O, die. Zijn allemaal vermoord door een gek die muggenolie verkoopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Talitha 2013, amsterdam
Eline Melters
Iris van Hooff
Te laat! Dan mag je daar de zoon van de gids voor opsluiten.quote:en een bonus:Michelle Mooij
Geef nou eens antwoordquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nee, je vraag was om af te leiden van dat domme gekakel. En dat ik laat zien hoe dom er gekakeld wordt. Dat je het niet gelezen hebt, geloof ik graag. Maar je kwekt er wel vrolijk over mee, als je geloofsgenootjes bijval nodig hebben.
Ben je er inmiddels achter, hoe stom dat was?
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
O, die. Zijn allemaal vermoord door een gek die muggenolie verkoopt.
punt 1 ik bepaal zelf wat ik plaatsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:36 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit had je hier niet moeten plaatsenhad een hoop bagger gescheeld.
Op jouw misplaatste vraag? Waarom zou ik dat doen, midden in een discussie over iets anders?quote:
Lees je zelf eens terugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
punt 1 ik bepaal zelf wat ik plaats
punt 2 en jij bent?
punt 3
grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
http://www.expatperspective.com/blog/expat-deadbeat-dads
en.... Thailand als land van herkomst van de auteur .... volgt uit...???quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
http://www.expatperspective.com/blog/expat-deadbeat-dads
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.
Pardon? Jij komt met een claim dat iemand in Thailand woont, ik niet. En ik vraag waar jij je onderbouwing vandaan haalt. Graag een bron en link. Wij doen hier allemaal al maandenlang niet anders,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Justin (en alle andere mensen die denken aan verdwalen) het is voor mij in de zaak van Kris en Lisanne net zo zeker dat ze om het leven zijn gebracht als in de zaak van Nathalee.
Zijn er keiharde feiten die bij Nathalee daarop wijzen? Nee
Toch als je je gezond verstand gebruikt dan is die kans wel errug groot.
Zo ook in de zaak van K en L..
dus ze zitten ook in jouw gedachten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?
In de zaak Holloway was er al vanaf het begin een verdachte in beeld, die daarvoor nooit is veroordeeld maar om meerdere redenen uitermate verdacht blijft. Hij is de laatste persoon die in haar gezelschap was en heeft nooit een sluitend alibi gehad. En met de wetenschap van nu weten we dat hij daadwerkelijk in staat is om mensen te vermoorden. Een sterke indicatie dat hij haar vermoord kan hebben.
Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Je gaat bij het begin al de mist in: Nathalee leeft niet meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?
In de zaak Holloway was er al vanaf het begin een verdachte in beeld, die daarvoor nooit is veroordeeld maar om meerdere redenen uitermate verdacht blijft. Hij is de laatste persoon die in haar gezelschap was en heeft nooit een sluitend alibi gehad. En met de wetenschap van nu weten we dat hij daadwerkelijk in staat is om mensen te vermoorden. Een sterke indicatie dat hij haar vermoord kan hebben.
Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Misschien heeft Grijzemassa wel gelijk en komen we hier toch niet verder zolang er informatie uitblijft. Het is hier bijna altijd een herhaling van zetten.
Waarom zou Natalee Holloway al bijna 10 jaar in leven zijn en haar familie al in de tijd in de waan laten dat ze dood is?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je gaat bij het begin al de mist in: Nathalee leeft niet meer.
Behalve dat ze nooit meer gezien is wijst niets er op dat ze dood is. (laat staan vermoord)
Tenzij je je gezond verstand gebruikt
Geloof me er komt nog heel veel informatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.
Hoewel het NFI niet altijd gedegen onderzoek doet (zie bijvoorbeeld de Deventer Moordzaak) ga ik er niet vanuit dat dit NFI rapport nu zoveel bijzondere informatie bevat die wij niet weten. Het NFI had ook niet veel meer dan de loggegevens uit de telefoons en de foto's van de camera.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geloof me er komt nog heel veel informatie.
Er komt een dag dat het NFI rapport openbaar wordt.
Als er geen onderzoek gedaan is door het NFI naar eventuele manipulatie dan zijn de poppetjes straks flink aan het dansen. Geloof me.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:38 schreef kuil het volgende:
[..]
Hoewel het NFI niet altijd gedegen onderzoek doet (zie bijvoorbeeld de Deventer Moordzaak) ga ik er niet vanuit dat dit NFI rapport nu zoveel bijzondere informatie bevat die wij niet weten. Het NFI had ook niet veel meer dan de loggegevens uit de telefoons en de foto's van de camera.
"zijn wel sterke hints"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:34 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad. De kans is bijzonder groot dat er geen nieuwe, noemenswaardige informatie meer bijkomt die ons echt meer uitsluitstel gaat geven over de precieze toedracht. De doodsoorzaak zal nooit meer vastgesteld kunnen worden, en de exacte aanleiding voor hun dood gaat ook niet meer achterhaald worden.Maar de rugzak en de foto zijn wel sterke hints dat we er niet meer achter moeten zoeken dan verdwalen i.c.m. een onvoorziene omstandigheid zoals een ongeluk.
Als je er zo objectief mogelijk naar kijkt, zijn dat gewoon sterke hints. Als je al vanaf dag 1 met een moordscenario in je hoofd zit wil dat er misschien niet zo goed in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:44 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
"zijn wel sterke hints"
je vergeet: 'naar mijn mening'
Echt, hoe verzin je het...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:
a) vlak na elkaar inloggen; en
b) bijna tegelijkertijd posten in zowel de fora Weblseuth.com en FOK!
b) exact dezelfde toonzetting en tekstuele opbouw hanteren
Geen idee wat zijn herkomst is. En ik het zal het nooit weten want ik ga die site niet lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:02 schreef Poekje01 het volgende:
en.... Thailand als land van herkomst van de auteur .... volgt uit...???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |