Ja hoor, die link is hier al gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Heb je daar een betrouwbare bron voor?
Ik denk dat het helemaal geen zielknijper is. Daarom staat er ook "zelfverklaarde" in mijn post. Niet in jouw quote.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:16 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zieleknijper die woont in Thailand???
Dit is bij geheel mij niet bekend. Heb je een bron en link waaruit dat blijkt?
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:19 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ja hoor, die link is hier al gepost.
Vast dezelfde "betrouwbare bron" die stelt dat ik de vriend ben van Ingrid L., een hulpje van Betsy P. (dan lees je echt heul slecht) of niet in Colombia woonachtig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?
Alles kan, maar bij Els Borst werd een verdachte gezocht bij een moord. Dat is in dit topic precies andersom, daar worden personen als verdacht naar voren geschoven om een misdrijf geloofwaardig te maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef gynaika het volgende:
Je spreekt hier dus zelf over een gestoorde man die zijn zus heeft gedood en de waarschijnlijke moordenaar is van Els Borst. Een aantal artikelen over hem gelezen en je kunt inderdaad stellen dat hij goed gestoord is.
Waarom heb je er zoveel moeite mee om te erkennen dat ook in het geval van K&L een gestoorde persoon bezig kan zijn geweest? Kan dat in Panama niet?
Nee, Gynaika, dat kan niet want in Panama wonen alleen maar hele lieve aardige mensen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef gynaika het volgende:
JustinCase #145
(*) Voor prutswerk kun je minstens zo goed in Nederland terecht. Google, lees en huiver maar eens hoe politie en justitie keer op keer de vermoedelijke moordenaar van Els Borst wegstuurden, toen die zijn gevangenisstraf van enkele jaren wilde uitzitten. "Oprotten jij, dat bepalen wij wel!" . Jammer voor de zus van die gestoorde man, want in de tijd dat hij vast had moeten zitten, en dat zelf wilde, vermoordde hij haar.
Je spreekt hier dus zelf over een gestoorde man die zijn zus heeft gedood en de waarschijnlijke moordenaar is van Els Borst. Een aantal artikelen over hem gelezen en je kunt inderdaad stellen dat hij goed gestoord is.
Waarom heb je er zoveel moeite mee om te erkennen dat ook in het geval van K&L een gestoorde persoon bezig kan zijn geweest? Kan dat in Panama niet?
Wel grappig dat 3 verschillende personen dit gedacht hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vast dezelfde "betrouwbare bron" die stelt dat ik de vriend ben van Ingrid L., een hulpje van Betsy P. (dan lees je echt heul slecht) of niet in Colombia woonachtig.
Een of andere frustri die praat over een man in Thailand, zonder enge echte informatie te geven anders dan zijn eigen frustraties spuien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
http://www.expatperspective.com/blog/expat-deadbeat-dads
3 nog wel, wie dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel grappig dat 3 verschillende personen dit gedacht hebben...
Daar zeg je wat: naar verluidt. Misschien woont hij wel stiekem bij Poekje in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
Allequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij komt met dat statement over mij, dus ik vraag "wie dan".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verkeerde vraag, het moet zijn waarom dan?
maar das off topic
Prima reactie!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Gynaika, dat kan niet want in Panama wonen alleen maar hele lieve aardige mensen...
Oh en de GGZ is daar veeeel beter geregeld net als ja alles eigelijk.
oh en heb je daar een bron voor?
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij komt met dat statement over mij, dus ik vraag "wie dan".
Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Bronnen dat ik in Colombia woon??quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.
Nee hoor, prima vraag. Waarom ze het denken vraag ik me op BNW allang niet meer af. Tenzij ik weet wie het zijn, en het personen zijn die van gezond verstand blijk gegeven hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verkeerde vraag, het moet zijn waarom dan?
Mwah.. sommige posters zijn hard bezig zelf het topic te worden, door wild om zich heen te slaan naar anderen.quote:maar das off topic
De enige die hier slecht leest dat ben jezelf, Eileen heeft rond 17:00 uur de ouders van Lisanne gebeld in de veronderstelling dat ze Lisanne belden. Bron uitzending rtllate night met de ouders van Kris Kremers. De moeder van Kris vertelde dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Ik krijg de indruk dat ze zich alledrie meteen gemeld hebben. Op je wenken bediend, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Is niet chique om hier namen te noemen en ook niet nodig. Maar je kan tellen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bronnen dat ik in Colombia woon??
Ik begin nergens over, jij komt met "3 mensen geloven die bullshit". Ik vraag "wie dan", maar ondanks dat je het weet, doe je er geen uitspraken over.
Ja, dat wil niet zeggen dat:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die hier slecht leest dat ben jezelf, Eileen heeft rond 17:00 uur de ouders van Lisanne gebeld in de veronderstelling dat ze Lisanne belden. Bron uitzending rtllate night met de ouders van Kris Kremers. De moeder van Kris vertelde dit.
Dus nee, ze hebben Lisanne niet eerder gebeld
Het is wel chique om erover te beginnen tegen iemand om wie het gaat, maar dan niet thuis te geven als er namen gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is niet chique om hier namen te noemen
Dus dan had Lisanne 2 nummers doorgegeven aan de taalschool? heb je een Bron?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat:
- Kris of Lisanne niet eerder gebeld is
- Eileen zich niet vergiste aan de lijn met ma Froon
Er wordt hier constant vastgeklampt aan bepaalde statements gemaakt in de media. Juist in BNW.
Ik kan je gaan quote maar zoals ik net al stelde ben je erzelf 2x over begonnen de afgelopen 24 uur. Ik reageer dus dat het helemaal niet zo raar is. Wat interesseert mij het waar je woont, jij schermt er hier dagelijks mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel chique om erover te beginnen tegen iemand om wie het gaat, maar dan niet thuis te geven als er namen gevraagd wordt?
Een noodnummer en haar eigen nummer, lijkt me vrij logisch. Nee, hoe kan ik daar een bron van hebben? Er wordt hier zoveel gespeculeerd en zelfs mensen compleet vals beschuldigd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan had Lisanne 2 nummers doorgegeven aan de taalschool? heb je een Bron?
Je quotte gisteren nota bene een post van Poekje van 25-08 waarin ie het letterlijk zegt, ik begin nergens over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan je gaan quote maar zoals ik net al stelde ben je erzelf 2x over begonnen de afgelopen 24 uur. Ik reageer dus dat het helemaal niet zo raar is. Wat interesseert mij het waar je woont, jij schermt er hier dagelijks mee.
Ja ik draag geen crocs en ben geen huisvrouwtje en een zolderkamer heb ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een noodnummer en haar eigen nummer, lijkt me vrij logisch. Nee, hoe kan ik daar een bron van hebben? Er wordt hier zoveel gespeculeerd en zelfs mensen compleet vals beschuldigd.
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je quotte gisteren nota bene een post van Poekje van 25-08 waarin ie het letterlijk zegt, ik begin nergens over.
Graag, en de discussie was afgesloten geweest als jij niet begon "3 mensen denken dit". Zonder prijs te geven wie, uiteraard. Maar goed, die desinformatie van Poekje over mij en anderen die hij van van alles en nog wat beschuldigt, hoort hier idd niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jou
Smeer-passages over andere users hoor je niet te quoten, tenzij je dat smeren aan de kaak wilt stellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jou
Dat zie je echt verkeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Alles kan, maar bij Els Borst werd een verdachte gezocht bij een moord. Dat is in dit topic precies andersom, daar worden personen als verdacht naar voren geschoven om een misdrijf geloofwaardig te maken.
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Smeer-passages over andere users hoor je niet te quoten, tenzij je dat smeren aan de kaak wilt stellen.
Nee die is niet dood die leeft, heb je bewijzen dat ze dood is dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee die is niet dood die leeft, heb je bewijzen dat ze dood is dan?
Verander je je post nou omdat het nu bekend is dat het onzin is?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
Ik heb dit:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Verander je je post nou omdat het nu bekend is dat het onzin is?
veranderd in:quote:Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
Zonder 'van' loopt de zin beter.quote:Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.quote:
Verklaar je eens nader...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmen
Ben jij dan van mening dat er geen onderzoek meer gedaan moet worden naar de doodsoorzaak van K&L?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.
Noem anders maar eens een moord in Panama, waarvan ik gezegd heb dat die niet door een psychopaat gepleegd is. Of zelfs maar dat ik denk van niet.
Ben jij van mening dat geklets vanuit Thailand over een ex-landgenoot in Panama die rare dingen schrijft, de opheldering dichterbij brengt? Of dat een stel sensatiezoekers die dat gekwek herhalen daar iets nuttigs mee doen? Herhalen, terwijl ze geen flauw benul hebben waar dat gekwek vandaan komt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben jij dan van mening dat er geen onderzoek meer gedaan moet worden naar de doodsoorzaak van K&L?
Joh ik heb die onzin niet eens gelezen, maar dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:30 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat geklets vanuit Thailand over een ex-landgenoot in Panama die rare dingen schrijft, de opheldering dichterbij brengt? Of dat een stel sensatiezoekers die dat gekwek herhalen daar iets nuttigs mee doen? Herhalen, terwijl ze geen flauw benul hebben waar dat gekwek vandaan komt?
Je denkt dat je ze kunt noemen, maar je doet het niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk namelijk andersom en kan zo 3 zaken opnoemen in NL die weer in onderzoek genomen gaan worden omdat het OM te snel oordeelde dat het geen moord was en in die zaken zijn de bewijzen toevallig weer vernietigd door deze denkwijze.
Bij deze 'zaak' heb je ook dat je het denkt? Nou, wat een ijzersterke argumenten weer.quote:En bij deze zaak heb ik hetzelfde, teveel vragen, teveel toevalligheden zonder iemand te beschuldigen, begrijp me goed.
Dit had je hier niet moeten plaatsenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, je vraag was om af te leiden van dat domme gekakel. En dat ik laat zien hoe dom er gekakeld wordt. Dat je het niet gelezen hebt, geloof ik graag. Maar je kwekt er wel vrolijk over mee, als je geloofsgenootjes bijval nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh ik heb die onzin niet eens gelezen, maar dat was mijn vraag niet
Talitha 2013, amsterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:34 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je denkt dat je ze kunt noemen, maar je doet het niet?
[..]
Bij deze 'zaak' heb je ook dat je het denkt? Nou, wat een ijzersterke argumenten weer.
O, die. Zijn allemaal vermoord door een gek die muggenolie verkoopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Talitha 2013, amsterdam
Eline Melters
Iris van Hooff
Te laat! Dan mag je daar de zoon van de gids voor opsluiten.quote:en een bonus:Michelle Mooij
Geef nou eens antwoordquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nee, je vraag was om af te leiden van dat domme gekakel. En dat ik laat zien hoe dom er gekakeld wordt. Dat je het niet gelezen hebt, geloof ik graag. Maar je kwekt er wel vrolijk over mee, als je geloofsgenootjes bijval nodig hebben.
Ben je er inmiddels achter, hoe stom dat was?
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
O, die. Zijn allemaal vermoord door een gek die muggenolie verkoopt.
punt 1 ik bepaal zelf wat ik plaatsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit had je hier niet moeten plaatsenhad een hoop bagger gescheeld.
Op jouw misplaatste vraag? Waarom zou ik dat doen, midden in een discussie over iets anders?quote:
Lees je zelf eens terugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
punt 1 ik bepaal zelf wat ik plaats
punt 2 en jij bent?
punt 3
grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
en.... Thailand als land van herkomst van de auteur .... volgt uit...???quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.
Pardon? Jij komt met een claim dat iemand in Thailand woont, ik niet. En ik vraag waar jij je onderbouwing vandaan haalt. Graag een bron en link. Wij doen hier allemaal al maandenlang niet anders,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Justin (en alle andere mensen die denken aan verdwalen) het is voor mij in de zaak van Kris en Lisanne net zo zeker dat ze om het leven zijn gebracht als in de zaak van Nathalee.
Zijn er keiharde feiten die bij Nathalee daarop wijzen? Nee
Toch als je je gezond verstand gebruikt dan is die kans wel errug groot.
Zo ook in de zaak van K en L..
dus ze zitten ook in jouw gedachten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?
In de zaak Holloway was er al vanaf het begin een verdachte in beeld, die daarvoor nooit is veroordeeld maar om meerdere redenen uitermate verdacht blijft. Hij is de laatste persoon die in haar gezelschap was en heeft nooit een sluitend alibi gehad. En met de wetenschap van nu weten we dat hij daadwerkelijk in staat is om mensen te vermoorden. Een sterke indicatie dat hij haar vermoord kan hebben.
Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Je gaat bij het begin al de mist in: Nathalee leeft niet meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?
In de zaak Holloway was er al vanaf het begin een verdachte in beeld, die daarvoor nooit is veroordeeld maar om meerdere redenen uitermate verdacht blijft. Hij is de laatste persoon die in haar gezelschap was en heeft nooit een sluitend alibi gehad. En met de wetenschap van nu weten we dat hij daadwerkelijk in staat is om mensen te vermoorden. Een sterke indicatie dat hij haar vermoord kan hebben.
Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Misschien heeft Grijzemassa wel gelijk en komen we hier toch niet verder zolang er informatie uitblijft. Het is hier bijna altijd een herhaling van zetten.
Waarom zou Natalee Holloway al bijna 10 jaar in leven zijn en haar familie al in de tijd in de waan laten dat ze dood is?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je gaat bij het begin al de mist in: Nathalee leeft niet meer.
Behalve dat ze nooit meer gezien is wijst niets er op dat ze dood is. (laat staan vermoord)
Tenzij je je gezond verstand gebruikt
Geloof me er komt nog heel veel informatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.
Hoewel het NFI niet altijd gedegen onderzoek doet (zie bijvoorbeeld de Deventer Moordzaak) ga ik er niet vanuit dat dit NFI rapport nu zoveel bijzondere informatie bevat die wij niet weten. Het NFI had ook niet veel meer dan de loggegevens uit de telefoons en de foto's van de camera.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geloof me er komt nog heel veel informatie.
Er komt een dag dat het NFI rapport openbaar wordt.
Als er geen onderzoek gedaan is door het NFI naar eventuele manipulatie dan zijn de poppetjes straks flink aan het dansen. Geloof me.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:38 schreef kuil het volgende:
[..]
Hoewel het NFI niet altijd gedegen onderzoek doet (zie bijvoorbeeld de Deventer Moordzaak) ga ik er niet vanuit dat dit NFI rapport nu zoveel bijzondere informatie bevat die wij niet weten. Het NFI had ook niet veel meer dan de loggegevens uit de telefoons en de foto's van de camera.
"zijn wel sterke hints"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.
Als je er zo objectief mogelijk naar kijkt, zijn dat gewoon sterke hints. Als je al vanaf dag 1 met een moordscenario in je hoofd zit wil dat er misschien niet zo goed in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:44 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
"zijn wel sterke hints"
je vergeet: 'naar mijn mening'
Echt, hoe verzin je het...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:
a) vlak na elkaar inloggen; en
b) bijna tegelijkertijd posten in zowel de fora Weblseuth.com en FOK!
b) exact dezelfde toonzetting en tekstuele opbouw hanteren
Geen idee wat zijn herkomst is. En ik het zal het nooit weten want ik ga die site niet lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:02 schreef Poekje01 het volgende:
en.... Thailand als land van herkomst van de auteur .... volgt uit...???
Hoe kom je daarbij? Ik denk nergens speciaal wel of speciaal niet aan. Lees je wel wat ik schrijf?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Justin (en alle andere mensen die denken aan verdwalen)
Nathalee om het leven gebracht?quote:het is voor mij in de zaak van Kris en Lisanne net zo zeker dat ze om het leven zijn gebracht als in de zaak van Nathalee.
Weet je Jackie? Ik klik de rest maar weg geloof ik. Als je een vergelijking maakt die als een tang op een varken slaat (net als de vorige keer dat je ermee kwam aanzetten, de keer daarvoor en nog een keer of wat), soit. Maar als je dat geval ook al maar half begrepen hebt, wordt het wel erg vermoeiend en zinloos.quote:Zijn er keiharde feiten die bij Nathalee daarop wijzen? Nee
Toch als je je gezond verstand gebruikt dan is die kans wel errug groot.
Met jou erbij wel (ja, ik breng het nog op).quote:Zo ook in de zaak van K en L..
Mensen die denken aan verdwalen, ik vind het prima.
Persoonlijk zou ik , als ik zou denken aan verdwalen, hier echt niet meer op dit forum zitten.
Maar ja, ieder zijn meug.
Misschien heeft Grijzemassa wel gelijk en komen we hier toch niet verder zolang er informatie uitblijft. Het is hier bijna altijd een herhaling van zetten.
En dan? Stel dat het lukt? Deze vrijdagavond/nacht moet je toch hoop gegeven hebben, met mede-misdrijf-roepers als Gynaika, alledrie op hun best. Lui zoals ik, die betere argumenten willen dan herhaling van kreten als "dat wil er bij mij niet in", houden het niet eeuwig vol. Molurus heeft afgehaakt, en er zijn Doorgaans voor in plaats gekomen. Dus ik geef je een goede kans, dat Domnivoor als laatste het licht uitdoet, en het geluid hier op maximaal gaat: MOORD! MOORD! MOORD! Dan is jouw missie geslaagd, de twijfel aan jouw gelijk is verstomd. Maar hoeveel meer weet je dan over wat er gebeurd is? En hoe wil je daar achter komen, met alleen klapvee in je kielzog?quote:Voor mij betekent dat niet dat ik er daarom maar mee stop maar ik steek eigenlijk veel liever energie in die gedachte dan om iedere keer iedereen maar proberen te overtuigen van een misdrijf.
Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen? Er is in dit topic al vaker uitgelegd hoe ingewikkeld het is om telefoon- en cameragegevens te manipuleren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als er geen onderzoek gedaan is door het NFI naar eventuele manipulatie dan zijn de poppetjes straks flink aan het dansen. Geloof me.
Je wist dus niet waar je het over had. Ik zei het al, maar nu blijkt het. Domnivoor heeft het voorgezegd, anders had je het nog niet geweten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:22 schreef Poekje01 het volgende:
Madman in Paradise:
http://www.expatperspective.com/blog/madmen-in-paradise
bron auteur: "Boquete Guide". De auteur heeft in Panama gewoond, en kent Frankl. G. daar uit eigen leven.
Het is in dit topic al vaak uitgelegd hoe kinderlijk eenvoudig dat is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef kuil het volgende:
[..]
Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen? Er is in dit topic al vaker uitgelegd hoe ingewikkeld het is om telefoon- en cameragegevens te manipuleren.
Zoiets als Baru bedoel je?quote:Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
quote:
quote:
Gut, nou maak je me wakker. Doe asjeblieft nog een paar keer dat slaapverwekkende "geloof me" Please!quote:
Heeft nou een psychopaat het gedaan, of de zoon van een gids? Met gezeur over Baru ben je bij mij verkeerd. Ik schrijf niet over hem, voer hem niet op als bron, correspondeer niet met 'm, en probeer ook niet op ranzige wijze zijn IRL naam te achterhalen. Net zo min als ik personalia eis van gidsen waar jij je op baseert over die Baru. Geef je die niet? Prima. Geen bron, zeg ik dan.quote:
Maar zonder uitleg wist je niet eens dàt het kon.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is in dit topic al vaak uitgelegd hoe kinderlijk eenvoudig dat is.
En als ik nou vertel hoe makkelijk hardware-experts die manipulatie aan kunnen tonen?quote:Zo eenvoudig dat mn dochter van 14 dat zrlfs kan. ( en ik inmiddels ook)
Gast, zoek een leven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef JustinCase het volgende:
met alleen klapvee in je kielzog?
Perfect samengevat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
O jee, het is zover. Finaal van het padje. Het hing in de lucht, maar toch is ontluistering schokkend. Heb je nou je zin, Jackie? En Perico ook maar, al is het een tijdje geleden dat jij een aanval van klonen-paranoia ten toon spreidde: hebben jullie nou je zin?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Tuurlijk Jackie:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef jackie12 het volgende:
Spijkerbroekje is gewoon daar neergelegd om het op verdwalen te doen lijken.
Zo klaar als een klontje
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Tuurlijk Jackie:
Averell Dalton: Zo, hier strooi ik de botten, dat is een perfecte verdwaling.
Joe Dalton: Even wachten, ik maak foto's, en daar moeten geen botten op staan.
Averell: Foto's? Waarom?
Joe: Heb jij wel eens een verdwaling zonder foto's gezien? Nou dan!
Ma Dalton: Jongens, hier heb ik het broekje, gewassen en gestreken.
Joe en Averell: OK, we gooien het ook in de rivier.
Ma: Nee, gekkie! Dan lijkt het wel moord. Je moet het op een heel andere plek leggen.
Gewassen broekjes liggen nóóit bij de botten, bij verdwaling, alléén bij moord is dat zo.
Joe en Averell: Mam, je bent een schat. Als we jou toch niet hadden....
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:31 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt wel een mooie soap zo:
El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30. Samen werken zij in opdracht van deze volslanke Panamese, altijd betrokken geweest bij de tomeloze zoektochten naar de beide dames waar dit topic eigenlijk over ging.
Wilt u deze mensen sponsoren, stort dan snel en win misschien wel een schoongewassen spijkerbroekje of een heuse SD-kaart met filmpjes van Henry en Kris!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Tuurlijk Jackie:
Averell Dalton: Zo, hier strooi ik de botten, dat is een perfecte verdwaling.
Joe Dalton: Even wachten, ik maak foto's, en daar moeten geen botten op staan.
Averell: Foto's? Waarom?
Joe: Heb jij wel eens een verdwaling zonder foto's gezien? Nou dan!
Ma Dalton: Jongens, hier heb ik het broekje, gewassen en gestreken.
Joe en Averell: OK, we gooien het ook in de rivier.
Ma: Nee, gekkie! Dan lijkt het wel moord. Je moet het op een heel andere plek leggen.
Gewassen broekjes liggen nóóit bij de botten, bij verdwaling, alléén bij moord is dat zo.
Joe en Averell: Mam, je bent een schat. Als we jou toch niet hadden....
Helemaal niet, hoe kom je erbij!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:01 schreef El_Matador het volgende:
Domnivoor heb je nota bene ontmoet, ik ben zowat altijd online en met JustinCase lig ik af en toe stevig in de clinch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 05:02:45 ]
oh? Dus als Domnivoor contact heeft met Baru, in dit topic claimed dat hij de Pianista gaat lopen (november) en Mata dat hij in Columbia woont, moeten we dir als waarheid slikken OMDAT jij dat wilt? Schei toch uit!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je wist dus niet waar je het over had. Ik zei het al, maar nu blijkt het. Domnivoor heeft het voorgezegd, anders had je het nog niet geweten.
Thailand, dat lijkt me geen Panama. En wie is de auteur? Is hij ooit in Panama geweest? Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
Wees gerust, in Columbia woon ik zeker niet nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 07:21 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
oh? Dus als Domnivoor contact heeft met Baru, in dit topic claimed dat hij de Pianista gaat lopen (november) en Mata dat hij in Columbia woont, moeten we dir als waarheid slikken OMDAT jij dat wilt? Schei toch uit!
Zoete koek moet je kauwen niet slikken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je wist dus niet waar je het over had. Ik zei het al, maar nu blijkt het. Domnivoor heeft het voorgezegd, anders had je het nog niet geweten.
Thailand, dat lijkt me geen Panama. En wie is de auteur? Is hij ooit in Panama geweest? Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
Misschien handig om te weten: Dat blauwe shirt werd noch door dezelfde mensen gevonden, noch in hetzelfde gebied en noch in dezelfde periode. Dat shirt werd gevonden vóórdat de NL-se honden werden ingezet, medio mei dus:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Ze vonden ook een groot blauw shirt, maar dat was duidelijk niet van Kris en Lisanne.
Het staat niet eens vast dat zij de laatste waren die N gezien hebben, in die periode liep er een verkrachter rond, die hem uiteindelijk gesmeerd is naar Colombia.quote:
Kan je on topic blijven? Die twee zaken zijn totaal niet vergelijkbaar en het is irritant als er steeds argumenten aangevoerd worden die nergens over gaan en niets met K en L te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het staat niet eens vast dat zij de laatste waren die N gezien hebben, in die periode liep er een verkrachter rond, die hem uiteindelijk gesmeerd is naar Colombia.
Was Joran gek geboren of gek gemaakt? Kinderen die gepest worden slaan soms ook compleet door. Gelukkig in zaak N deze week weer nieuwe informatie
Van een sterfgeval een moord maken? Kom op zeg, de dames zijn op een zeer mysterieuze wijze overleden. We hebben het hier wel over TWEE mensen. Nog mysterieuzer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.
Nou vooruit dan:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:
Het is Valentijnsdag waar blijft verdorie mn ontbijt op bed???!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:27 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:
http://3.bp.blogspot.com/(...)5-03+om+13.43.28.png
Nou touché !quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef kuil het volgende:
[..]
Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen?
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een gezellige boel vannacht.
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:40 schreef agter het volgende:
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.
Af en toe is het diep triestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een gezellige boel vannacht.
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:
Je hebt mensen die met de aanwijzingen die er zijn denken aan verdwalen en mensen die denken aan een misdrijf.
Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?
Gisteren zei je, dat je het liefst op een forum zou zitten met mensen die uitgaan van een misdrijf. Over de vraag of die aanname terecht is, hoeft het wat jouw betreft dus niet over te gaan. Dat zou betekenen dat jij hier zo'n 90% van de tijd, met tegenzin, je uitgangspunt aan de man, aan de vrouw, en aan het poekje te brengen.
Dat lijkt me een kwelling, en ik gun je van harte je forum alleen voor medestanders, waar twijfel uitgebannen wordt. Bij dezen, mijn volledige steun. Niet om Valentijnsdag, of omdat ik de naam heb zo negatief te zijn, maar puur om het idee zelf: Hulde!![]()
![]()
![]()
O ja, en veel![]()
![]()
![]()
Daar zit natuurlijk wat in: aanwijzingen dienen zich niet altijd zomaar aan, sommige vind je alleen als je ernaar zoekt. Peter Air zei het ook vaak. Maar wanneer ging Peter op zoek? Als er al aanwijzingen waren, maar niet genoeg. Je gaat ook niet als Shell overal boren, toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nou touché !
Als je iets niet onderzoekt kun je dat ook niet weten.
Als er dan maar geen Jackie 2.0 opstaat in dat forum, die alleen wil praten met mensen die de gestoorde deadbeat-dad (volgens een anonieme blogger) als dader zien. Of alleen orgaanhandel als motief. Een sub-forum, dat via dromen de waarheid wil achterhalen kan misschien nog net.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen!
En dan natuurlijk met 1 moderator, en als je er niet hetzelfde over denkt als die moderator, dan word je er uitgekickt.![]()
EDIT:quote:dat zal stormlopen!
Het is gewoon één grote uitputtingsslag. Straks blijft er nog maar 1 poster over, en die roept dan: "zie je wel, ik heb gelijk, niemand spreekt mij tenslotte tegen."quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.
Zelf volg ik dit topic ook alleen nog maar vanwege JustinCase; ik ben fan.
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.quote:En wat me ook behoorlijk begint te irriteren zijn de kloons en de anonimiteit die hier mag.
Ik weet het, het zijn de regels van FOK maar ik vind het persoonlijk veel prettiger om te praten, of discussieren ,met mensen waarvan ik de identiteit ken.
Veel transparanter, veel prettiger.
Als er zo'n forum zou bestaan over dit onderwerp dan ben ik de eerste die zich aanmeld.
O jee.. als er meer komen pak ik echt de spuitbus. En ook één is een probleem, want dan kan ik Brian's woorden niet meer gebruiken:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.
Justin en Agter tijd dat jullie je oogkleppen afdoen
Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Je zei vrij duidelijk iets anders over dat "alle gedachten". Veel maakt het niet uit, als gedachten er wel mogen, maar erkend moeten worden als oogkleppen dragen, komt dat op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.
Justin en Agter tijd dat jullie je oogkleppen afdoen
Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
Of die nou groter zijn, kleiner of gelijk, bij wat er nu gebeurt is er een extra probleem: de hoofdmoot van wat de crime-promotors doen, is de niet overtuigden ook tot hun conclusie te laten komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).
Toch blijft het onbevredigend dat er geen betrouwbare reconstructie kan plaatsvinden van wat er is gebeurd.
Idem. Plus ik houd wel van wat al dan niet onbedoelde humor op zijn tijd van mensen die zichzelf en hun queeste veel te serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:31 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt wel een mooie soap zo:
[i]
El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30.
Welkom terugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum.![]()
Echt tof dat ik naast Mata nu ook Domni en JC ben. Goede keuze, blij mee. Bedankt mensen.
Schuschuho, een 4e mogelijkheid naast "verdwalen, misdrijf of gescheiden raken" dus. Goeie keus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:10 schreef schuschuho het volgende:
En toch weet ik het "zeker".....Kris is in een diepe afgrond gevallen..Lisanne gaat op zoek naar een manier om bij haar te komen. Nadat ze Kris heeft gevonden daar gebleven omdat het hartstikke eng is om alleen verder te gaan.
Hoe weet je dat er lurkers zijn afgehaakt? Die lezen alleen maar mee en posten zelf niet. Dus niet te checken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Justin, wat vind jij van het "in een kloof gevallen"-idee?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef JustinCase het volgende:
Tijd voor wat evenwicht in de loftuitingen: Jackie en Poekje01 hebben veel voor het topic gedaan. Na de aderlating door het wegvallen van een ijverig voelende medestander, bleven zij hun mannetje, resp. hun poekje staan.
Zeer mee eens, en niet in de laatste plaats om het verstoren steeds weer opgepoetste beeld van "verdwaling òf misdrijf". Behalve zo'n val kunnen er andere oorzaken zijn, reden om van het pad af te wijken (water nodig bijv.). Verdwalen kan dan alsnog, maar dan is het niet de oorzaak.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schuschuho, een 4e mogelijkheid naast "verdwalen, misdrijf of gescheiden raken" dus. Goeie keus.
quote:Waar zou die kloof zich ongeveer moeten bevinden; wanneer gebeurde dit ongeveer tijdens de dagen van verdwijning?
Met een kloon wil iemand zijn gelijk bewerkstelligen en dat vind ik een zwaktebod.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al vaker gezegd.
Maar wat maakt het uit, of er iemand een kloon is? Ik maak me daar niet zo druk over.
Het gaat om de kwaliteit van je argumenten. De rest is ruis.
Geen idee waar die kloof is want ik ken het gebied niet. Ik denk na de eerste nood oproep dus net nadat Kris naar beneden was gevallen. Ik vind dat jullie veel verder zoeken dan nodig is. Vaak is het de simpelste gedachte die later waar blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schuschuho, een 4e mogelijkheid naast "verdwalen, misdrijf of gescheiden raken" dus. Goeie keus.
Waar zou die kloof zich ongeveer moeten bevinden; wanneer gebeurde dit ongeveer tijdens de dagen van verdwijning?
Er zijn er meer hier die perse hun gelijk willen halen en maar door blijven drammen. Dat is niet enkel aan kloons voorbehouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
Met een kloon wil iemand zijn gelijk bewerkstelligen en dat vind ik een zwaktebod.
De inbreng ervan: uitstekend, al hoort het niet nodig te zijn zo'n versimpeld beeld te verstoren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Justin, wat vind jij van het "in een kloof gevallen"-idee?
EDIT:quote:Immobiliteit van de een kan ook tot gekke situaties leiden...?
Ik zeg vanaf augustus al: niet verdwaald en geen misdrijf. Maar dat is voor sommigen niet te bevatten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:21 schreef JustinCase het volgende:
Zeer mee eens, en niet in de laatste plaats om het verstoren steeds weer opgepoetste beeld van "verdwaling òf misdrijf".
[..]
Ze zijn niet verder gekomen. Lisanne heeft Kris niet alleen gelaten. Simpel hé?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:26 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De inbreng ervan: uitstekend, al hoort het niet nodig te zijn zo'n versimpeld beeld te verstoren.
Inhoud: ik ben te slecht op de hoogte van kaarten, plekken waar wel/niet gezocht is, het vermogen van speurhonden (zeker in zo'n situatie), om te kunnen zeggen hoe waarschijnlijk het is. Als iemand mij vraagt, met of zonder kennis van zaken: "hoe zijn ze dan van die kloof verder gekomen?" blijf ik het antwoord schuldig.
[..]
Hopelijk niet bij de 4e kabelbrug?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zeg vanaf augustus al: niet verdwaald en geen misdrijf. Maar dat is voor sommigen niet te bevatten.
Het is: óf verdwaald óf misdrijfAls je niet verdwaalt wordt je automatisch vermoord
Ik ga er vanuit dat je prima in La Amistad kan wandelen zonder te verdwalen en zonder vermoord te worden. Mijn rugzak staat klaar
Nee bij de 2e. Daar ga ik hem in de rivier donderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hopelijk niet bij de 4e kabelbrug?
Heerlijk, die eenvoud. Mijn sympathie heeft het.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ze zijn niet verder gekomen. Lisanne heeft Kris niet alleen gelaten. Simpel hé?
Schuschu, het is natuurlijk makkelijk iets roepen, maar zijn we na bijna 163 delen dat stadium niet es voorbij?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
O, daar speelt mijn onbekendheid met de kaartjes me parten. Laat degenen die daar goed in zijn maar zeggen of het kan kloppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Idd. Een andere schreeuw werd wel gehoord terwijl niemand naar die mensen op zoek was.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:35 schreef El_Matador het volgende:
• Waarom zijn ze (d.m.v. geschreeuw) niet gevonden in al die dagen?
Nah. Het is wel bekend dat mensen die aan een serieuze hongerstaking doen, een vrij zwakke stem krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Idd. Een andere schreeuw werd wel gehoord terwijl niemand naar die mensen op zoek was.
Dat geloof ik graag maar de verzwakking komt in principe wel na het niet gehoord zijn en niet ervoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:56 schreef agter het volgende:
[..]
Nah. Het is wel bekend dat mensen die aan een serieuze hongerstaking doen, een vrij zwakke stem krijgen.
Dat (beide telefoons) lijkt me nou net een verstandige zet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:35 schreef El_Matador het volgende:
• Lisanne ging dus met 2 telefoons op gezette tijden bereik checken, water halen en voedsel zoeken terwijl Kris in die kloof ligt?
Ja, mij ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:59 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat (beide telefoons) lijkt me nou net een verstandige zet.
F. loopt na 2 dagen langs die paddocks, P is daar rond 4 april, vanaf 5 april gaan de "officiële" zoektochten de Mirador over.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Idd. Een andere schreeuw werd wel gehoord terwijl niemand naar die mensen op zoek was.
Dan moeten er dus twee 21/22-jarige dames mee?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik denk niet dat geschreeuw ver reikt daar. Het wordt gedempt door de dichte vegetatie, en dan is er nog het lawaai van de rivier en de wilde beesten dat je moet overstemmen.
Maar goed: ook dat is iets om ter plaatse uit te proberen
Een goede samenvatting van waar we nu staan en waarschijnlijk zullen blijven staan, tenzij er een klein wonder gebeurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef kuil het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |