Met enkel carnaval hitsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat er geen KLB Radio is vanavond.
Als je het zo bekijkt is het beter zo.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het beter zo.
Ik heb gwn pizza #baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ga rijstpudding maken en netflix kijken op deze vrijdagavond
ik sleur je morgen van je fiets af met je vijlig hijds vestjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat weet je het is dat we vriende zijn anders had je klappe kunnen vanga had je stomp verkogt ja tog zemmel
wat voor pizza?quote:
Wilde RWBY uit gaan proberen. Andere tips?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verander diein een
welke serie?
heb een kilo rijst dus neem maar je grootste tupperware mee ;squote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom morgen de kliekjes halen. Hou rekening met de vertraging immers de NS ahaha gr gr
Ey je kan ook te ver gaan ik ga je blokcen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik sleur je morgen van je fiets af met je vijlig hijds vestje
Ik heb bakjes van de Action, mag dat ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een kilo rijst dus neem maar je grootste tupperware mee ;s
Ja kom, kleed je uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tardis, mag ik je toyboy zijn.
doe maar ik weet je te vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ey je kan ook te ver gaan ik ga je blokcen hoor
van mij mag je ook met een plastic zak aankomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bakjes van de Action, mag dat ook?
gadverquote:
Haten op pizza hawaiiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
van mij mag je ook met een plastic zak aankomen
[..]
gadver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |