Heb je ook een botermes?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi mesje. Ik heb een halve set die niet bij elkaar pastKlein koksmes, groot broodmes en dan met wit handvat fileer en officemesje
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook een botermes?
Zeg ik niet,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaan jullie morgen een roos sturen met Valentijn?
Jou, maar ik heb je adres niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaan jullie morgen een roos sturen met Valentijn?
Je hoeft alleen maar het grootste huis van Sassenheim te vinden, gelukkig is Sassenheim niet zo groot.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou, maar ik heb je adres niet.
Jij die van mij wel![]()
Ik krijg al jaren alleen post van de belastingdienst op valentijndag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jou, maar ik heb je adres niet.
Jij die van mij wel![]()
Het kan zijn dat mijn eigen zicht ook wat vertroebeld is, dus het kan ook die dag daarna worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als echte single man ga ik morgen natuurlijk coma zuipen.
Mani zal voor jullie morgen in de gaten houden dat ik niet bluf.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar het grootste huis van Sassenheim te vinden, gelukkig is Sassenheim niet zo groot.
Als je je adres geeft regel ik wat vogelzaad in een envelop.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren alleen post van de belastingdienst op valentijndag.
Kijk er naar uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Afbeeldingen aan het album toevoegen: Koken voor kalifatima 68%
Hij schiet al op jongens
Ja, vlakbij het gemeentehuis, niet te missen.quote:
Als je een mes op een hakblok wilde posten, dan is je missie geslaagd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nu deze wel gewoon linken?
Ga je weer aan de Corona?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mijn eigen zicht ook wat vertroebeld is, dus het kan ook die dag daarna worden.
Ik zie een mes jongens, een mes JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nu deze wel gewoon linken?
Ben benieuwd wat hij er mee gaat doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een mes op een hakblok wilde posten, dan is je missie geslaagd.
Dat zit er wel in ja, moet nog door een flinke voorraad heen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je weer aan de Corona?
Nou ik ga gewoon naar een plek waar ze ook tongfilet verkopen en dan de meest dure biertjes bestellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja, moet nog door een flinke voorraad heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dé formule voor een magische avond.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik ga gewoon naar een plek waar ze ook tongfilet verkopen en dan de meest dure biertjes bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |