doe geen moeite.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:59 schreef Eliseth het volgende:
[..]
valt reuze mee, zeker gezien hoe klein nederland is. duhhhhh uiteraard hebben we geen huge-ass bergketens en alles kei divers en waaaauuw!!
Ga ga je dochter in slaap vingeren a pedolanderquote:Op maandag 9 februari 2015 16:04 schreef Eyip het volgende:
[..]
goede bash, man.![]()
ga je moeder onder haar snor kietelen
typisch moslim: altijd seksueel gefrustreerde grappenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Ga ga je dochter in slaap vingeren a pedolander
nou dan leveren ze paspoort toch gewoon in, snap niet wat mensen als corehype hier nog doenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:03 schreef Eyip het volgende:
[..]
doe geen moeite.
mensen met dubbele paspoorten vinden vaak alles waardeloos aan nederland.
wtf je bent echt een grote randdebielquote:Op maandag 9 februari 2015 16:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Ga ga je dochter in slaap vingeren a pedolander
tot je 55ste hier blijven met uitkeringen zodat je na die leeftijd afstand doet van je NLse paspoort en krijg je rest van je leven bijstand van de NLse staat. Hoef je niets voor te doen, alleen afstand nemen voor degene die een niet NLse nationaliteit hebben.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:10 schreef Eliseth het volgende:
[..]
nou dan leveren ze paspoort toch gewoon in, snap niet wat mensen als corehype hier nog doen
quote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Inspireme het volgende:
Natuur van Nederland is om te huilen
Dat is geen natuur maar een door mensen aangelegd grasland met door mensen daar uitgezette schapen.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch
Altijd weer hetzelfde liedjequote:Op maandag 9 februari 2015 16:09 schreef Eyip het volgende:
[..]
typisch moslim: altijd seksueel gefrustreerde grappen![]()
vergeet je er niet bij te zeggen dat het anaal moet? Leer je toch van de pedoprofeet mohammed (varken is met hem)?
heb ik je emotioneel gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Altijd weer hetzelfde liedje
Wat zijn jullie NSB-ers ook een achterlijke debielen?
Fok!!!! Rijd ik vandaag naar Amsterdam (hoofdstand van dit absolute kankerland, een soort ‘tumor der tumoren‘) vanuit Helmond (bijna 150 km). Wat denk je? Ik heb welgeteld 3 minuten van het stuk daadwerkelijk 120 kunnen rijden. Op de rest gold een kunstmatig gecastreerde maximum snelheid van 70 (90 als je geluk had). En dan hebben die varkens nog het lef om met slogans te komen als ‘Nederland transportland’ of ‘Nederland doorvoerland’. Schamen jullie je niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nimmer en nooit zo een achterlijke volk heb gezien. Wat gaat er door die varkenskoppen van jullie om? Wat zit erin?
Weet je, ik heb vrienden en ik hou echt van sommige van die lui. Ik hou van hun nuchterheid. Maar meestal (99,99%) van de tijd denk ik: Hoe is het toch mogelijk dat een mens zo achterlijk kan zijn? Breid die kankerwegen gewoon uit en stel geen kankerbeperkingen in als het niet hoeft. Je hoeft geen 70 te rijden op een weg met drie banen!!!!!!
Nederlanders kunnen ook helemaal niks. Geen drol. De generatie voor ons kon de handen uit de mouwen steken en denken. Daar heb ik respect voor! Maar deze (generatie y) kan niks. Het enige waar jullie nog goed voor zijn (de meiden dan) is een zaadlozing en ook dat gaat in de loop der tijd vervelen. Hoe vaak kan een man nog opgewonden raken van een of andere gore Janekke (kutnamen hebben die sletten van jullie trouwens) die zich gewillig van het ondergoed ontdoet om door een Corehype volgespoten te worden? Na een keer of 50 is de spanning weg en wordt het gewoon kaashoer nummer x.
Kanker op alsjeblieft.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
heb ik je emotioneel gemaakt?![]()
je kan daar vast wel vrijdag over praten met de imam. En anders rot je toch lekker op naar syrië?![]()
Fijn Oh oh Aleppo vieren met veel drank in je dikke bmw en je lusten botvieren op vrouwen. Zijn toch minderwaardig wezens die zaad moeten krijgen?quote:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:17 schreef Eyip het volgende:
[..]
Fijn Oh oh Aleppo vieren met veel drank in je dikke bmw en je lusten botvieren op vrouwen. Zijn toch minderwaardig wezens die zaad moeten krijgen?![]()
En als je kapot geschoten wordt, heb je nog meer vrouwen in het paradijs! Maagden nog zelfs! Moet je wel eerst langs allah de woestijngeest natuurlijk. Die bekijkt je snikkel even of die onbesneden is en dan gaat de gouden poort open.
Doe je wel een beetje voorzichtig met de maagden? Je hebt er iets meer dan 70 voor het eeuwige leven dus wees er zuinig op.
tl;drquote:Op maandag 9 februari 2015 17:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
Alle vrouwen zijn hoerenquote:
Ja hoor en alle katholieken zijn pedo's, joden zijn de zionisten, amerika heeft IS gemaakt, het is de schuld van het westen.quote:
studeer jij farmacie aan de rug heel toevallig?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoer worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, dat is meer iets voor moslims en vooral Marokkanen, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.
Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuken en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.
Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.
Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.
Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.
Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik krijg bij corehype vooral het idee van dat mannetje in een regenjas (een grijze) die al frunnikend in zijn zakken verkondigt: "Vies hè? Bah! Is toch smerig? Hè? Bah... vies hoor..."
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat hij geen troll is.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Corehype is dus geen troll.
Dat maakt alles nog veel, veel lachwekkender.
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
1. Mee eens, belasting belasting en nog meer belasting. Bovendien is alles hier veel duurder als je 't vergelijkt met Duitsland etc. Koopkracht? Die blijft alleen maar dalen. Van nivellering is er dus geen sprake (meer).
2. Mee eens! AL die verkeersregels hier, voor ALLES is er wel IETS. Hoeveel moeite moet je doen om een rijbewijs te halen en hoe duur is dat wel niet? De goeie infrastructuur wordt verpest door al die regels, die menig bestuurder niet eens handhaaft, omdat ze doos de bomen t bos niet zien. DAAROM dat er zoveel ongelukken gebeuren, ondanks de goeie infrastructuur.
3. Nederlandse architectuur is crap... Waar zie ik mooie, hoge gebouwen als in Dubai? Waar zie je van die prachtige stranden enz.? Scheveningen is gewoon een zandbak met wat water waar verder neits mee gedaan is. En Amsterdam, onze hoofdstad? Geen bezienswaardigheden, ALLEEN de wallen, maar serieus, moet je mensenhandel gebruiken om toeristen te werven? Heb hier laatst nog een topic over gemaakt btw ''wat zijn mooie plekke om te bezoeke''
4. Er is nooit iets boeiends op de NL tv... Van die gare kut-zenders als Utopia en Wie is de mol. Waarom zou je naar een stel zwervers kijken (die niet weten wat ze met hun leven moeten doen) die de hele dag opgesloten zitten? John de mol die verdient daar lekker aan natuurlijkl, door WIJ, domme, Nederlanders... Iemand Hollands Got talent gezien? Nou, wat een talenten... Alleen zang talent JA!
5. Teveel toezicht in NL, teveel van ''ons kent ons''. En teveel bemoeienis van anderen. De beste zorg van de wereld? Dat kán, maar dan moeten de kosten ook kloppen., Betaal je heel je leven premie en krijg je op een gegeven moment iets? Dan wordt je genaaid door de zorgverzekeraar.
Als je kind zich onrustig gedraagt in de klas wordt ie metene naar de psychische hulpverlening gestuurd en gepest enzo
Maar een gijzelaar zoals die van afgelopen donderdag (NOS studio) die krijgt geen 10 jaar gevangenis, maar SLECHTS een boete...
Tja.... NL is gewoon een strond land.... 100% confirmed
Jij komt echt van een koude kermis thuis als je echt verwacht dat het in andere landen niet zo is.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg.
Shanghaiquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij komt echt van een koude kermis thuis als je echt verwacht dat het in andere landen niet zo is.
In China is het zelfs nog een graadje erger, daar later ze een kind op straat doodgaan nadat het is aangereden door een auto.
Jij bent in de veronderstelling daar al deze zaken alleen in Nederland voorkomen, dat maakt je erg wereldvreemd.
Volgens mij was er in China een rechtszaak geweest over een geval waarin bij een ongeluk iemand het slachtoffer een paar honderd euro ofzo voor ziekenhuiskosten had gegeven. De rechter zag dat als schuldbekentenis en als poging om informeel met wat cash een rechtszaak en schadeclaim te voorkomen. En sindsdien schijnt men bang te zijn om vreemden te helpen uit angst om dan ook gelijk als dader te worden veroordeeld.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij komt echt van een koude kermis thuis als je echt verwacht dat het in andere landen niet zo is.
In China is het zelfs nog een graadje erger, daar later ze een kind op straat doodgaan nadat het is aangereden door een auto.
Jij bent in de veronderstelling daar al deze zaken alleen in Nederland voorkomen, dat maakt je erg wereldvreemd.
klopt inderdaad en het is wel even argument als je denkt dat alleen Nederland zo is terwijl ongeveer ieder land in de westerse en Aziatische wereld zo is.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij was er in China een rechtszaak geweest over een geval waarin bij een ongeluk iemand het slachtoffer een paar honderd euro ofzo voor ziekenhuiskosten had gegeven. De rechter zag dat als schuldbekentenis en als poging om informeel met wat cash een rechtszaak en schadeclaim te voorkomen. En sindsdien schijnt men bang te zijn om vreemden te helpen uit angst om dan ook gelijk als dader te worden veroordeeld.
Heeft weinig met cultuur te maken en dat het in sommige landen op de wereld nog kutter is is op zichzelf ook niet echt een argument.
Ik heb geen dubbele paspoort kokosnoot.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:03 schreef Eyip het volgende:
[..]
doe geen moeite.
mensen met dubbele paspoorten vinden vaak alles waardeloos aan nederland.
Nee..quote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch
Waarom blijf je toch in Nederland???quote:Op maandag 9 februari 2015 22:38 schreef corehype het volgende:
[..]
Shanghai
Vuurwerk
Chinese muur
Chinese meisjes
Noodles
Nederland
Nederlandse vrouwen![]()
![]()
Spruitjes
Regen
Koud
Tristan van der Vlis
Toch geeft Nederland relatief het hoogste percentage aan ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat is die klote Hollandse houding van 'niet mijn probleem' of 'het zal mij een worst wezen wat er gebeurt zolang ik er geen last van heb' Zie je... daarom heb je nu ook een reetland en ditto cultuur waar je nog geen drol op wil laten.
Weet je nog een paar jaar geleden, iemand voor een drukke supermarkt werd doodgeschopt terwijl alle Nederlanders als domme geiten voorbij liepen? Dat is een extentie van een dergelijke 'het zal mij een worst wezen zolang ik er maar geen last van heb' houding.
Wat een reetcultuur zeg.
Volgens mij is hij gewoon een kaaskop.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:00 schreef Eyip het volgende:
[..]
Nederlander![]()
Je bent vast een turk uit de bergen met zo'n plat achterhoofd en een eilandje met haar op het hoofd![]()
Arm islamietje. Met je geenstijl is stormfront en wilders is hitler beredenatie.
Ja want overal waar meer zon is dan in Nederland ontploffen bommenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Toch geeft Nederland relatief het hoogste percentage aan ontwikkelingshulp.
Nadat we natuurlijk ook alle andere mensen op ons grondgebied hebben kunnen voeden, ook alle medelanders, die de hele dag lopen te klagen over ons land.
Dit doen we door elke ochtend (heel saai):
Op te staan en naar ons werk te gaan zodat er genoeg belastinggeld overblijft voor al dat moois.
Maar ja, da's natuurlijk erg saai.
Het is veel interessanter om 's ochtends op te staan en om te kijken in de woestijn of er nog westerse hulpverleners zijn die we de keel kunnen doorsnijden, en de hele dag "Allah Akbar" lopen gillen. Het voordeel is dan natuurlijk wel dat je geen mensen in je land (of Kalifaat) hebt dat loopt te mekkeren dat er niks van je land deugt.
U riep?quote:
Pepernoten eten? Ik ben bang dan ik dan weer Quincy Gario ontrief gezien het plezier dat wij Nederlanders tot voor kort nog mochten ontlenen aan het Sinterklaas en Zwarte Piet feest. Maar dat is binnenkort natuurlijk ook afgelopen. Tsja, Nederland is het land waar alle culturen welkom zijn, behalve onze eigen cultuur, want die is racistisch. Nederland heeft de taak opgenomen om het de hele wereld naar de zin te maken, En dat is niet altijd even gemakkelijk. Want als je de een de zin doet, wil de ander natuurlijk ook op zijn wenken bediend worden. En zo spring je van hot naar haar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want overal waar meer zon is dan in Nederland ontploffen bommen
Ga toch pepernoten eten man!
Denken dat NL iets betekent in de wereldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pepernoten eten? Ik ben bang dan ik dan weer Quincy Gario ontrief gezien het plezier dat wij Nederlanders tot voor kort nog mochten ontlenen aan het Sinterklaas en Zwarte Piet feest. Maar dat is binnenkort natuurlijk ook afgelopen. Tsja, Nederland is het land waar alle culturen welkom zijn, behalve onze eigen cultuur, want die is racistisch. Nederland heeft de taak opgenomen om het de hele wereld naar de zin te maken, En dat is niet altijd even gemakkelijk. Want als je de een de zin doet, wil de ander natuurlijk ook op zijn wenken bediend worden. En zo spring je van hot naar haar.
Je bent erwtensoep vergeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:07 schreef corehype het volgende:
[..]
Denken dat NL iets betekent in de wereld
Oke naast wiet en prostitutie en commerciele slavenhandel dan.
En black pete
Voor een land dat 0,2 procent van de wereldbevolking vertegenwoordigt en 0,03% van de wereldoppervlakte presteren we best veel. En de meeste Nederlanders hebben echt niet de illusie dat de gemiddelde wereldburger alles van Nederland weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:07 schreef corehype het volgende:
[..]
En black pete
Of de kus als postzegel op een valentijnskaart.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:07 schreef corehype het volgende:
[..]
En black pete
Waarom zijn zoveel moslim zo seksistisch naar vrouwen en rationaliseren ze het heel sterk door te zeggen dat vrouwen hoeren zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |