quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Wow, wat een swag, niet normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Timmmmmmm is niet blij dat je haat op zijn pan en ik kan niet uitsluiten dat hij je een note geeft, ook al zijn jullie goede collega's van elkaar.quote:
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Inb4 Specu opmerking dat dat met haar royaal gevormde achterste toch niet pastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal jou ineen pannetje stoppen.
Met hun song Best Bird Everquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat JCVD gifje helemaal niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.
Nu is het The Beatle-bird.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...quote:
Ze mogen hier ook los hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vogels horen vrij te zijn, te kunnen vliegen van Oost naar West Berlijn.
Of in een dure volière bij Uccie thuis natuurlijk.
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij nu te tof doet ga ik zo je TT veranderen in wat Arno wilde.
Moet je maar niet zo'n kut TT makenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...
Als ze over de bank vliegen naar de eetkamer, dan lijkt het er wel een beetje op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal naar Oost of West Berlijn? Fluit je ze niet terug?
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n kut TT maken.
Godverdomme wat een slechte grapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt is
Ik zei het net al nachtmisbruiker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit even niet zo mee te lullen joh.
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon toepasselijk, tim is kookles aan het geven en jij zet die vogels neer alsof het een ingrediënt is
Had ik toch gelijk dat ie achterna werd gezetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?
Ik heb hier nog een prachtig filmpje voor je. Vooral de afsluitende woorden zijn van een ongekende schoonheid. Er zijn maar weinigen die zulke teksten kunnen verzinnen. Het stemt me droevig, maar tegelijkertijd besef ik me dat dat de waarheid is en je niks anders kan doen dan je erbij neer te leggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal naar Oost of West Berlijn? Fluit je ze niet terug?
Een vleesmes zelfs, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarover gesproken, het duurt wel verdomd lang met die Timmmm. We hebben gezien dat er voor dit gerecht een mes nodig is, maar wat nu?
Ik ga het nu luisteren, en tegelijkertijd mijn cursus Gaelic afronden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een prachtig filmpje voor je. Vooral de afsluitende woorden zijn van een ongekende schoonheid. Er zijn maar weinigen die zulke teksten kunnen verzinnen. Het stemt me droevig, maar tegelijkertijd besef ik me dat dat de waarheid is en je niks anders kan doen dan je erbij neer te leggen.
Helemaal niet, was gewoon een post speciaal voor J_V en Mani.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het laatste stuk is gelukkig gewoon in het Engelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga het nu luisteren, en tegelijkertijd mijn cursus Gaelic afronden.
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.quote:
Boy, you turn me!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wilde Draaierig draaien. Dat is veel slechter.
[ afbeelding ]
Upside down mag ook.
Beet stom ook. Hij had het over 6 minuten. Mijn water kookt weg nu.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.
Is jouw pan nog niet drooggekookt? Bij mij ligt de bodem er bijna uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gerecht duurt nu al een half uur, en we hebben alleen een pan op het vuur gezet (waarschijnlijk met water, maar wie weet) en een vleesmes op het aanrecht gelegd. Dit gaat me te traag, ik ga dit niet maken.
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes dat nou een topshow vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.
Dat is maar 3 minuten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Timmmmmm gewoon noodles maakt.
Nou inderdaad, het zou Timmmm sieren om de schade te dekken anders dien ik een claim in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is jouw pan nog niet drooggekookt? Bij mij ligt de bodem er bijna uit.
Misschien inclusief een poppetje van Bert van Sesamstraat met een klein tekstje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:05 schreef LTVDK het volgende:
Hij is gewoon aan het wachten tot zijn eten is bezorgd en gaat er dan een foto van maken
Je moet ze ook geregeld voeren en de kooi verschonen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Moeten die vogels trouwens zo de pan in, of moet je er nog wat mee doen?
Met kokend water laten de veren vanzelf los.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is wel een goeie TT.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Met kokend water laten de veren vanzelf los.
Gaan ze dan piepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Met kokend water laten de veren vanzelf los.
Ja heb ze wat wijn gegeven voor de smaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ze ook geregeld voeren en de kooi verschonen.
Lekker op dreef jij vandaag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat timmmmm in zijn eigen sop aan het gaar koken is...
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!quote:
Ja, kom er maar op!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!
Dit is een prachtig nummerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kom er maar op!
Paxcon vindt dit ook erg leuk.
Een vis die verliefd raakt op een vogel zal ook nooit weten waar hun huis is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben als een vogel, ik vlieg alleen maar weg. En weet niet waar mijn huis is en ik weet niet waar mijn ziel is!
Even googlen, en als hij geen vogels kan lezen gebruikt hij maar babelfish.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een vis die verliefd raakt op een vogel zal ook nooit weten waar hun huis is.
Er is wel veel boter nodig voor dit gerecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Lekkah koken voor Yasmin
Vandaag staat een simpel gerechtje op het programma wat zo'n 6, 7 minuten duurt om te maken. Perfect voor een snelle hap dus en veel lekkerder dan die vieze magnetronmeuk. De rode draad in deze serie is een smerige keuken. Accepteer het
Wat gaat erin?
Een beetje spek, champignon, knolselderij en cruciaal is eigenlijk de paprika maar de paprika was op vandaag
Verder onmisbaar is kaas en een pakje kant en klaar pasta. Als je dat eet zoals het bedoeld is, koken en opsmikkelen, is het niet te hachelen. Maar het is wel makkelijk omdat snel. Dus moet je dat lekker maken.
Men beginne met het opzetten van een pannetje met water.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna gaan we de groente snijden. Hiervoor nemen we een snijplank en een mes.
[ afbeelding ]
Nou heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een zekere kalifatima niks kan, dus voor de zekerheid even een verduidelijking
Scherpe kant:
[ afbeelding ]
Botte kant:
[ afbeelding ]
Dan gaan we aan het snijden. Dat is nog niet zo simpel als het lijkt en daarom heb ik wat tips zodat je straks met alle elf vingers kan schranzen voor het leven. Wees gerust, dit is meteen het lastigste.
Hou je vingers zo, in het zogeheten kraaienpootje:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dat eruit mét champignon? Nou zo:
[ afbeelding ]
Of hak ze gewoon op eigen boerse wijze in plakjes. Waar jij je goed bij voelt.
Dan gaan we naar het lastigste onderdeel, het snipperen van een ui. Een stukje theorie: een ui heeft twee kanten, de wortel en de kant waar het plantje uitkomt als je het de kans geef. De wortelkant noem ik voor het makkelijk even de onderkant.
De bovenkant:
[ afbeelding ]
De onderkant, ofwel de wortelkant:
[ afbeelding ]
De ui bestaat uit verschillende lagen die maar op één plek vastzitten, aan de wortel. Als we hem dus gaan snipperen moet je nimmer de wortel eraf snijden. We toucheren de wortel slechts één keer, als we de ui doormidden snijden.
[ afbeelding ]
Dan haal je de schil (dat bruine) eraf en heb je een halve ui over. De bovenkant snijden we eraf.
[ afbeelding ]
Daarna snijden we de ui in tot nét onder de wortel. Dus niet helemaal doorsnijden, kookkornuiten van me.
[ afbeelding ]
De volgende stap is voor gevorderden, doe dit niet als je net begint. Nu snijden we de ui namelijk een of twee keer in in de breedte.
[ afbeelding ]
Daarna snijden we er snippers van.
[ afbeelding ]
Nu hebben we uien gesnipperd. Ook moet je even de paprika snijden, maar die had ik niet dus daar heb ik geen beeldmateriaal van. De paprika moet bijna even fijn als de ui. Ik heb in plaats daarvan knolselderij gebruikt omdat ik dat in huis had, maar paprika is dus beter
Dan hebben we de groenten gesneden. Inmiddels kookt het water wel want je snijdt niet zo snel maar we hebben de eerste keer tijd zat joh.
Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Een voorzichtig gesponsord topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor Zeeuws Meisje dat dat allemaal uit 1 pakje komt.
#viesdik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm wil Yasmin moddervet maken
Maar hoe smaakt het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beetje ui snipperen, tomaat, beetje knoflook, beetje fruiten, zo in de buik. Beetje basilicum er bij, beetje olijfolie, hoppa in de oven op 180.
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat een faal weer. Bij mij ziet ie er wel goed uit
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Wauw, nu zie ik allemaal foto's waarop de boter in de pan ligt
Ja maar ik let daar heul niet op. Ik ben helemaal kut in dit soort dingen johquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lunapic wil niet dat je hotlinkt.
Als je goed oplet merk je dat in de url van de plaatjes.
Ja, dat hebben we allemaal gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonet waren het louter plaatjes waarop de boter net uit het pakje was gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |