abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149656185
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:53 schreef jackie12 het volgende:
Justin (en alle andere mensen die denken aan verdwalen)
Hoe kom je daarbij? Ik denk nergens speciaal wel of speciaal niet aan. Lees je wel wat ik schrijf?
quote:
het is voor mij in de zaak van Kris en Lisanne net zo zeker dat ze om het leven zijn gebracht als in de zaak van Nathalee.
Nathalee om het leven gebracht?
quote:
Zijn er keiharde feiten die bij Nathalee daarop wijzen? Nee
Toch als je je gezond verstand gebruikt dan is die kans wel errug groot.
Weet je Jackie? Ik klik de rest maar weg geloof ik. Als je een vergelijking maakt die als een tang op een varken slaat (net als de vorige keer dat je ermee kwam aanzetten, de keer daarvoor en nog een keer of wat), soit. Maar als je dat geval ook al maar half begrepen hebt, wordt het wel erg vermoeiend en zinloos.

quote:
Zo ook in de zaak van K en L..

Mensen die denken aan verdwalen, ik vind het prima.
Persoonlijk zou ik , als ik zou denken aan verdwalen, hier echt niet meer op dit forum zitten.
Maar ja, ieder zijn meug.

Misschien heeft Grijzemassa wel gelijk en komen we hier toch niet verder zolang er informatie uitblijft. Het is hier bijna altijd een herhaling van zetten.
Met jou erbij wel (ja, ik breng het nog op).
quote:
Voor mij betekent dat niet dat ik er daarom maar mee stop maar ik steek eigenlijk veel liever energie in die gedachte dan om iedere keer iedereen maar proberen te overtuigen van een misdrijf.
En dan? Stel dat het lukt? Deze vrijdagavond/nacht moet je toch hoop gegeven hebben, met mede-misdrijf-roepers als Gynaika, alledrie op hun best. Lui zoals ik, die betere argumenten willen dan herhaling van kreten als "dat wil er bij mij niet in", houden het niet eeuwig vol. Molurus heeft afgehaakt, en er zijn Doorgaans voor in plaats gekomen. Dus ik geef je een goede kans, dat Domnivoor als laatste het licht uitdoet, en het geluid hier op maximaal gaat: MOORD! MOORD! MOORD! Dan is jouw missie geslaagd, de twijfel aan jouw gelijk is verstomd. Maar hoeveel meer weet je dan over wat er gebeurd is? En hoe wil je daar achter komen, met alleen klapvee in je kielzog?

[knip klaagzang en klonen-paranoia]
pi_149656188
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:43 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als er geen onderzoek gedaan is door het NFI naar eventuele manipulatie dan zijn de poppetjes straks flink aan het dansen. Geloof me.
Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen? Er is in dit topic al vaker uitgelegd hoe ingewikkeld het is om telefoon- en cameragegevens te manipuleren.
pi_149656217
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:22 schreef Poekje01 het volgende:
Madman in Paradise:

http://www.expatperspective.com/blog/madmen-in-paradise

bron auteur: "Boquete Guide". De auteur heeft in Panama gewoond, en kent Frankl. G. daar uit eigen leven.

Je wist dus niet waar je het over had. Ik zei het al, maar nu blijkt het. Domnivoor heeft het voorgezegd, anders had je het nog niet geweten.

Thailand, dat lijkt me geen Panama. En wie is de auteur? Is hij ooit in Panama geweest? Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
pi_149656219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef kuil het volgende:

[..]

Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen? Er is in dit topic al vaker uitgelegd hoe ingewikkeld het is om telefoon- en cameragegevens te manipuleren.
Het is in dit topic al vaak uitgelegd hoe kinderlijk eenvoudig dat is.
Zo eenvoudig dat mn dochter van 14 dat zrlfs kan. ( en ik inmiddels ook)
pi_149656244
quote:
Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
Zoiets als Baru bedoel je?
pi_149656249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:36 schreef jackie12 het volgende:
Geloof me
quote:
Geloof me.
quote:
Nighty night allemaal :z :z :z
Gut, nou maak je me wakker. Doe asjeblieft nog een paar keer dat slaapverwekkende "geloof me" Please!
pi_149656268
Alweer "gut"
Ik denk dat je met je onnavolgbaar gezwets jij jezelf prima in slaap weet te sussen.

En anders neem je "Just in case" een slaapmutsje.
Slaap lekker
pi_149656274
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 03:04 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Zoiets als Baru bedoel je?
Heeft nou een psychopaat het gedaan, of de zoon van een gids? Met gezeur over Baru ben je bij mij verkeerd. Ik schrijf niet over hem, voer hem niet op als bron, correspondeer niet met 'm, en probeer ook niet op ranzige wijze zijn IRL naam te achterhalen. Net zo min als ik personalia eis van gidsen waar jij je op baseert over die Baru. Geef je die niet? Prima. Geen bron, zeg ik dan.

[ Bericht 11% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 03:21:19 ]
pi_149656389
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het is in dit topic al vaak uitgelegd hoe kinderlijk eenvoudig dat is.
Maar zonder uitleg wist je niet eens dàt het kon.
quote:
Zo eenvoudig dat mn dochter van 14 dat zrlfs kan. ( en ik inmiddels ook)
En als ik nou vertel hoe makkelijk hardware-experts die manipulatie aan kunnen tonen?
Zou jij het dan nog steeds wagen, die volstrekt onnodige dwaalsporen te droppen na een moord?

O, en Jackie - goedemorgen trouwens, en neem eerst maar koffie - hoe zit het nou met wat ik schrijf? Is dat voor jou:

A: onbegrijpelijk, of
B: onjuist

Beide kan niet, want bij A kun jij niet weten of het B is.
pi_149656402
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:

a) vlak na elkaar inloggen; en
b) bijna tegelijkertijd posten in zowel de fora Weblseuth.com en FOK!
b) exact dezelfde toonzetting en tekstuele opbouw hanteren
Gast, zoek een leven.

Domnivoor heb je nota bene ontmoet, ik ben zowat altijd online en met JustinCase lig ik af en toe stevig in de clinch.

Werkelijk, wat ben jij voor iemand? :')

Ah, een van mijn andere accounts :') was me voor:

quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef Domnivoor het volgende:

Echt, hoe verzin je het... :')
_O_

En mijn andere account :') weet het heel mooi literair samen te vatten, kudo's.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef JustinCase het volgende:
met alleen klapvee in je kielzog?
O+

[ Bericht 22% gewijzigd door El_Matador op 14-02-2015 04:06:59 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149656404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:

[..]

Die redenering volg ik niet zo. Het enige wat vaststaat is dat zowel Natalee, Kris en Lisanne dood zijn. In beide zaken is er geen enkel hard bewijs dat de vrouwen om het leven zijn gebracht. In de zaak Holloway is het vermoeden van een moord dus logischerwijs veel groter, maar dat neemt niet weg dat ze ook door een natuurlijke oorzaak kan te zijn komen te overlijden. In dat geval zouden er enkel mensen schuldig zijn aan het laten verdwijnen van een lijk. Verder kun je de verdwijningen nauwelijks met elkaar vergelijken. Wat weten we dan wel?

In de zaak Holloway was er al vanaf het begin een verdachte in beeld, die daarvoor nooit is veroordeeld maar om meerdere redenen uitermate verdacht blijft. Hij is de laatste persoon die in haar gezelschap was en heeft nooit een sluitend alibi gehad. En met de wetenschap van nu weten we dat hij daadwerkelijk in staat is om mensen te vermoorden. Een sterke indicatie dat hij haar vermoord kan hebben.

Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Perfect samengevat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149656407

[ Bericht 100% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 04:06:59 ]
pi_149656423
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:59 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

grappig om te zien hoe users Domnivoor, JustinCase en Mata (en nogzowat namen die hier voorbijkwamen de afgelopen maanden) altijd:

a) vlak na elkaar inloggen; en
b) bijna tegelijkertijd posten in zowel de fora Weblseuth.com en FOK!
b) exact dezelfde toonzetting en tekstuele opbouw hanteren
O jee, het is zover. Finaal van het padje. Het hing in de lucht, maar toch is ontluistering schokkend. Heb je nou je zin, Jackie? En Perico ook maar, al is het een tijdje geleden dat jij een aanval van klonen-paranoia ten toon spreidde: hebben jullie nou je zin?
pi_149656427
Het wordt wel een mooie soap zo:

El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30. Samen werken zij in opdracht van deze volslanke Panamese, altijd betrokken geweest bij de tomeloze zoektochten naar de beide dames waar dit topic eigenlijk over ging.

Wilt u deze mensen sponsoren, stort dan snel en win misschien wel een schoongewassen spijkerbroekje of een heuse SD-kaart met filmpjes van Henry en Kris!

pi_149656432
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef jackie12 het volgende:
Spijkerbroekje is gewoon daar neergelegd om het op verdwalen te doen lijken.
Zo klaar als een klontje
Tuurlijk Jackie:

Averell Dalton: Zo, hier strooi ik de botten, dat is een perfecte verdwaling.
Joe Dalton: Even wachten, ik maak foto's, en daar moeten geen botten op staan.
Averell: Foto's? Waarom?
Joe: Heb jij wel eens een verdwaling zonder foto's gezien? Nou dan!
Ma Dalton: Jongens, hier heb ik het broekje, gewassen en gestreken.
Joe en Averell: OK, we gooien het ook in de rivier.
Ma: Nee, gekkie! Dan lijkt het wel moord. Je moet het op een heel andere plek leggen.
Gewassen broekjes liggen nóóit bij de botten, bij verdwaling, alléén bij moord is dat zo.

Joe en Averell: Mam, je bent een schat. Als we jou toch niet hadden....
pi_149656437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:37 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Tuurlijk Jackie:
Ma: Nee, gekkie! Dan lijkt het wel moord. Je moet het op een heel andere plek leggen.
Gewassen broekjes liggen nóóit bij de botten, bij verdwaling, alléén bij moord is dat zo.

pi_149656440
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:31 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt wel een mooie soap zo:

El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30. Samen werken zij in opdracht van deze volslanke Panamese, altijd betrokken geweest bij de tomeloze zoektochten naar de beide dames waar dit topic eigenlijk over ging.

Wilt u deze mensen sponsoren, stort dan snel en win misschien wel een schoongewassen spijkerbroekje of een heuse SD-kaart met filmpjes van Henry en Kris!

:D _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:37 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Tuurlijk Jackie:

:D _O_
pi_149656448
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:01 schreef El_Matador het volgende:
Domnivoor heb je nota bene ontmoet, ik ben zowat altijd online en met JustinCase lig ik af en toe stevig in de clinch.
Helemaal niet, hoe kom je erbij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 05:02:45 ]
pi_149656620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je wist dus niet waar je het over had. Ik zei het al, maar nu blijkt het. Domnivoor heeft het voorgezegd, anders had je het nog niet geweten.

Thailand, dat lijkt me geen Panama. En wie is de auteur? Is hij ooit in Panama geweest? Totaal oncontroleerbaar. Geen naam, geen adres, geen beroep of wat ook maar. En jij slikt het allemaal voor zoete koek.
oh? Dus als Domnivoor contact heeft met Baru, in dit topic claimed dat hij de Pianista gaat lopen (november) en Mata dat hij in Columbia woont, moeten we dir als waarheid slikken OMDAT jij dat wilt? Schei toch uit!
pi_149656624
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 07:21 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

oh? Dus als Domnivoor contact heeft met Baru, in dit topic claimed dat hij de Pianista gaat lopen (november) en Mata dat hij in Columbia woont, moeten we dir als waarheid slikken OMDAT jij dat wilt? Schei toch uit!
Wees gerust, in Columbia woon ik zeker niet nee.

zaterdag 14 februari 2015 @ 07:30:41 #246
430880 mig72
De Professional
pi_149656640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:59 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Zoete koek moet je kauwen niet slikken. o|O ~O>
pi_149656942
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Ze vonden ook een groot blauw shirt, maar dat was duidelijk niet van Kris en Lisanne.
Misschien handig om te weten: Dat blauwe shirt werd noch door dezelfde mensen gevonden, noch in hetzelfde gebied en noch in dezelfde periode. Dat shirt werd gevonden vóórdat de NL-se honden werden ingezet, medio mei dus:
http://elsiglo.com/panama(...)das-boquete/23771824
:)

[ Bericht 7% gewijzigd door RapaNui op 14-02-2015 12:13:21 (tekst+emoticon) ]
pi_149657116
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Perfect samengevat.
Het staat niet eens vast dat zij de laatste waren die N gezien hebben, in die periode liep er een verkrachter rond, die hem uiteindelijk gesmeerd is naar Colombia.

Was Joran gek geboren of gek gemaakt? Kinderen die gepest worden slaan soms ook compleet door. Gelukkig in zaak N deze week weer nieuwe informatie
pi_149657459
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het staat niet eens vast dat zij de laatste waren die N gezien hebben, in die periode liep er een verkrachter rond, die hem uiteindelijk gesmeerd is naar Colombia.

Was Joran gek geboren of gek gemaakt? Kinderen die gepest worden slaan soms ook compleet door. Gelukkig in zaak N deze week weer nieuwe informatie
Kan je on topic blijven? Die twee zaken zijn totaal niet vergelijkbaar en het is irritant als er steeds argumenten aangevoerd worden die nergens over gaan en niets met K en L te maken hebben.
pi_149658051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:20 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.

Van een sterfgeval een moord maken? Kom op zeg, de dames zijn op een zeer mysterieuze wijze overleden. We hebben het hier wel over TWEE mensen. Nog mysterieuzer.
Is het dan vreemd om te veronderstellen dat dit niet op natuurlijke wijze is gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')