quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutfilm trouwens.
Nee. Ik heb voor Man Bijt Hond ooit een item met Schorem gemaakt. Lekker getelefoneerd met Bertusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef Matip het volgende:
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?
Of een strakke legging als broek.quote:
Is wel lachen, lekker droog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kutfilm trouwens.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet. In utrecht zit ook een goeie. Heb je die documentaire over schorem gezien?
Ik kijk het nu alleen nooit meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Man Bijt Hond is echt de KLB op de publieke omroep.
Die barbier? Pappas.quote:
Doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk ben ik mezelf nog verplicht ooit nog naar Schorem te gaan.
Ik ga zéér binnenkort denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk ben ik mezelf nog verplicht ooit nog naar Schorem te gaan.
Je moet er wel een dagje voor uittrekken. Wachtrij is lang.quote:
Zij- en achterkant opscheren en de rest lang houden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
Oke, ik heb flinke inhammen en ga binnenkort weer de zij- en achterkanten op laten scheren. Suggesties voor een kapsel en een kapper in Utrecht dan wel Breda? Alvast bedankt.
Heeft ze geprobeerd, resultaten waren niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zij- en achterkant opscheren en de rest lang houden.
Dat kan je moeder wel voor je fixen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef voederbietel het volgende:
Dat kan je moeder wel voor je fixen.
Ultrahipster ben je ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou echt niet mee willen doen met die achterlijke hysterie rond Schorem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |