Dat zei ik net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het viel me wel op dat een paar van de plaatjes van Timmmmm het nog steeds niet deden.
Oh sorry, dan zal ik nu iets origineels zeggen. Beetje weinig boter in dit gerecht. Vorige vond ik beter.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar hoe heet het gerecht eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry, dan zal ik nu iets origineels zeggen. Beetje weinig boter in dit gerecht. Vorige vond ik beter.
Pasta met boter, spek, champignons, bouillon, kaas en paprika maar knolselderij mag ook à la Timmmmm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar hoe heet het gerecht eigenlijk?
Nu al een instant classic op CUL.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pasta met boter, spek, champignons, bouillon, kaas en paprika maar knolselderij mag ook à la Timmmmm.
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit anijshagel door je pasta doet.
Nu je het zegt, vruchtenhagel lijkt wel heel erg op Gestampte Kanaries.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.
Voor of na?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nein. Dat is Timmeh zijn snelle hap.
Zo kan je overal wel wat achter zoeken, ik bedoel Vlokfeest, wie eet er nou brood op een feest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn lekkerder...dat broodbeleg, niet fysiek doodvertrapte knaagdieren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vruchtenhagel lijkt wel heel erg op Gestampte Kanaries.
Nou als Yasmin de catering doet op de nieuwsmeet in 2057, dan denk ik dat ik wel een bammetje meeneem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo kan je overal wel wat achter zoeken, ik bedoel Vlokfeest, wie eet er nou brood op een feest?
Ik hoop dat ze cake meeneemt, dan kunnen we er indien nodig een begrafenis meet van maken gezien de gemiddelde leeftijd van iedereen hier in 2057.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Nou als Yasmin de catering doet op de nieuwsmeet in 2057, dan denk ik dat ik wel een bammetje meeneem.
Ik denk dat het koud is geworden want hij ging bezig foto's op fok te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voordat hij het ging opsmikkelen, denk ik.
Geen idee, ik heb al jaren geen cake meer gezien op begrafenissen/crematies. Wel veel kleffe broodjes kaas en ham.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
Waarom is cake zo populair op begrafenissen?
Gewoon weer beetje boter in de pan en opwarmen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het koud is geworden want hij ging bezig foto's op fok te plaatsen.
Omdat het net zo droog is als hun dode oma.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
Misschien dat cake een beetje aan populariteit gaat inboeten bij begrafenissen en crematies.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al jaren geen cake meer gezien op begrafenissen/crematies. Wel veel kleffe broodjes kaas en ham.
Dat komt nog voort uit oude rouwfeesten. Vroeger werd er veel gegeten en gedronken tijdens een uitvaart. Ze hadden toen ook hele groot cake en dat noemde ze leedbollen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:44 schreef Webschip het volgende:
Maar een bbq houden na afloop van een crematie gaat natuurlijk ook iets te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |