Ik kreeg niet genoeg whiskysaus!quote:Op maandag 9 februari 2015 10:06 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
begin dan eerst maar over turken en marokanen ..
Dit topic gaat over NEDERLANDERS.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:06 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
begin dan eerst maar over turken en marokanen ..
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
TS heeft een weg-met-ons mentaliteit
Hou het in de gate en je weet het: wekelijkse klaagtopic over nederland door een allochtoon.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef Keltie het volgende:
Wat een geklaag over ons kikkerlandje.. Dat gelul over ontbrekende natuur, kom eens van je zolderkamer
Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:12 schreef Keltie het volgende:
Wat een geklaag over ons kikkerlandje.. Dat gelul over ontbrekende natuur, kom eens van je zolderkamer
Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:36 schreef Eyip het volgende:
[..]
Hou het in de gate en je weet het: wekelijkse klaagtopic over nederland door een allochtoon.
5 minuutjes fietsen en ik sta op Heerlijkheid Mariënwaerdt? Sowieso is er rustig bosrijk gebied genoeg in Nederland? En waarom zou de Veluwe geen natuur zijn? In de buurt van Hoog-Soeren is het schitterend wandelen, fietsen zonder platgelopen te worden? Volgens mij ligt het probleem vooral bij jezelfquote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.
De enige die iedere keer over Moslims begint bent jij....quote:Op maandag 9 februari 2015 13:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.
Het blijft een "vreemde smet"quote:Op maandag 9 februari 2015 13:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is ook maar net wat je gewend bent, toen mijn schoonmoeder voor het eerst op visite kwam in Nederland vanuit IJsland was ze helemaal onder de indruk, ze vind Nederland een prachtig mooi land.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
5 minuutjes fietsen en ik sta op Heerlijkheid Mariënwaerdt? Sowieso is er rustig bosrijk gebied genoeg in Nederland? En waarom zou de Veluwe geen natuur zijn? In de buurt van Hoog-Soeren is het schitterend wandelen, fietsen zonder platgelopen te worden? Volgens mij ligt het probleem vooral bij jezelf
Ja want in IJsland is het een stuk kouder, duhquote:Op maandag 9 februari 2015 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is ook maar net wat je gewend bent, toen mijn schoonmoeder voor het eerst op visite kwam in Nederland vanuit IJsland was ze helemaal onder de indruk, ze vind Nederland een prachtig mooi land.
Dat maakt het niet minder mooi wat betreft natuur.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:17 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want in IJsland is het een stuk kouder, duh
zou je denken he? maar eigenlijk hebben we een best goed klimaat. over het algemeen relatief weinig neerslag (mensen denken dat nederland super nat is maar vergeleken met andere gebieden is dat totaal onterecht), en temperaturen die zeer zeker goed te houden zijn gedurende het hele jaar. enige minpuntje is de vochtigheid in de zomer die je ballen de pantalon uit doen zweten. oh en bergen, erg mooi inderdaad maar houd dat maar lekker voor in de vakantie. bergen zijn totaal onpraktisch en doen je reistijden verviervoudigen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:19 schreef Aiciu het volgende:
Nederland is best mooi, maar het klimaat is gewoon kut.
En ik vind het jammer dat hier geen bergen zijn.
Alleen Nederland heeft dat ook, geen een andere land waarbij exact dezelfde shows op nummer een staat...quote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef L3viathan het volgende:
corehype spreekt wijze woorden
Nederland zit helaas vol met dom tokkie achtig pauper volk wat jaar in jaar uit weer klaar zit om the voice te kijken
Kun je ons aanwijzen in welk topic?quote:
Ja heel uniek inderdaadquote:Nederland zit helaas vol met dom tokkie achtig pauper volk wat jaar in jaar uit weer klaar zit om the voice te kijken
heb je heel het topic gelezen? ik wel en corehype heeft vooral oogkanker veroorzaakt, zoveel bullshit heb ik mogen lezenquote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef L3viathan het volgende:
corehype spreekt wijze woorden
Nederland zit helaas vol met dom tokkie achtig pauper volk wat jaar in jaar uit weer klaar zit om the voice te kijken
valt reuze mee, zeker gezien hoe klein nederland is. duhhhhh uiteraard hebben we geen huge-ass bergketens en alles kei divers en waaaauuw!!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:57 schreef Inspireme het volgende:
Natuur van Nederland is om te huilen
Nederlanderquote:Op maandag 9 februari 2015 13:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Nog EO syrie game uitgespeeld?quote:Op maandag 9 februari 2015 16:00 schreef Eyip het volgende:
[..]
Nederlander![]()
Je bent vast een turk uit de bergen met zo'n plat achterhoofd en een eilandje met haar op het hoofd![]()
Arm islamietje. Met je geenstijl is stormfront en wilders is hitler beredenatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |