Het heeft er meer mee te maken dat andere landen vaak nog veel erger zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:05 schreef FlesWater het volgende:
Trots zijn op een land vol met PVV-tokkies.
Mensen zijn sowieso klachtwaardig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat andere landen vaak nog veel erger zijn.
Inderdaad, mensen die niet Django Wagner prefererenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Hoe kunnen jullie blij zijn met dit land?
Muziek zoals Frans Bauer, delicatessen zoals frikandel en hutspot en een regering die geen keuzes maakt. 50% van de mensen is een tokkie en 90% van de mensen loopt met wat de massamedia zegt.
Beschrijving van zo een beetje elk land in de wereld. Ze hebben allemaal hun Frans Bauers. Misschien wel meer dan 50% is een tokkie. En laten we maar ophouden over de regeringen in andere landen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Muziek zoals Frans Bauer, delicatessen zoals frikandel en hutspot en een regering die geen keuzes maakt. 50% van de mensen is een tokkie en 90% van de mensen loopt met wat de massamedia zegt.
Oliebollen,zuurkool, en de KRINGVERJAARDAG.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Gelukkig is het in het buitenland compleet anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Sinterklaas maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
wow echt waar? supercool vertel me meer van je wereldkennis oh wijze manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef Kermit. het volgende:
In het buitenland is het zeker anders, ik heb in Nice en in Quebec gewoond. Mensen zijn daar veel chillen en delen het leven graag met je. Hier is ieder op zich zelf en gedraagt zich asociaal. Maar toch blijf ik een jongeman uit Nederland
boehoehoequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef Kermit. het volgende:
In het buitenland is het zeker anders, ik heb in Nice en in Quebec gewoond. Mensen zijn daar veel chillen en delen het leven graag met je. Hier is ieder op zich zelf en gedraagt zich asociaal. Maar toch blijf ik een jongeman uit Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |