Nou en. Jij hebt het bedacht. Dacht dat in mijn laatste post wel duidelijk was dat dat mijn punt was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand reageerde een paar dagen geleden op mij met een belediging(voor de grap). ik zei (voor de grap, niet serieus, enz) ''welkom op mijn shitlist''. mensen reageerden daarop, iemand vroeg of ik daadwerkelijk een lijst bijhield, toen was het ontstaan.
alsnog niet serieus nemen aub, velen dank.
hoi sg, of toch meloewa, of toch een ander kloonquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:24 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
de liefde is weer onvoorstelbaar groot.
technisch gezien heeft iemand anders het bedachtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Jij hebt het bedacht. Dacht dat in mijn laatste post wel duidelijk was dat dat mijn punt was.
Dat jij in je eigen wereld leeft.quote:
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef hoink581 het volgende:
Nou ik vind het wel wat hebben. Iedereen die hier cared.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.
Angst & Walging.quote:
Echt hoor.quote:
IP track en een mannetje sturen die op je borstkas komt poepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Wie weet wat Herrie allemaal wel niet in petto heeft..
waarom Herrie? het heeft toch evenveel letters als Herman? (ik heet zo niet)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Wie weet wat Herrie allemaal wel niet in petto heeft..
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IP track en een mannetje sturen die op je borstkas komt poepen
ik heb nooit gezegd dat ik een mannetje zou sturen. godverdomme, remi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weer
Man man manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij komt niet eens zelf..zon mietje is het dan ook wel weer
Dat is logisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef Matip het volgende:
Ja tuurlijk, ik sta liever niet op herrie's shitlist.
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.quote:
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.
Terugkrabbelen is een no no.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.
nou wanneer kom je langs? koffie staat klaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik een mannetje zou sturen. godverdomme, remi.
je denkt toch niet ik eerlijk was over de daadwerkelijke consequenties?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toen het nog iets exclusiefs was en de consequenties nog niet duidelijk waren.
Toen wist ik nog niet dat hij iets in petto heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onlogisch in zijn geval, hij vroeg er eerder nog om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |