Dat weet je helemaal niet, dat verzin je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:35 schreef jackie12 het volgende:
Die hele dag is er gewoon geen moeite gedaan om proberen te bellen naar Kris en Lisanne
Bingoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef ToniB het volgende:
Het kan er ook na twee maanden zijn neer gelegd, daarom niet eerder gevonden.
Nee je hebt gelijk. Eileen en Feliciano hebben gelijk om 8.00 uur geprobeerd te bellen naar Kris en Lisanne waar ze blevenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, dat verzin je.
Een broekje, hoe schoon ook gewassen, dat 2 maanden in de open lucht ligt, vangt vuil, blaadjes, vogelpoep enz. op. De vinders moeten dat hebben gezien, lijkt me. We weten het niet, alleen dat de shorts niet 'vies' waren. Als de shorts te schoon waren was dat verdacht natuurlijk.quote:
niet vies en netjes met knoopje dicht gevonden op een steen vlak bij de 2e kabelbrug. Na 2,5 maanden in de open lucht, blootgesteld aan de verwoestende elementen, aardverschuivingen en modderstromen, netjes en niet vies terug gevonden. (niet schoon als net uit de wasmachine!)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:53 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Een broekje, hoe schoon ook gewassen, dat 2 maanden in de open lucht ligt, vangt vuil, blaadjes, vogelpoep enz. op. De vinders moeten dat hebben gezien, lijkt me. We weten het niet, alleen dat de shorts niet 'vies' waren. Als de shorts te schoon waren was dat verdacht natuurlijk.
Hoe weet je dat het broekje op een steen lag? We weten toch niet precies waar en hoe dat broekje is gevonden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef ToniB het volgende:
[..]
niet vies en netjes met knoopje dicht gevonden op een steen vlak bij de 2e kabelbrug.
Dat zou zomaar kunnen: Een indiaan vindt een vies broekje. Hij neemt het mee maar wil geen modderige zooi in zijn tas hebben. En toevallig staat hij naast een rivier met schoon water.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:13 schreef ToniB het volgende:
[..]
En toen zelf even gewassen, schoongespoeld in de rivier, voordat ze hem overhandigden aan BP?
Van alle vondsten weten we niet waar ze vandaan gekomen zijn. Moeten we allemaal maar aannemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het broekje op een steen lag? We weten toch niet precies waar en hoe dat broekje is gevonden?
NvP heeft laten weten dat de officier van justitie in Panama deze meldingen heeft onderzocht (we praten dan over vorig jaar augustus/september).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:37 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Juist. Dit heb ik ook zo vaak gezegd op WS.
@Poekje: weet jij of de foto's, in het mobieltje van Osman, veiliggesteld zijn?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:08 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Iemand die verondersteld wordt te zijn verdwaald en die zich inspant om van alles te wassen, maar zich niet inspant om gevonden te worden door tientallen reddingszoekers?
Precies.quote:
Volgens mij op dezelfde zoektocht als de schoenen, dus ergens 16-20 juni, net na de rugzak (11 juni) en voor de grote publicatie van de foto's (augustus). Angel P. vertelt hoe hij het broekje vindt in een van de video's.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef bladwijzer het volgende:
Kan ook zijn dat een local het spijkerbroekje in de rivier zag drijven en het op de kant gelegd heeft zodat het gevonden kon worden op die plaats. Iedereen wist toen wel van de vermiste Holandesas en als je dan als local met dat spijkerbroekje naar de politie gaat zit je zo vast voor verhoor.
Misschien heeft iemand het eerst mee naar huis genomen om te houden (en gewassen) maar is die later geschrokken van de gedachte dat het van de vermiste vrouwen kon zijn.
Het spijkerbroekje is later gevonden dan de rugtas met de camera. Op de foto's is pas gezien dat K een spijkerbroekje aan had. Eerder werd steeds gezegd dat ze een zwarte lycra droeg.
Weet iemand of het spijkerbroekje voor of na de publicatie van de foto's is gevonden?
Dus eigenlijk wist niemand toen nog dat K een spijkerbroekje droeg. Hoe wisten de vinders dan dat het van haar was?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij op dezelfde zoektocht als de schoenen, dus ergens 16-20 juni, net na de rugzak (11 juni) en voor de grote publicatie van de foto's (augustus). Angel P. vertelt hoe hij het broekje vindt in een van de video's.
Dat konden ze niet weten, maar was een vrij logische aanname.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wist niemand toen nog dat K een spijkerbroekje droeg. Hoe wisten de vinders dan dat het van haar was?
Er werd in de video gezegd dat het broekje van K was, waarom niet van L?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat konden ze niet weten, maar was een vrij logische aanname.
Ze vonden ook een groot blauw shirt, maar dat was duidelijk niet van Kris en Lisanne.
Ook zeker het onderzoeken waard! Het lijkt mij echter een ondoordringbare aangelegenheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Precies.
En als je bv. een 'sick' gringo bent, thuis gewelddadig, niet meer welkom in de USA vanwege zedendelinquentie, dan gaat je gestoorde lichamelijke 'drive' om misdaden te plegen echt niet zo maar "over' zonder een soort "TBS behandeling met medicijnen". Die Frankl. G is een gediagnosticeerde psychopaat. Bekend om zijn geweldadigheid tegen vrouwen thuis. Hij zwerft vaak in zijn eentje rond, achter de mirador. In april was hij 2 weken 'verdwenen', niemand wist waar hij zat. Hij zit graag op internet, weet daar goed de weg. Lees maar eens wat hij op zijn eigen website over zichzelf schrijft. Als rechercheur zou ik daar meer van willen weten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:42 schreef RapaNui het volgende:
Nu wil ik wat zeggen, maar zet het in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, althans dat kan de gedachte zijn. Zeker bij de indianen. Er is meer gevonden waarvan de vinder en vindplaats niet bekend zijn, en waarover een journaliste graag een forensisch medewerker zich laat beklagen, dat die B.P. hem onvoldoende informeert. Een journaliste, die een persoonlijke vete met B.P. lijkt uit te vechten, want ze is wel erg vaak de bron van negatieve berichten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef bladwijzer het volgende:
Kan ook zijn dat een local het spijkerbroekje in de rivier zag drijven en het op de kant gelegd heeft zodat het gevonden kon worden op die plaats. Iedereen wist toen wel van de vermiste Holandesas en als je dan als local met dat spijkerbroekje naar de politie gaat zit je zo vast voor verhoor.
Zeer goed opgemerkt. En als daar geen twijfel aan was, hoeft er ook niemand uitvoerig alle spullen in het hostel onderzocht te hebben, en opgemerkt dat daar zo'n zwarte lycra bij was. Als dat zo was. Of er een lijst met bezittingen was, met zo'n short jeans, weet ik niet. Maar ik ken niemand die dat zo doet, en het lijkt me ook stug dat "het thuisfront" (familie) zo'n lijst had. En hun huisgenoten waren niet thuis. Die zaten in Panama, en waren vermist.quote:Misschien heeft iemand het eerst mee naar huis genomen om te houden (en gewassen) maar is die later geschrokken van de gedachte dat het van de vermiste vrouwen kon zijn.
Het spijkerbroekje is later gevonden dan de rugtas met de camera. Op de foto's is pas gezien dat K een spijkerbroekje aan had. Eerder werd steeds gezegd dat ze een zwarte lycra droeg.
Is geloof ik intussen beantwoord.quote:Weet iemand of het spijkerbroekje voor of na de publicatie van de foto's is gevonden?
Ze zullen in het hostel ook wel eens gezien hebben dat ze het aan had.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Er werd in de video gezegd dat het broekje van K was, waarom niet van L?
Dan hebben de ouders het waarschijnlijk herkend.
Van de schoen heeft de vader het dacht ik bevestigd.quote:Net als de schoen, van een foto dan zeker
Wel gezocht?quote:Er was toch geen DNA gevonden op het spijkerbroekje dacht ik
Ja, wel gezocht. De uitslag was negatief voor DNA, bloed, en 'biologische vloeistoffen' (fluidos biológicos).quote:
Ga liever eerst eens na hoe dubieus de info is waar het Poekje nou weer mee aan komt zetten. Komt allemaal van één blogger, die zichzelf uitgeeft voor klinisch psycholoog of zo. Anoniem, wat niet verklaarbaar is omdat hij bang zou zijn voor die "psychopaat", want de zelfverklaarde zielknijper woont in Thailand. Ver van Boquete in elk geval. Is niet naar de Panamese justitie of politie gestapt met zijn wijsheden, althans daar zegt hij geen woord over. Wat je wel zou verwachten, als hij daar niet serieus genomen is, maar wel deskundig. De spreekbuis van de familie Kremers zegt er ook niks over. Reden genoeg om het met een korrel zout te nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:28 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ook zeker het onderzoeken waard! Het lijkt mij echter een ondoordringbare aangelegenheid.
Heel erg als zoiets niet boven water kan/mag komen.
Heb je daar een betrouwbare bron voor?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef Poekje01 het volgende:
Die Frankl. G is een gediagnosticeerde psychopaat. Bekend om zijn geweldadigheid tegen vrouwen thuis. Hij zwerft vaak in zijn eentje rond, achter de mirador. In april was hij 2 weken 'verdwenen', niemand wist waar hij zat.
zieleknijper die woont in Thailand???quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ga liever eerst eens na hoe dubieus de info is waar het Poekje nou weer mee aan komt zetten. Komt allemaal van één blogger, die zichzelf uitgeeft voor klinisch psycholoog of zo. Anoniem, wat niet verklaarbaar is omdat hij bang zou zijn voor die "psychopaat", want de zelfverklaarde zielknijper woont in Thailand. Ver van Boquete in elk geval. Is niet naar de Panamese justitie of politie gestapt met zijn wijsheden, althans daar zegt hij geen woord over. Wat je wel zou verwachten, als hij daar niet serieus genomen is, maar wel deskundig. De spreekbuis van de familie Kremers zegt er ook niks over. Reden genoeg om het met een korrel zout te nemen.
Dat de vanuit Thailand als mogelijke dader genoemde man zelf rare dingen online heeft staan, zegt bijzonder weinig. Diagnoses die hij gehad zou hebben (twee verschillende, waar psychopaat niet bij was). In Nederland zie ik af en toe ook teksten van psychiatrische patiënten online verschijnen, met de meest rare verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |