Portugese pizza mozzarellaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
Wel van een pizzeria dan, van die diepvries pizza's kun je beter mozzarella pakken
verkapte kijk mij in portugal gewoond hebben postquote:
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
Wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
die verschillen blijkbaar nogal van de mozzarella pizza's hier in NL, dus ik zou er veel voor over hebben weer eens naar de lidl in lisboa te kunnen
Ey Etto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ewa vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Etto vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij
Hele andere smaak of zoquote:
Ben een bunker aan het bouwen voor de komende dagen.quote:
Zou wel willen.quote:
Ah oké. Ben wel benieuwd nu, denk alleen niet dat het mogelijk is om die dingen naar Nederland te laten verzenden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hele andere smaak of zoik kwam terug uit Ptg en nam hier voor 't eerst pizza mozzarella, echt vies hier
quote:
Waarom kun je niet gaan dan?quote:
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah oké. Ben wel benieuwd nu, denk alleen niet dat het mogelijk is om die dingen naar Nederland te laten verzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |