Iets wat groter van binnen is dan dat het van buiten lijkt.quote:
Ik kan het nog steeds niet helemaal visualiseren. Zou je misschien iets meer uitleg kunnen geven plus een paintquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets wat groter van binnen is dan dat het van buiten lijkt.
Een beetje zoals jouw uitgewoonde kut dus.
Hahahahaha die is goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Basisschool-effect.quote:
jaloers dat een andere chick hoink leuk vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Basisschool-effect.
Hihihihihihi hoinkie ik moet zo om je grapjes lachen hihihivind je me nu leuk?
Alle chicks op fok mogen hoink leuk vinden wat mij betreftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaloers dat een andere chick hoink leuk vindt
vind jij mij leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle chicks op fok mogen hoink leuk vinden wat mij betreft
Heb gegniffeld hoor 7.5/10quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann, ik lijk op channing tatum, ben geen 15 en heb veel humorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet wie ben jij
leugensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Der_Mann, ik lijk op channing tatum, ben geen 15 en heb veel humor
1equote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenminste 1 van die 4 dingen is de waarheid
Stel je voor, het is Londen, mid-1960, en je laat je tieten zien aan een keurige heer met hoge hoed en driedelig pak op straat. Dan zou ik, als schoffie en toeschouwer en stervende aan turbercolosis je eens stevig aan je schouder kunnen grijpen en in een blauw politiehokje kunnen stoppen terwijl ik met de ingebouwde telefoon de lokale autoriteiten in zou kunnen lichten.quote:
Nee want hij is Hermann.quote:
verander diequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga rijstpudding maken en netflix kijken op deze vrijdagavond
Ik kom morgen de kliekjes halen. Hou rekening met de vertraging immers de NS ahaha gr grquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga rijstpudding maken en netflix kijken op deze vrijdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |