http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Instellingen bij profiel of instellingen waar je thema's kan kiezen?
Wat voor homoseksuele dingen heb je gedaan en waarom beviel het niet?quote:
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.quote:
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call centerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het idd soms horen aan hoe ze praten.
Ondanks dat tetou een allochtoon is ga ik er niet vanuit dat hij Fok!t vanuit de gevangenis. Dat zou racistisch zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.
Daar heb ik dat niet staan hoor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
ies goedkoopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call center
in sommige gevallen zal het ook niet geheel vrijwillig zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In de gevangenis neukt iedereen van hetzelfde geslacht elkaar ook, maar hun seksuele voorkeur verandert niet opeens. Het is meer bittere noodzaak voor velen van hen. Denk ik. Spreek niet uit ervaring.
Remi heeft een abo, wellicht is dat het verschil.quote:
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp alleen niet hoe zo iemand kan worden aangenomen in een call center
Habbiebabbies bedoel je?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadvereiste lijkt mij toch wel ABN spreken en duidelijk verstaanbaar te zijn maar dat is schijn i guess.
soms is het gewoon je lot om bottom bitch te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in sommige gevallen zal het ook niet geheel vrijwillig zijn
Ojaquote:
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar deel ik je mening. Ook meningmaal van die oekaboeka mensen aan de lijn gehadvereiste lijkt mij toch wel ABN spreken en duidelijk verstaanbaar te zijn maar dat is schijn i guess.
Waarschijnlijk omdat ze subsidie krijgen ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hjbquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, oekaboeka, habbiebabiie.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezet
Nou geld zal idd wel een grote oorzaak zijn jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze subsidie krijgen ...
Geld is wat de wereld rond laat gaan![]()
En slechte ziggo-service:)
Veel buitenlanders met zachte g daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor 4ee die niet met limburgers wil praten hebben ze wel veel callcenters in maastricht neergezet
Is alleen voor mensen met een abonnement inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss omdat ik een abo heb
[ afbeelding ]
hurkieturkiequote:
quote:
ook die bestaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou geld zal idd wel een grote oorzaak zijn jakan er niks anders van maken...
[..]
Veel buitenlanders met zachte g daar?
sowieso alex agnewquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wist je dat je Marokkanen met een Vlaams accent hebt in Belgie? Hilarisch.
Zou wel stalken als ze het wel had.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat houses geen facebook heeft.
had je vriendschapsverzoek toch wel geweigerd hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh jij hebt wel facebook? Even stalken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen lurken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef housesoftheholy het volgende:
had je vriendschapsverzoek toch wel geweigerd hoor.
Ik lijk niet meer op die vent. Godverdomme.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
Waar moet ik op zoeken? Hoink Beelen? ;D
Giel581 natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij hebt wel facebook? Even stalken.
Waar moet ik op zoeken? Hoink Beelen? ;D
Watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschuwing
Nooit de groene unicura zeep kopen.
Stinkt naar kattenpis
"Neutraliseert geur."
JA NOU IK WEET WEL WAAROM
DIE STERKE KATTENPISGEUR MASKEERT ALLES
Hehe jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wist je dat je Marokkanen met een Vlaams accent hebt in Belgie? Hilarisch.
Ooit een keer Unicura zeep gekocht voor m'n piercingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat
[..]
Hehe jahoor het wel vaker... super vaag.
quote:
Piercing?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een keer Unicura zeep gekocht voor m'n piercingdus gelijk in de aanbieding gekocht.die groene (ultra) nooit kopen. Die paarse en blauw zijn best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |