kinkyquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ok
ik schijt op je borstkas, welkom op mijn shitlist bitch
Hee, Der_Mann, het is allemaal maar een grapjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je plaatje doet het niet dombo
het is niet mogelijk om van mijn shitlist af te komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee, Der_Mann, het is allemaal maar een grapjeik wil graag vriendjes zijn.
Hey ja godverdomme vier bier dikke lulquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet mogelijk om van mijn shitlist af te komen.
hjbquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ja godverdomme vier bier dikke lul
Nee, Drenthe vraagt om boswandeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef remi1986 het volgende:
is iedereen de kantine aan het plunderen ofzo?
Doei.quote:
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de dag dat je op mijn shitlist staat ben ik niet aardig tegen je. voor wie het vaakst op mijn shitlist heeft gestaan in een maand verzin ik nog wel wat leuks voor
kkmad dat je op mijn shitlist staatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.Dat 'straffen' van verkeerd gedrag, sjonge jonge.
Soort pikstraf voor fokkersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha klinkt echt als iets voor een verzuurde bitch dit.Dat 'straffen' van verkeerd gedrag, sjonge jonge.
Je weet best dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kkmad dat je op mijn shitlist staat___
Chaiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zoiets bedenkt. Dat je uit jezelf op die manier kan redeneren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het daadwerkelijk serieus gaat nemen zou ik misschien even stoppen met FOK!.
dit sowieso altijdquote:
Ik ken je niet, ik weet alleen dat je herman heet maar als je lijstjes gaat maken en/of gaat posen alsof je een 'shitlist' hebt... kan je ook beter even pauze nemen..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het daadwerkelijk serieus gaat nemen zou ik misschien even stoppen met FOK!.
iemand reageerde een paar dagen geleden op mij met een belediging(voor de grap). ik zei (voor de grap, niet serieus, enz) ''welkom op mijn shitlist''. mensen reageerden daarop, iemand vroeg of ik daadwerkelijk een lijst bijhield, toen was het ontstaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zoiets bedenkt. Dat je uit jezelf op die manier kan redeneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |