heb een busje peppersprayquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je een goede rechtse hoek? Of upper-cut?
gooi slipper andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een busje pepperspray
Speel niet met mijn privé !!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat 4EBE een ring door haar neus heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is krakakaaquote:
Laten we zoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zin om een leuke lemming te schrijven.
KLB / Vrouwen die het jammer vinden dat een bekende man homo isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zin om een leuke lemming te schrijven.
Hoezo lijken Turken achterlijk? Denk dat de gemiddelde PVV-er Turken hoger in achting heeft staan dan Marokkanen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef tetouaribo het volgende:
Sowieso hoe achterlijk turken ook mogen lijken. Over het algemeen is het een best slim volk op het incest gebroed na
I can'tquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ironisch dat dit van een berber moet komen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:20 schreef tetouaribo het volgende:
Sowieso hoe achterlijk turken ook mogen lijken. Over het algemeen is het een best slim volk op het incest gebroed na
Idd das nieuwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mijn favoriet van de door mij geschreven lemmings.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die het jammer vinden dat een bekende man homo is
Nee, robijn intensiefquote:
Wat is volgens jou de beste schoonmaakspul voor piercings? Ik zoek namelijk een nieuwe, maar het liefst zonder alcohol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |