Vrouwen kunnen van nature veel beter koken dus als Timm het in 7 minuten kan moet jij het in 4 minuten lukken,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel handelingen Timmmmm moet doen?
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.quote:
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:Pquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen van nature veel beter koken dus als Timm het in 7 minuten kan moet jij het in 4 minuten lukken,
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel handelingen Timmmmm moet doen?
Ik heb er onwijs van genoten!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.
Kan iedereen, 7 minuutjes werk en dan is het smikkelen. In tegenstelling tot een fotoreeks posten. 7 uur verder, zware bevalling en alleen maar lijden
De eerste 5 foto's doen het niet bij mij, maar de tekst is verhelderend genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spekje bakken, uitje snijden, champignonnetje, bakken, pasta koken, klaar.
Kan iedereen, 7 minuutjes werk en dan is het smikkelen. In tegenstelling tot een fotoreeks posten. 7 uur verder, zware bevalling en alleen maar lijden
-1?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?
Weetje hoe duurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:P
Serieus, serieus?!!quote:
Volgende keer dat je bij LTVDK in bed kruipt, neem je de bus naar Roosendaal maar, dan krijg je een kooklesje van me. Die woont niet zo verquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou die ui zou ik bv al gesneden kopen:P
Kook jij ook voor je vogeltjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar serieus, op een schaal van 1 tot 10, hoe slecht kook je dan?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij LTVDK in bed kruipt, neem je de bus naar Roosendaal maar, dan krijg je een kooklesje van me. Die woont niet zo ver
Komt omdat je het niet kan, als je iets kut kan, is er sowieso geen reet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja. Ik heb er ook echt een schijthekel aan.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet kan, als je iets kut kan, is er sowieso geen reet aan
Heb toch net al de cursus van Timmmm gevolgd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon een keer gaan leren met je dikke reet.
Ik heb zelfs twee kookboekjes met dingen die je voor vogels kan maken.quote:
Ik stel voor dat jij dit nu ook een keer gaat proberen, + fotoreportage.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb toch net al de cursus van Timmmm gevolgd.
Ik ben zondag vrij, Zal ff kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dit nu ook een keer gaat proberen, + fotoreportage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |