Ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit blaarkoppen boter was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet dan even naar de winkel meer boter halen...
Dat zegt mij helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit blaarkoppen boter was.
Je weet dat boter geen groente is toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik let daar heul niet op. Ik ben helemaal kut in dit soort dingen joh
Oh.....?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat boter geen groente is toch?
Ik heb een beetje een skeer vleesmes, deze:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wusthof.
deze:
[ afbeelding ]
Het was echt super grappigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik geef niet op, ergens vandaag gaat het me lukken
Geen cent teveel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een skeer vleesmes, deze:
[ afbeelding ]
Vraag anders hier even om slachtofferhulp: CUL / Beste roomboterquote:
Doe gewoon alsof het een troll is.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag anders hier even om slachtofferhulp: CUL / Beste roomboter
Godv..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof het een troll is.
Mocht dat kloppen zijn we er goed ingetuind, met boter en suiker.
Het wil niet echt boteren he...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik geef niet op, ergens vandaag gaat het me lukken
Mani is zo'n leuke jongen, waarom zou je die ooit pesten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Raak je wel aan gewend, vraag maar aan Mani.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nu op fotoalbum.eu proberen. Als ie ze nu draait ga ik krassen denk ik
Gewoon upside down posten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nu op fotoalbum.eu proberen. Als ie ze nu draait ga ik krassen denk ik
We kunnen ons scherm toch gewoon draaien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Mooi mesje. Ik heb een halve set die niet bij elkaar pastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wusthof.
deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |