Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt nu wel huillachen, maar we weten allemaal dat je daar stiekem al heel erg nat van werd.
Ik verslikte me in m'n biertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.
vrijmibo?quote:
Jij zegt aan het bier te zitten, of ben je al thuis?quote:
Brabant hè, we hebben al een biertje, stoppen zo met werken en gaan dan de stad in voor carnavalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij zegt aan het bier te zitten, of ben je al thuis?
Ga je nog als je username?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Brabant hè, we hebben al een biertje, stoppen zo met werken en gaan dan de stad in voor carnaval
Nee mijn rekening liet dat niet toequote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee mijn rekening liet dat niet toe
Ik had nog een cowboyhoed, een klappertjespistool en een geruite sjaal liggen, ik ben allang tevreden
Misschien moet je een FOK! sponsorloop organiseren, voor jezelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had nog een cowboyhoed, een klappertjespistool en een geruite sjaal liggen, ik ben allang tevreden
watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg altijd een gortdroge kut van taal- en spelfouten.
yup,ga jij nog paar goudgelepretcylinders drinken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van een gortdroge kut beffen.
Ik stap straks in de Brabant Exitspress naar Amersfoort.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:57 schreef Thezappa het volgende:
yup,ga jij nog paar goudgelepretcylinders drinken?
Alaafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien moet je een FOK! sponsorloop organiseren, voor jezelf.
Amersfoort, wordt daar ook aan carnaval gedaan ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stap straks in de Brabant Exitspress naar Amersfoort.
In 1 buitenwijk zijn ze katholiek. Maar daarom vertrek ik niet daarheen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:05 schreef Matip het volgende:
Amersfoort, wordt daar ook aan carnaval gedaan ja?
Wat is een tardis danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ding in zijn UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |