haha paupurrrrrquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
Herken je het?quote:
haha nee niet helemaal mijn stylo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:56 schreef Matip het volgende:
[..]
haha paupurrrrr
geen A.P.C petit standard en supreme bogo tee coppen
Hehehequote:
Leek mij inderdaad al heel ver gezochtquote:
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.
Nee dat moet je niet doen, dat verpest de vorm. Hij moet goed passen anders staat het lelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.Ik draag wel weer gewoon slimfit as usual.
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
ahaha ja kk jeans pletten zo je balle maar bn gewoon mooie jonge dus haha yoloquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO toch
Plsquote:
Dat is een joggpants. Joggpants.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
Dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |