Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou echt niet mee willen doen met die achterlijke hysterie rond Schorem.
Heb jij ook een baard dan? Of ga je enkel voor je hoofdhaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:30 schreef Matip het volgende:
Het kutte is alleen dat ze niet op afspraak werken, ik vanuit Utrecht moet komen en geen zin heb om daar de hele dag te moeten zitten...
Een zij- en achterkant opscheren kan iedereen wel hoor.quote:
Ook altijd al geweest.quote:
Gelukkig.quote:
Fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
Een zij- en achterkant opscheren kan iedereen wel hoor.
Ik ga alleen voor mijn hoofdhaar. Ik ben jammer genoeg niet gezegend met flinke baardgroei.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij ook een baard dan? Of ga je enkel voor je hoofdhaar?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor mijn hoofdhaar. Ik ben jammer genoeg niet gezegend met flinke baardgroei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenzij je moeder Parkinson heeft, ja.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Alleen wat van die vlashaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Zo'n mooie bloempotrand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
Tenzij je moeder Parkinson heeft, ja.
Denk dat S&G eerst weer wat actiever moet worden en dat dan de drempel voor jonge meisjes weer wat lager wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer mogen we jou aanschouwen in S&G?
Ja! Jij schmutzige lurker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen, Chai.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat S&G eerst weer wat actiever moet worden en dat dan de drempel voor jonge meisjes weer wat lager wordt.
Doe normaal manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd verachtte.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:42 schreef voederbietel het volgende:
Hoezo lurker? Ik moedig altijd iedereen aan.
Een neger?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd verachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |