http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Instellingen bij profiel of instellingen waar je thema's kan kiezen?
Wat voor homoseksuele dingen heb je gedaan en waarom beviel het niet?quote:
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.quote:
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call centerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het idd soms horen aan hoe ze praten.
Ondanks dat tetou een allochtoon is ga ik er niet vanuit dat hij Fok!t vanuit de gevangenis. Dat zou racistisch zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.
Daar heb ik dat niet staan hoor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
ies goedkoopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call center
in sommige gevallen zal het ook niet geheel vrijwillig zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.
Remi heeft een abo, wellicht is dat het verschil.quote:
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call center
Habbiebabbies bedoel je?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadvereiste lijkt mij toch wel ABN spreken en duidelijk verstaanbaar te zijn maar dat is schijn i guess.
soms is het gewoon je lot om bottom bitch te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in sommige gevallen zal het ook niet geheel vrijwillig zijn
Ojaquote:
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadvereiste lijkt mij toch wel ABN spreken en duidelijk verstaanbaar te zijn maar dat is schijn i guess.
Waarschijnlijk omdat ze subsidie krijgen ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hjbquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, oekaboeka, habbiebabiie.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezet
Nou geld zal idd wel een grote oorzaak zijn jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze subsidie krijgen ...
Geld is wat de wereld rond laat gaan![]()
En slechte ziggo-service:)
Veel buitenlanders met zachte g daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezet
Is alleen voor mensen met een abonnement inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss omdat ik een abo heb
[ afbeelding ]
hurkieturkiequote:
quote:
ook die bestaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou geld zal idd wel een grote oorzaak zijn jakan er niks anders van maken...
[..]
Veel buitenlanders met zachte g daar?
sowieso alex agnewquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wist je dat je Marokkanen met een Vlaams accent hebt in Belgie? Hilarisch.
Zou wel stalken als ze het wel had.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat houses geen facebook heeft.
had je vriendschapsverzoek toch wel geweigerd hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh jij hebt wel facebook? Even stalken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen lurken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
had je vriendschapsverzoek toch wel geweigerd hoor.
Ik lijk niet meer op die vent. Godverdomme.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
Waar moet ik op zoeken? Hoink Beelen? ;D
Giel581 natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij hebt wel facebook? Even stalken.
Waar moet ik op zoeken? Hoink Beelen? ;D
Watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschuwing
Nooit de groene unicura zeep kopen.
Stinkt naar kattenpis
"Neutraliseert geur."
JA NOU IK WEET WEL WAAROM
DIE STERKE KATTENPISGEUR MASKEERT ALLES
Hehe jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wist je dat je Marokkanen met een Vlaams accent hebt in Belgie? Hilarisch.
Ooit een keer Unicura zeep gekocht voor m'n piercingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat
[..]
Hehe jahoor het wel vaker... super vaag.
quote:
Piercing?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een keer Unicura zeep gekocht voor m'n piercingdus gelijk in de aanbieding gekocht.die groene (ultra) nooit kopen. Die paarse en blauw zijn best te doen
heb een busje peppersprayquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je een goede rechtse hoek? Of upper-cut?
gooi slipper andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een busje pepperspray
Speel niet met mijn privé !!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat 4EBE een ring door haar neus heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is krakakaaquote:
Laten we zoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zin om een leuke lemming te schrijven.
KLB / Vrouwen die het jammer vinden dat een bekende man homo isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zin om een leuke lemming te schrijven.
Hoezo lijken Turken achterlijk? Denk dat de gemiddelde PVV-er Turken hoger in achting heeft staan dan Marokkanen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef tetouaribo het volgende:
Sowieso hoe achterlijk turken ook mogen lijken. Over het algemeen is het een best slim volk op het incest gebroed na
I can'tquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ironisch dat dit van een berber moet komen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef tetouaribo het volgende:
Sowieso hoe achterlijk turken ook mogen lijken. Over het algemeen is het een best slim volk op het incest gebroed na
Idd das nieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mijn favoriet van de door mij geschreven lemmings.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die het jammer vinden dat een bekende man homo is
Nee, robijn intensiefquote:
Wat is volgens jou de beste schoonmaakspul voor piercings? Ik zoek namelijk een nieuwe, maar het liefst zonder alcohol.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef remi1986 het volgende:
is iedereen de kantine aan het plunderen ofzo?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef remi1986 het volgende:
Het is patatdag hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef remi1986 het volgende:
Voor piercings (materiaal) zelf of je huid?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de beste schoonmaakspul voor piercings? Ik zoek namelijk een nieuwe, maar het liefst zonder alcohol.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is wel mijn favoriet van de door mij geschreven lemmings.
KLB / Overalls
Ah super dankje!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor piercings (materiaal) zelf of je huid?
Ik heb de instructie van de piercingshop opgevolgd en gebruikte zeezout zonder jodium en unicura zeep tijdens het douchen. Heeft nog zeker een jaar nodig gehad om te genezen.
Daarna overgestapt op tea tree olie en dat werkte als een tierelier.
neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt hij dan ook van elke post TR's?
roadtrip/nieuwenier/achterlijkeklapjostidienietkanrijden deed dat wel altijd
verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ik wil niet weer op Hermans shitlist komen
welkom, eerste keer op mijn shitlistquote:
beter van welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
zoals het hoortquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik neem herman redelijk serieus hoor.
ik ga je niet op mijn shitlist zetten als je er expres probeert op te komenquote:
godverdomme helemaal nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een gefrustreerd kereltje ook al meent hij niet alles serieus.
misschien ga je vanaf nu een beetje aardiger doen, dan gebeurt dat niet meer. een goede nachtrust is erg belangrijk namelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef voederbietel het volgende:
Slecht geslapen vannacht. Mijn aanwezigheid op Hermans' shitlist lag me niet lekker.
ik moet ook vaak om mij lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen moeite met Herman... ik moet eigenlijk vaak om hem lachen
Hermann!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee
[..]
verstandig
[..]
welkom, eerste keer op mijn shitlist
[..]
beter van wel
[..]
zoals het hoort
[..]
ik ga je niet op mijn shitlist zetten als je er expres probeert op te komen
[..]
godverdomme helemaal niet
[..]
misschien ga je vanaf nu een beetje aardiger doen, dan gebeurt dat niet meer. een goede nachtrust is erg belangrijk namelijk.
[..]
ik moet ook vaak om mij lachen
Daar is ook niet veel voor nodig dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij staat er al op voor vandaag menneke
ik had hem er 12 uur 's nachts opgezet toen hij irritant bezig wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel voor nodig dan.
Al voor het slapengaan op Hermans shitlistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had hem er 12 uur 's nachts opgezet toen hij irritant bezig was
op de dag dat je op mijn shitlist staat ben ik niet aardig tegen je. voor wie het vaakst op mijn shitlist heeft gestaan in een maand verzin ik nog wel wat leuks voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al voor het slapengaan op Hermans shitlistGegarandeerd een kutdag.
Hee en wat zijn de uiteindelijke consequenties van een vermelding op je lijstje?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de dag dat je op mijn shitlist staat ben ik niet aardig tegen je. voor wie het vaakst op mijn shitlist heeft gestaan in een maand verzin ik nog wel wat leuks voor
Oh ik vond je toch al weinig vriendelijk dus dat maakt me dan op zich niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de dag dat je op mijn shitlist staat ben ik niet aardig tegen je. voor wie het vaakst op mijn shitlist heeft gestaan in een maand verzin ik nog wel wat leuks voor
oh okquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik vond je toch al weinig vriendelijk dus dat maakt me dan op zich niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ok
ik schijt op je borstkas, welkom op mijn shitlist bitch
kinkyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ok
ik schijt op je borstkas, welkom op mijn shitlist bitch
Hee, Der_Mann, het is allemaal maar een grapjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je plaatje doet het niet dombo
het is niet mogelijk om van mijn shitlist af te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee, Der_Mann, het is allemaal maar een grapjeik wil graag vriendjes zijn.
Hey ja godverdomme vier bier dikke lulquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet mogelijk om van mijn shitlist af te komen.
hjbquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ja godverdomme vier bier dikke lul
Nee, Drenthe vraagt om boswandeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef remi1986 het volgende:
Doei.quote:
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kkmad dat je op mijn shitlist staatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.Dat 'straffen' van verkeerd gedrag, sjonge jonge.
Soort pikstraf voor fokkersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.Dat 'straffen' van verkeerd gedrag, sjonge jonge.
Je weet best dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kkmad dat je op mijn shitlist staat___
Chaiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zoiets bedenkt. Dat je uit jezelf op die manier kan redeneren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het daadwerkelijk serieus gaat nemen zou ik misschien even stoppen met FOK!.
dit sowieso altijdquote:
Ik ken je niet, ik weet alleen dat je herman heet maar als je lijstjes gaat maken en/of gaat posen alsof je een 'shitlist' hebt... kan je ook beter even pauze nemen..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het daadwerkelijk serieus gaat nemen zou ik misschien even stoppen met FOK!.
iemand reageerde een paar dagen geleden op mij met een belediging(voor de grap). ik zei (voor de grap, niet serieus, enz) ''welkom op mijn shitlist''. mensen reageerden daarop, iemand vroeg of ik daadwerkelijk een lijst bijhield, toen was het ontstaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zoiets bedenkt. Dat je uit jezelf op die manier kan redeneren.
Hahaha nee joh vet garpig ;Dquote:
Nou en. Jij hebt het bedacht. Dacht dat in mijn laatste post wel duidelijk was dat dat mijn punt was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand reageerde een paar dagen geleden op mij met een belediging(voor de grap). ik zei (voor de grap, niet serieus, enz) ''welkom op mijn shitlist''. mensen reageerden daarop, iemand vroeg of ik daadwerkelijk een lijst bijhield, toen was het ontstaan.
alsnog niet serieus nemen aub, velen dank.
hoi sg, of toch meloewa, of toch een ander kloonquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:24 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
de liefde is weer onvoorstelbaar groot.
technisch gezien heeft iemand anders het bedachtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Jij hebt het bedacht. Dacht dat in mijn laatste post wel duidelijk was dat dat mijn punt was.
Dat jij in je eigen wereld leeft.quote:
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef hoink581 het volgende:
Nou ik vind het wel wat hebben. Iedereen die hier cared.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.
Angst & Walging.quote:
Echt hoor.quote:
IP track en een mannetje sturen die op je borstkas komt poepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Wie weet wat Herrie allemaal wel niet in petto heeft..
waarom Herrie? het heeft toch evenveel letters als Herman? (ik heet zo niet)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Wie weet wat Herrie allemaal wel niet in petto heeft..
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IP track en een mannetje sturen die op je borstkas komt poepen
ik heb nooit gezegd dat ik een mannetje zou sturen. godverdomme, remi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weer
Man man manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weer
Dat is logisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.quote:
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.
Terugkrabbelen is een no no.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.
nou wanneer kom je langs? koffie staat klaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik een mannetje zou sturen. godverdomme, remi.
je denkt toch niet ik eerlijk was over de daadwerkelijke consequenties?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.
Toen wist ik nog niet dat hij iets in petto heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.
Dus je jokt gewoon? man man manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je denkt toch niet ik eerlijk was over de daadwerkelijke consequenties?
Nee, en sindsdien ril ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je denkt toch niet ik eerlijk was over de daadwerkelijke consequenties?
ik lust geen koffie godverdomme remiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou wanneer kom je langs? koffie staat klaar
geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust geen koffie godverdomme remi
en dan stik je in een Bounty en ben je alsnog doodquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen koffie, ik rook niet, ik drink geen alcohol. gezonde boi
bounty lust ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan stik je in een Bounty en ben je alsnog dood
Oke Herman.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom Herrie? het heeft toch evenveel letters als Herman? (ik heet zo niet)
ah Hermann, vreet mijn Mars!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bounty lust ik ook niet
liever een snickers
Je mist zoveel smaken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen koffie, ik rook niet, ik drink geen alcohol. gezonde boi
Heb je nooit gerookt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist zoveel smaken.Behalve dan met roken. Roken.
herman proef m'n lion!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook geen fan van
niet zo irritant doen remi
bijna weekendquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook geen fan van
niet zo irritant doen remi
nou nee, ik heb koffie geprobeerd en bah bahquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mist zoveel smaken.Behalve dan met roken. Roken.
je hebt koffie en je hebt koffie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nee, ik heb koffie geprobeerd en bah bah
Ik ben ook net gestopt maar heb geen moeite.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee en gezien de moeite voeder moet doen kan ik wel zien dat ik het liever niet wil.
Gewoon tijdje proberen johquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee en gezien de moeite voeder moet doen kan ik wel zien dat ik het liever niet wil.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt koffie en je hebt koffie.
Rook jij?quote:
je stinktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:59 schreef remi1986 het volgende:
nou dan ga ik maar ff lekker sigaretje roken
Niet altijd kauwgom bij je hebben.quote:
Soms. srs.quote:
Teken van zwakte.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook net gestopt maar heb geen moeite.
Al vrees ik wel voor carnaval
Is 'hebben' Latijn voor 'borst'?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
Hoewel in petto hebben, figuurlijk gezien refereert aan "achter de hand houden", is de letterlijke vertaling " in de borst" van het Latijnse Pectus.
quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:00 schreef hoink581 het volgende:
Hoewel in petto hebben, figuurlijk gezien refereert aan "achter de hand houden", is de letterlijke vertaling " in de borst" van het Latijnse Pectus.
Als er niet een bepaalde structuur in ontstaat is er geen probleem. Nicotine zelf is helemaal niet zo verslavend.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
helaas ben ik het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er niet een bepaalde structuur in ontstaat is er geen probleem. Nicotine zelf is helemaal niet zo verslavend.
Kan je godverdomme niet lezen man.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef Chai het volgende:
Als er niet een bepaalde structuur in ontstaat is er geen probleem. Nicotine zelf is helemaal niet zo verslavend.
Oke, waarom soms?quote:
Nee, ik was mijn kleding gewoon.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrijf je dan ook kauwgom op je kleding? die gaat ook stinken namelijk
Als ik zin heb. Moet er niet aan denken aan die echte rokers die de hele dag door roken en gelijk bij het opstaan al roken enzo.quote:
Jij was vanaf peuk 1 verslaafd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
helaas ben ik het hier niet mee eens
wake n bake togquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik zin heb. Moet er niet aan denken aan die echte rokers die de hele dag door roken en gelijk bij het opstaan al roken enzo.
Gewoon gelijk na het opstaan met een kopje koffie tochhhhquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik zin heb. Moet er niet aan denken aan die echte rokers die de hele dag door roken en gelijk bij het opstaan al roken enzo.
En dan schijten tot je huid wit wegtrektquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na het opstaan met een kopje koffie tochhhh
Het is wel lekker om te schijten ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
En dan schijten tot je huid wit wegtrekt
Ik ga gewoon nu even #superyoloquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel lekker om te schijten ja.
misschien was het niet de eerste, maar ging wel snel. Eén van de domste en duurste beslissingen geweest in mijn leven, om te gaan roken.quote:
wat verandert koffie aan je schijtgedrag? ik schijt ook gewoon heerlijk als ik wakker wordquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel lekker om te schijten ja.
Ligt aan je stoelgang. Koffie werkt laxerend. Dat schijt veel ontspannender. Zonder koffie hoef ik s'ochtends zelden een bruine makker te kleien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef Der_Mann het volgende:
wat verandert koffie aan je schijtgedrag? ik schijt ook gewoon heerlijk als ik wakker word
Ook dit vind ik smerig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na het opstaan met een kopje koffie tochhhh
Nooit fan van geweest.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook dit vind ik smerig.
[..]
Nooit fan van geweest.
ik schijt gewoon zonder koffie standaard 2 keer per dag. altijd lekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ligt aan je stoelgang. Koffie werkt laxerend. Dat schijt veel ontspannender. Zonder koffie hoef ik s'ochtends zelden een bruine makker te kleien.
Sowieso als ik op sta ben ik nog een uur lamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet
sigaret trek ik 's ochtends nog wel
moet ook wel met je shitlistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik schijt gewoon zonder koffie standaard 2 keer per dag. altijd lekker.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso als ik op sta ben ik nog een uur lam dan ook nog gaan baken, hele dag naar de kk
huhquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
nou wel weer genoeg poep gepraat vandaag of niet jongens en meisjes?
Waarom rook je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook dit vind ik smerig.
[..]
Nooit fan van geweest.
donder opquote:
Dat ook iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
vind die geur ook niet te harden 's ochtends
vooral als je in een kleine afgesloten ruimte zit
Omdat soms lekker. Bijv. met bier.quote:
vragen naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:22 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, krijg je nu een hard piemeltje omdat er "Weblogger" achter je username staat?
Eerlijk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:22 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, krijg je nu een hard piemeltje omdat er "Weblogger" achter je username staat?
Eerlijk?
quote:
Was me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:22 schreef Matip het volgende:
Eerlijk?
Oke, meer een gezelligheidsroker dus.quote:
Ik wil het van hem horen ja.quote:
Zo kan je het stellen. Zelf prefereer ik, 'gelegenheidsroker'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Oke, meer een gezelligheidsroker dus.
Haha dit zei eerder vandaag ook al iemandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
weblog is beetje voor mensen die kosten wat het kost crew willen worden maar waarvan danny niet wil dat ze schade aan kunnen richten. kijk maar naar paul
Als je klikt op 'Weblogger'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:22 schreef Matip het volgende:
Eerlijk?
ohquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dit zei eerder vandaag ook al iemand
Hahahahaha shiiiiiiitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je klikt op 'Weblogger'
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik sneed hem halverwege af, er is veel meer tekst.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahahaha![]()
wel vaag Nederlands wat daar staat
Wake n bake?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
lag toen nog te slapen denk ik
nee smoke doordeweeks sowieso niet, en roken ook beetje mee aan het stoppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wake n bake?maar meer die hetzelfde denken dus...
Dankje Der_Mann, je hebt mij altijd gesteund.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gefeliciteerd nog met je nieuwe positie Fylax
alleen als ik misklikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:29 schreef Chloroform het volgende:
Dat weblog is sowieso wel beetje achterhaald. Weet niet wie die shit daar nog kijkt.
Heb jij niet in de gevangenis gezeten dan????????????? je was toch Turks?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij niet in de gevangenis gezeten dan????????????? je was toch Turks?
Ja, precies.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee smoke doordeweeks sowieso niet, en roken ook beetje mee aan het stoppen.
ach ja als fylax er blij mee is
Het is crisis in huize Dannyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Wat heeft die weblog voor fucked up jaren 90 design?
moet welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed bezig.
Kinderhand is snel gevuld
Ja duidelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is crisis in huize Danny
Minder uitslapen meer werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet wel
geld is beetje op aan het raken
Ohquote:
Gloeiende muis ging weg en toen stortte alles in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
Ja duidelijk.
Al heb ik wel respect voor Danny sinds ik weet dat hij ook een Doctor Who fan is
Vertel mij meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gloeiende muis ging weg en toen stortte alles in.
GlowMouse was/is idd een verdomd goede programmeur. Daar zou ik nog veel van kunnen lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gloeiende muis ging weg en toen stortte alles in.
Programmeer jij?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GlowMouse was/is idd een verdomd goede programmeur. Daar zou ik nog veel van kunnen leren
Moet je daarvoor goed zijn in wiskunde?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je daarvoor goed zijn in wiskunde?
Dat is bij iedereen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou je muil.quote:
wiskunde op zich misschien niet. Je moet wel inzicht hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je daarvoor goed zijn in wiskunde?
Ik had een 8 voor mijn Wiskunde C eindexamen op de middelbare school, maak ik nu kans?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wiskunde op zich misschien niet. Je moet wel inzicht hebben.
Nou ja.. als ik dit zie:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wiskunde op zich misschien niet. Je moet wel inzicht hebben.
Alleen als je deze som kan:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had een 8 voor mijn Wiskunde C eindexamen op de middelbare school, maak ik nu kans?
oh ik had geen melding ontvangen, ik kijk nu wel evenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op je snapchat![]()
Klopt wel hoor, je moet wel wiskundig inzicht hebben. Als je dat mist kan je beter niet gaan programmeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik dit zie:
http://www.harpa-opleidingen.nl/programmeren%20%20php5.htm
Haak ik dus af.
Dus zo raar was mijn vraag niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, je moet wel wiskundig inzicht hebben. Als je dat mist kan je beter niet gaan programmeren.
2x2+Y=6 dus Y = 2quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik dit zie:
http://www.harpa-opleidingen.nl/programmeren%20%20php5.htm
Haak ik dus af.
Nee. Was helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus zo raar was mijn vraag niet?
Wow, echt vet goed. Jij bent geknipt voor zo'n baan.quote:
Oke, van mijn part is het antwoord koningsblauw en portiekgebouw.quote:
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?quote:
ja laatst naar kapper geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Wow, echt vet goed. Jij bent geknipt voor zo'n baan.
Omdat SE een mongooltje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?
Schikt het?quote:
Dank voor de bevestiging.quote:
You are welcome.quote:
Geen idee. Vraag het hem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waarom wordt er dan zo debiel op gereageerd?
BB code, HTML.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke programmeertalen beheers je, Remi?
Volgens mij is het een zij, maar ik ben nog in het ongewisse ;squote:
Oh kijk dan heb je de reden al.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zij
PHP/MySQL (voor zover je het eigenlijk programmeertalen kan noemen, maar vooruit in mijn contract staat "PHP Programmeur").quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke programmeertalen beheers je, Remi?
Hoopte op opheffingsuitverkoop bij V&D, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |