Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Moeten die vogels trouwens zo de pan in, of moet je er nog wat mee doen?
Een voorzichtig gesponsord topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor Zeeuws Meisje dat dat allemaal uit 1 pakje komt.
#viesdik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm wil Yasmin moddervet maken
Maar hoe smaakt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat een faal weer. Bij mij ziet ie er wel goed uit
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Wauw, nu zie ik allemaal foto's waarop de boter in de pan ligt
Ja maar ik let daar heul niet op. Ik ben helemaal kut in dit soort dingen johquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.
Als je goed oplet merk je dat in de url van de plaatjes.
Ja, dat hebben we allemaal gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonet waren het louter plaatjes waarop de boter net uit het pakje was gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |