Klopt wel hoor, je moet wel wiskundig inzicht hebben. Als je dat mist kan je beter niet gaan programmeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik dit zie:
http://www.harpa-opleidingen.nl/programmeren%20%20php5.htm
Haak ik dus af.
Dus zo raar was mijn vraag niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, je moet wel wiskundig inzicht hebben. Als je dat mist kan je beter niet gaan programmeren.
2x2+Y=6 dus Y = 2quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik dit zie:
http://www.harpa-opleidingen.nl/programmeren%20%20php5.htm
Haak ik dus af.
Nee. Was helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus zo raar was mijn vraag niet?
Wow, echt vet goed. Jij bent geknipt voor zo'n baan.quote:
Oke, van mijn part is het antwoord koningsblauw en portiekgebouw.quote:
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?quote:
ja laatst naar kapper geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Wow, echt vet goed. Jij bent geknipt voor zo'n baan.
Omdat SE een mongooltje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?
Schikt het?quote:
Dank voor de bevestiging.quote:
You are welcome.quote:
Geen idee. Vraag het hem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?
BB code, HTML.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke programmeertalen beheers je, Remi?
Volgens mij is het een zij, maar ik ben nog in het ongewisse ;squote:
Oh kijk dan heb je de reden al.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zij
PHP/MySQL (voor zover je het eigenlijk programmeertalen kan noemen, maar vooruit in mijn contract staat "PHP Programmeur").quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke programmeertalen beheers je, Remi?
Hoopte op opheffingsuitverkoop bij V&D, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |