quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Wow, wat een swag, niet normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Timmmmmmm is niet blij dat je haat op zijn pan en ik kan niet uitsluiten dat hij je een note geeft, ook al zijn jullie goede collega's van elkaar.quote:
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Eigenlijk jammer dat het er geen vijf zijn, anders had je ze de Backstreet Birds kunnen noemen.
Inb4 Specu opmerking dat dat met haar royaal gevormde achterste toch niet pastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal jou ineen pannetje stoppen.
Met hun song Best Bird Everquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze kan ze nu One Bird noemen toch?
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat JCVD gifje helemaal niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die aap van een LTKKL kwam er mee.
Nu is het The Beatle-bird.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een swag, niet normaal.
Kijk dan maar uit voor de Yoki Ono Kater...quote:
Ze mogen hier ook los hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vogels horen vrij te zijn, te kunnen vliegen van Oost naar West Berlijn.
Of in een dure volière bij Uccie thuis natuurlijk.
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij nu te tof doet ga ik zo je TT veranderen in wat Arno wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |