haha paupurrrrrquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Bershka in Agga zieke sale. Net shirtje voor 2 euro en broek voor 8 euro gekocht.
Herken je het?quote:
haha nee niet helemaal mijn stylo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:56 schreef Matip het volgende:
[..]
haha paupurrrrr
geen A.P.C petit standard en supreme bogo tee coppen
Hehehequote:
Leek mij inderdaad al heel ver gezochtquote:
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Skinny jeans en beenbespiering bij mannen gaan sowieso niet goed samen.
Nee dat moet je niet doen, dat verpest de vorm. Hij moet goed passen anders staat het lelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie van me zei als je echt wil moet je paar maten groter nemen en een goeie riem kopen.Ik draag wel weer gewoon slimfit as usual.
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha nee niet helemaal mijn stylo.
Ik ging in Pull & Bear een skinny jeans passen. Paste mijn benen gewoon niet in, hoe de fuck kunnen mensen dat dragen?Leek wel een duikpak.
ahaha ja kk jeans pletten zo je balle maar bn gewoon mooie jonge dus haha yoloquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Mijn ballen zitten ook klem, maar YOLO toch
Plsquote:
Dat is een joggpants. Joggpants.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
Dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die joggingbroek met een zak tot de knie? Nee dankje.
Juist niet toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn de contouren van het geslachtsdeel altijd mooi zichtbaar in.
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.quote:
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is een joggpants. Joggpants.
nouuuhouu ;$quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.
Ban hem! Ban hem van FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha BT heeft geen 30+ cm piemel zien we nu wel weer.
Ja het zit niet er niet strak, maar heb het ook enkel over de contouren. Bij spijkerbroeken is alleen zichtbaar dat er iets zit, meer niet.quote:
Hmm.. mwah nee daar associeer ik joggpants niet perse mee. Zou wel kunnen hoor. Alleen ik draag niet echt strakke shirtsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.
9/10 keer heb ik ook gelijk daarin.
Opskeer is niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zie dan een gladde boy die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en strakke t-shirts draagt zodat zijn spieren goed uitkomen. En zo'n kapsel waarbij de zijkanten van het hoofd zowat kaal zijn.
9/10 keer heb ik ook gelijk daarin.
Ik zelfs op twee apparaten, ik voel me fantastisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha nu met TARDIS aan het kletsen op twee verschillende tabbladen. Wat een ervaring.
Ten eerste, mij UI heb ik niet gemaakt en geen idee hoe je dat moet veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gaat niet bij de persoon die in je UI zit.
Yogapants is ook mijn favoriet bij vrouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zijn de contouren van het geslachtsdeel altijd mooi zichtbaar in.
Bij vetkuif denk ik aan Fylax' kapsel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb nu ook hele lichte opskeer. Anders komt de vetkuif niet uit.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb nu ook hele lichte opskeer. Anders komt de vetkuif niet uit.
My name is Jeff.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ten eerste, mij UI heb ik niet gemaakt en geen idee hoe je dat moet veranderen.
Ten tweede, die ene gozer is channing tatum, bij hem mag alles.
Niet in het openbare leven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Matip het volgende:
Yogapants is ook mijn favoriet bij vrouwen.
Die in Amersfoort. Eerste keer dat ik mijn eigen kapper heb verraden. Maar eerlijk is eerlijk, het zit nu een stuk beter. Mijn kapper durfde namelijk niet op te skere.quote:
Nee, maar ik associeer het deze keer met die joggpants.quote:
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die in Amersfoort. Eerste keer dat ik mijn eigen kapper heb verraden. Maar eerlijk is eerlijk, het zit nu een stuk beter. Mijn kapper durfde namelijk niet op te skere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |