haha paupurrrrrquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
Herken je het?quote:
haha nee niet helemaal mijn stylo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:56 schreef Matip het volgende:
[..]
haha paupurrrrr
geen A.P.C petit standard en supreme bogo tee coppen
Hehehequote:
Leek mij inderdaad al heel ver gezochtquote:
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.
Nee dat moet je niet doen, dat verpest de vorm. Hij moet goed passen anders staat het lelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.Ik draag wel weer gewoon slimfit as usual.
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
ahaha ja kk jeans pletten zo je balle maar bn gewoon mooie jonge dus haha yoloquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO toch
Plsquote:
Dat is een joggpants. Joggpants.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
Dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
Juist niet toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn de contouren van het geslachtsdeel altijd mooi zichtbaar in.
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.quote:
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is een joggpants. Joggpants.
nouuuhouu ;$quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.
Ban hem! Ban hem van FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.
Ja het zit niet er niet strak, maar heb het ook enkel over de contouren. Bij spijkerbroeken is alleen zichtbaar dat er iets zit, meer niet.quote:
Hmm.. mwah nee daar associeer ik joggpants niet perse mee. Zou wel kunnen hoor. Alleen ik draag niet echt strakke shirtsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.
9/10 keer heb ik ook gelijk daarin.
Opskeer is niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.
9/10 keer heb ik ook gelijk daarin.
Ik zelfs op twee apparaten, ik voel me fantastisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha nu met TARDIS aan het kletsen op twee verschillende tabbladen. Wat een ervaring.
Ten eerste, mij UI heb ik niet gemaakt en geen idee hoe je dat moet veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gaat niet bij de persoon die in je UI zit.
Yogapants is ook mijn favoriet bij vrouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn de contouren van het geslachtsdeel altijd mooi zichtbaar in.
Bij vetkuif denk ik aan Fylax' kapsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb nu ook hele lichte opskeer. Anders komt de vetkuif niet uit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb nu ook hele lichte opskeer. Anders komt de vetkuif niet uit.
My name is Jeff.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ten eerste, mij UI heb ik niet gemaakt en geen idee hoe je dat moet veranderen.
Ten tweede, die ene gozer is channing tatum, bij hem mag alles.
Niet in het openbare leven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Matip het volgende:
Yogapants is ook mijn favoriet bij vrouwen.
Die in Amersfoort. Eerste keer dat ik mijn eigen kapper heb verraden. Maar eerlijk is eerlijk, het zit nu een stuk beter. Mijn kapper durfde namelijk niet op te skere.quote:
Nee, maar ik associeer het deze keer met die joggpants.quote:
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die in Amersfoort. Eerste keer dat ik mijn eigen kapper heb verraden. Maar eerlijk is eerlijk, het zit nu een stuk beter. Mijn kapper durfde namelijk niet op te skere.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutfilm trouwens.
Nee. Ik heb voor Man Bijt Hond ooit een item met Schorem gemaakt. Lekker getelefoneerd met Bertusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef Matip het volgende:
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?
Of een strakke legging als broek.quote:
Is wel lachen, lekker droog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutfilm trouwens.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?
Ik kijk het nu alleen nooit meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Man Bijt Hond is echt de KLB op de publieke omroep.
Die barbier? Pappas.quote:
Doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk ben ik mezelf nog verplicht ooit nog naar Schorem te gaan.
Ik ga zéér binnenkort denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk ben ik mezelf nog verplicht ooit nog naar Schorem te gaan.
Je moet er wel een dagje voor uittrekken. Wachtrij is lang.quote:
Zij- en achterkant opscheren en de rest lang houden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Oke, ik heb flinke inhammen en ga binnenkort weer de zij- en achterkanten op laten scheren. Suggesties voor een kapsel en een kapper in Utrecht dan wel Breda? Alvast bedankt.
Heeft ze geprobeerd, resultaten waren niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zij- en achterkant opscheren en de rest lang houden.
Dat kan je moeder wel voor je fixen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef voederbietel het volgende:
Dat kan je moeder wel voor je fixen.
Ultrahipster ben je ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou echt niet mee willen doen met die achterlijke hysterie rond Schorem.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou echt niet mee willen doen met die achterlijke hysterie rond Schorem.
Heb jij ook een baard dan? Of ga je enkel voor je hoofdhaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef Matip het volgende:
Het kutte is alleen dat ze niet op afspraak werken, ik vanuit Utrecht moet komen en geen zin heb om daar de hele dag te moeten zitten...
Een zij- en achterkant opscheren kan iedereen wel hoor.quote:
Ook altijd al geweest.quote:
Gelukkig.quote:
Fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
Een zij- en achterkant opscheren kan iedereen wel hoor.
Ik ga alleen voor mijn hoofdhaar. Ik ben jammer genoeg niet gezegend met flinke baardgroei.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij ook een baard dan? Of ga je enkel voor je hoofdhaar?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor mijn hoofdhaar. Ik ben jammer genoeg niet gezegend met flinke baardgroei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij je moeder Parkinson heeft, ja.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Alleen wat van die vlashaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Zo'n mooie bloempotrand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
Tenzij je moeder Parkinson heeft, ja.
Denk dat S&G eerst weer wat actiever moet worden en dat dan de drempel voor jonge meisjes weer wat lager wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer mogen we jou aanschouwen in S&G?
Ja! Jij schmutzige lurker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen, Chai.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat S&G eerst weer wat actiever moet worden en dat dan de drempel voor jonge meisjes weer wat lager wordt.
Doe normaal manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd verachtte.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:42 schreef voederbietel het volgende:
Hoezo lurker? Ik moedig altijd iedereen aan.
Een neger?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd verachtte.
Geen idee ik woon in een goede buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo eentje die in de Albert Heyn werkt.
Maar wel 3500 euro binnenharkt toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo eentje die in de Albert Heyn werkt.
Jup.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar wel 3500 euro binnenharkt toch?
Jelly.quote:
Als je je onschendbaar voelt gewoon een bavaria kratje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon af en toe een traytje AH Basic bier achterover drukken toch
Zou ik nóóit durven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je onschendbaar voelt gewoon een bavaria kratje.
Warsteiner dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je onschendbaar voelt gewoon een bavaria kratje.
wat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:12 schreef DjeDje het volgende:
Ik hoor trouwens niemabb cd over morgen :'
wat wel mag blijven zo..
Is hier big dealquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:12 schreef DjeDje het volgende:
Ik hoor trouwens niemabb cd over morgen :'
wat wel mag blijven zo..
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga drie willekeurige FOK!kers een valentijns e-card sturen
jezus christusquote:
Valentijnsdag herriequote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''Ik hoor trouwens niemabb cd over morgen :'''
''V-day''
wat.
Bedankt alvast.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga drie willekeurige FOK!kers een valentijns e-card sturen
Oh die eerste zin is wel crackquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''Ik hoor trouwens niemabb cd over morgen :'''
''V-day''
wat.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem pisco bonbons voor je mee
Zo ben jij dus...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drie van die dingen en je bent stomdronken
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
oke ik eet ze wel opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het eet. Ging voor mij om het gebaar.
Je kunt nu wel huillachen, maar we weten allemaal dat je daar stiekem al heel erg nat van werd.quote:
Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt nu wel huillachen, maar we weten allemaal dat je daar stiekem al heel erg nat van werd.
Ik verslikte me in m'n biertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.
vrijmibo?quote:
Jij zegt aan het bier te zitten, of ben je al thuis?quote:
Brabant hè, we hebben al een biertje, stoppen zo met werken en gaan dan de stad in voor carnavalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij zegt aan het bier te zitten, of ben je al thuis?
Ga je nog als je username?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Brabant hè, we hebben al een biertje, stoppen zo met werken en gaan dan de stad in voor carnaval
Nee mijn rekening liet dat niet toequote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee mijn rekening liet dat niet toe
Ik had nog een cowboyhoed, een klappertjespistool en een geruite sjaal liggen, ik ben allang tevreden
Misschien moet je een FOK! sponsorloop organiseren, voor jezelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had nog een cowboyhoed, een klappertjespistool en een geruite sjaal liggen, ik ben allang tevreden
watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.
yup,ga jij nog paar goudgelepretcylinders drinken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van een gortdroge kut beffen.
Ik stap straks in de Brabant Exitspress naar Amersfoort.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:57 schreef Thezappa het volgende:
yup,ga jij nog paar goudgelepretcylinders drinken?
Alaafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien moet je een FOK! sponsorloop organiseren, voor jezelf.
Amersfoort, wordt daar ook aan carnaval gedaan ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stap straks in de Brabant Exitspress naar Amersfoort.
In 1 buitenwijk zijn ze katholiek. Maar daarom vertrek ik niet daarheen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:05 schreef Matip het volgende:
Amersfoort, wordt daar ook aan carnaval gedaan ja?
Wat is een tardis danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ding in zijn UI.quote:
Iets wat groter van binnen is dan dat het van buiten lijkt.quote:
Ik kan het nog steeds niet helemaal visualiseren. Zou je misschien iets meer uitleg kunnen geven plus een paintquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets wat groter van binnen is dan dat het van buiten lijkt.
Een beetje zoals jouw uitgewoonde kut dus.
Hahahahaha die is goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Basisschool-effect.quote:
jaloers dat een andere chick hoink leuk vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Basisschool-effect.
Hihihihihihi hoinkie ik moet zo om je grapjes lachen hihihivind je me nu leuk?
Alle chicks op fok mogen hoink leuk vinden wat mij betreftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaloers dat een andere chick hoink leuk vindt
vind jij mij leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle chicks op fok mogen hoink leuk vinden wat mij betreft
Heb gegniffeld hoor 7.5/10quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann, ik lijk op channing tatum, ben geen 15 en heb veel humorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet wie ben jij
leugensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Der_Mann, ik lijk op channing tatum, ben geen 15 en heb veel humor
1equote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenminste 1 van die 4 dingen is de waarheid
Stel je voor, het is Londen, mid-1960, en je laat je tieten zien aan een keurige heer met hoge hoed en driedelig pak op straat. Dan zou ik, als schoffie en toeschouwer en stervende aan turbercolosis je eens stevig aan je schouder kunnen grijpen en in een blauw politiehokje kunnen stoppen terwijl ik met de ingebouwde telefoon de lokale autoriteiten in zou kunnen lichten.quote:
Nee want hij is Hermann.quote:
verander diequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga rijstpudding maken en netflix kijken op deze vrijdagavond
Ik kom morgen de kliekjes halen. Hou rekening met de vertraging immers de NS ahaha gr grquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Met enkel carnaval hitsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat er geen KLB Radio is vanavond.
Als je het zo bekijkt is het beter zo.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het beter zo.
Ik heb gwn pizza #baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
ik sleur je morgen van je fiets af met je vijlig hijds vestjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat weet je het is dat we vriende zijn anders had je klappe kunnen vanga had je stomp verkogt ja tog zemmel
wat voor pizza?quote:
Wilde RWBY uit gaan proberen. Andere tips?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verander diein een
welke serie?
heb een kilo rijst dus neem maar je grootste tupperware mee ;squote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom morgen de kliekjes halen. Hou rekening met de vertraging immers de NS ahaha gr gr
Ey je kan ook te ver gaan ik ga je blokcen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik sleur je morgen van je fiets af met je vijlig hijds vestje
Ik heb bakjes van de Action, mag dat ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een kilo rijst dus neem maar je grootste tupperware mee ;s
Ja kom, kleed je uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tardis, mag ik je toyboy zijn.
doe maar ik weet je te vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ey je kan ook te ver gaan ik ga je blokcen hoor
van mij mag je ook met een plastic zak aankomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bakjes van de Action, mag dat ook?
gadverquote:
Haten op pizza hawaiiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
van mij mag je ook met een plastic zak aankomen
[..]
gadver
Portugese pizza mozzarellaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
Wel van een pizzeria dan, van die diepvries pizza's kun je beter mozzarella pakken
verkapte kijk mij in portugal gewoond hebben postquote:
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
die verschillen blijkbaar nogal van de mozzarella pizza's hier in NL, dus ik zou er veel voor over hebben weer eens naar de lidl in lisboa te kunnen
Ey Etto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij
Hele andere smaak of zoquote:
Ben een bunker aan het bouwen voor de komende dagen.quote:
Zou wel willen.quote:
Ah oké. Ben wel benieuwd nu, denk alleen niet dat het mogelijk is om die dingen naar Nederland te laten verzenden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hele andere smaak of zoik kwam terug uit Ptg en nam hier voor 't eerst pizza mozzarella, echt vies hier
quote:
Waarom kun je niet gaan dan?quote:
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké. Ben wel benieuwd nu, denk alleen niet dat het mogelijk is om die dingen naar Nederland te laten verzenden.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
Etto ik wil ook wel veel r-en gebruiken maar ben mobiel dus fuck it.
Etto, vriend van mij.
gvd watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Nee fucking vaag wel, echt heel andere pizza's daar![]()
Ook een pizza facebookdaar had ik pics van gemaakt:
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bij ons op school was er een verbod op carnavalskleding trouwens
Geen chimeids in hoerige pakjes dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben aangeschoten zonder hilarisch kostuum. Nu ben ik echt volwassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Begon vandaag al hiero... dronken pubers en hun hilarische kostuums.
Ben dit weekend niet vrij, en doordeweeks ook helemaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten zonder hilarisch kostuum. Nu ben ik echt volwassen.
Oh, ja dan houdt het op idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit weekend niet vrij, en doordeweeks ook helemaal niet.
Maarja, jammer dan
Ziet er niet al te lekker uit, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen.quote:
kan ook vies goed koken ahumquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ziet er niet al te lekker uit, maar dat kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen.
Een verbodquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan ook vies goed koken ahum
[ afbeelding ]
Dus je bent geschorst?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zijn dat aardappels? Je mist de spinazie à la crèmequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan ook vies goed koken ahum
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een verbod
Moet toch gewoon kunnen.
Zelf pizza makenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:23 schreef -supergirl- het volgende:
Lidl pizza
Geen big american kopen(alleen die heeft geen margeritha dat is wel zuur)
Kom ik zal een keer voor je koken. Nohommoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef deadprez het volgende:
Ach ja, ik kom zelf ook niet veel verder dan dat of een ei bakken ofzo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus je bent geschorst?
Yes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn dat aardappels? Je mist de spinazie à la crème.
Mocht ie willen. Dan had ie vrij gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus je bent geschorst?
Nu ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Dan had ie vrij gehad.
Ik volg dat allemaal nietquote:
Ik heb een klappertjespistool, ik ben een stormtrooper.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Hoe ga jij????"
- "Ja, als WIJF man! Met van die plastic tieten en zo! De hele flikkerse boel!!!"
"HAHAHAHAHA"
- "HAHAHAHAHA"
Etc.
Die houding gaat je echt niet hoger op mijn "te doen" lijstje krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
Alle chicks op fok mogen hoink leuk vinden wat mij betreft
Ik kom geen klappertjespistool vinden. Zocht ik ook nog voor bij m'n outfitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een klappertjespistool, ik ben een stormtrooper.
Gewoon je blote lul in dat holster hangen ja tog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb een klappertjespistool, ik ben een stormtrooper.
Hey, jij hebt ook een te doen lijstje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die houding gaat je echt niet hoger op mijn "te doen" lijstje krijgen.
Sta ik op jouwe? :$quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook een te doen lijstje.
Niet groot genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon je blote lul in dat holster hangen ja tog.
Zal jou even doorstrepen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik heb je zojuist door gestreept.
Ik heb alleen een beetje uitstelgedrag.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef DjeDje het volgende:
Hey, jij hebt ook een te doen lijstje.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef richolio het volgende:
Ah, DjeDje is er weer, dus het gaat weer over seks
Hahaha "wil jij m'n blaffer eens vasthouden? Pas op voor de terugslag." hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Niet groot genoeg.
MAAR WELKE DAN MN LUL OF MN HOLSTER DAT IS DE VRAAG
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een beetje uitstelgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |