Ja hoor, die link is hier al gepost.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Heb je daar een betrouwbare bron voor?
Ik denk dat het helemaal geen zielknijper is. Daarom staat er ook "zelfverklaarde" in mijn post. Niet in jouw quote.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:16 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zieleknijper die woont in Thailand???
Dit is bij geheel mij niet bekend. Heb je een bron en link waaruit dat blijkt?
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:19 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ja hoor, die link is hier al gepost.
Vast dezelfde "betrouwbare bron" die stelt dat ik de vriend ben van Ingrid L., een hulpje van Betsy P. (dan lees je echt heul slecht) of niet in Colombia woonachtig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een link gezien, maar niet naar een betrouwbare bron. Heb je die nou, of heb je 'm niet?
Alles kan, maar bij Els Borst werd een verdachte gezocht bij een moord. Dat is in dit topic precies andersom, daar worden personen als verdacht naar voren geschoven om een misdrijf geloofwaardig te maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef gynaika het volgende:
Je spreekt hier dus zelf over een gestoorde man die zijn zus heeft gedood en de waarschijnlijke moordenaar is van Els Borst. Een aantal artikelen over hem gelezen en je kunt inderdaad stellen dat hij goed gestoord is.
Waarom heb je er zoveel moeite mee om te erkennen dat ook in het geval van K&L een gestoorde persoon bezig kan zijn geweest? Kan dat in Panama niet?
Nee, Gynaika, dat kan niet want in Panama wonen alleen maar hele lieve aardige mensen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef gynaika het volgende:
JustinCase #145
(*) Voor prutswerk kun je minstens zo goed in Nederland terecht. Google, lees en huiver maar eens hoe politie en justitie keer op keer de vermoedelijke moordenaar van Els Borst wegstuurden, toen die zijn gevangenisstraf van enkele jaren wilde uitzitten. "Oprotten jij, dat bepalen wij wel!" . Jammer voor de zus van die gestoorde man, want in de tijd dat hij vast had moeten zitten, en dat zelf wilde, vermoordde hij haar.
Je spreekt hier dus zelf over een gestoorde man die zijn zus heeft gedood en de waarschijnlijke moordenaar is van Els Borst. Een aantal artikelen over hem gelezen en je kunt inderdaad stellen dat hij goed gestoord is.
Waarom heb je er zoveel moeite mee om te erkennen dat ook in het geval van K&L een gestoorde persoon bezig kan zijn geweest? Kan dat in Panama niet?
Wel grappig dat 3 verschillende personen dit gedacht hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vast dezelfde "betrouwbare bron" die stelt dat ik de vriend ben van Ingrid L., een hulpje van Betsy P. (dan lees je echt heul slecht) of niet in Colombia woonachtig.
Een of andere frustri die praat over een man in Thailand, zonder enge echte informatie te geven anders dan zijn eigen frustraties spuien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
http://www.expatperspective.com/blog/expat-deadbeat-dads
3 nog wel, wie dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel grappig dat 3 verschillende personen dit gedacht hebben...
Daar zeg je wat: naar verluidt. Misschien woont hij wel stiekem bij Poekje in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
Allequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij komt met dat statement over mij, dus ik vraag "wie dan".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verkeerde vraag, het moet zijn waarom dan?
maar das off topic
Prima reactie!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Gynaika, dat kan niet want in Panama wonen alleen maar hele lieve aardige mensen...
Oh en de GGZ is daar veeeel beter geregeld net als ja alles eigelijk.
oh en heb je daar een bron voor?
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, jij komt met dat statement over mij, dus ik vraag "wie dan".
Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Bronnen dat ik in Colombia woon??quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de afgelopen 24 uur begin je er zelf 2 x over, je beweert in Colombia te wonen maar wij hebben daar geen bronnen van gezien, dus sorry, ik heb hier geleerd om dat eerst te checken.
Nee hoor, prima vraag. Waarom ze het denken vraag ik me op BNW allang niet meer af. Tenzij ik weet wie het zijn, en het personen zijn die van gezond verstand blijk gegeven hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verkeerde vraag, het moet zijn waarom dan?
Mwah.. sommige posters zijn hard bezig zelf het topic te worden, door wild om zich heen te slaan naar anderen.quote:maar das off topic
De enige die hier slecht leest dat ben jezelf, Eileen heeft rond 17:00 uur de ouders van Lisanne gebeld in de veronderstelling dat ze Lisanne belden. Bron uitzending rtllate night met de ouders van Kris Kremers. De moeder van Kris vertelde dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Ik krijg de indruk dat ze zich alledrie meteen gemeld hebben. Op je wenken bediend, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Waarom dan is gezien mijn berichten hier op FOK! gewoon een kwestie van heel slecht willen lezen.
Is niet chique om hier namen te noemen en ook niet nodig. Maar je kan tellen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bronnen dat ik in Colombia woon??
Ik begin nergens over, jij komt met "3 mensen geloven die bullshit". Ik vraag "wie dan", maar ondanks dat je het weet, doe je er geen uitspraken over.
Ja, dat wil niet zeggen dat:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die hier slecht leest dat ben jezelf, Eileen heeft rond 17:00 uur de ouders van Lisanne gebeld in de veronderstelling dat ze Lisanne belden. Bron uitzending rtllate night met de ouders van Kris Kremers. De moeder van Kris vertelde dit.
Dus nee, ze hebben Lisanne niet eerder gebeld
Het is wel chique om erover te beginnen tegen iemand om wie het gaat, maar dan niet thuis te geven als er namen gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is niet chique om hier namen te noemen
Dus dan had Lisanne 2 nummers doorgegeven aan de taalschool? heb je een Bron?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat:
- Kris of Lisanne niet eerder gebeld is
- Eileen zich niet vergiste aan de lijn met ma Froon
Er wordt hier constant vastgeklampt aan bepaalde statements gemaakt in de media. Juist in BNW.
Ik kan je gaan quote maar zoals ik net al stelde ben je erzelf 2x over begonnen de afgelopen 24 uur. Ik reageer dus dat het helemaal niet zo raar is. Wat interesseert mij het waar je woont, jij schermt er hier dagelijks mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel chique om erover te beginnen tegen iemand om wie het gaat, maar dan niet thuis te geven als er namen gevraagd wordt?
Een noodnummer en haar eigen nummer, lijkt me vrij logisch. Nee, hoe kan ik daar een bron van hebben? Er wordt hier zoveel gespeculeerd en zelfs mensen compleet vals beschuldigd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan had Lisanne 2 nummers doorgegeven aan de taalschool? heb je een Bron?
Je quotte gisteren nota bene een post van Poekje van 25-08 waarin ie het letterlijk zegt, ik begin nergens over.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan je gaan quote maar zoals ik net al stelde ben je erzelf 2x over begonnen de afgelopen 24 uur. Ik reageer dus dat het helemaal niet zo raar is. Wat interesseert mij het waar je woont, jij schermt er hier dagelijks mee.
Ja ik draag geen crocs en ben geen huisvrouwtje en een zolderkamer heb ik ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een noodnummer en haar eigen nummer, lijkt me vrij logisch. Nee, hoe kan ik daar een bron van hebben? Er wordt hier zoveel gespeculeerd en zelfs mensen compleet vals beschuldigd.
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je quotte gisteren nota bene een post van Poekje van 25-08 waarin ie het letterlijk zegt, ik begin nergens over.
Graag, en de discussie was afgesloten geweest als jij niet begon "3 mensen denken dit". Zonder prijs te geven wie, uiteraard. Maar goed, die desinformatie van Poekje over mij en anderen die hij van van alles en nog wat beschuldigt, hoort hier idd niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jou
Smeer-passages over andere users hoor je niet te quoten, tenzij je dat smeren aan de kaak wilt stellen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hie reageerde jij hierop, ik heb het erin laten staan omdat dat een post was, het ging om de rest, namelijk waar dit topic over gaat dus niet over jou
Dat zie je echt verkeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Alles kan, maar bij Els Borst werd een verdachte gezocht bij een moord. Dat is in dit topic precies andersom, daar worden personen als verdacht naar voren geschoven om een misdrijf geloofwaardig te maken.
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Smeer-passages over andere users hoor je niet te quoten, tenzij je dat smeren aan de kaak wilt stellen.
Nee die is niet dood die leeft, heb je bewijzen dat ze dood is dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee die is niet dood die leeft, heb je bewijzen dat ze dood is dan?
Verander je je post nou omdat het nu bekend is dat het onzin is?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
Ik heb dit:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Verander je je post nou omdat het nu bekend is dat het onzin is?
veranderd in:quote:Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting van Frank G.:
Zonder 'van' loopt de zin beter.quote:Hier is de bron (naar verluidt in Thailand) van de verdachtmakingen richting Frank G.:
Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.quote:
Verklaar je eens nader...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je ook dat Nathalee gewoon een eindje is gaan zwemmen
Ben jij dan van mening dat er geen onderzoek meer gedaan moet worden naar de doodsoorzaak van K&L?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik zie dat beter dan menigeen hier lief is. Er worden de meest uiteenlopende gekken, hufters, gedrogeerden en wat niet al meer, uit de kast getrokken omdat er wel eens een gek, hufter enz. een moord pleegt. Niet om een moord op te lossen, maar om van een sterfgeval een moord te maken.
Noem anders maar eens een moord in Panama, waarvan ik gezegd heb dat die niet door een psychopaat gepleegd is. Of zelfs maar dat ik denk van niet.
Ben jij van mening dat geklets vanuit Thailand over een ex-landgenoot in Panama die rare dingen schrijft, de opheldering dichterbij brengt? Of dat een stel sensatiezoekers die dat gekwek herhalen daar iets nuttigs mee doen? Herhalen, terwijl ze geen flauw benul hebben waar dat gekwek vandaan komt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben jij dan van mening dat er geen onderzoek meer gedaan moet worden naar de doodsoorzaak van K&L?
Joh ik heb die onzin niet eens gelezen, maar dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:30 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat geklets vanuit Thailand over een ex-landgenoot in Panama die rare dingen schrijft, de opheldering dichterbij brengt? Of dat een stel sensatiezoekers die dat gekwek herhalen daar iets nuttigs mee doen? Herhalen, terwijl ze geen flauw benul hebben waar dat gekwek vandaan komt?
Je denkt dat je ze kunt noemen, maar je doet het niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk namelijk andersom en kan zo 3 zaken opnoemen in NL die weer in onderzoek genomen gaan worden omdat het OM te snel oordeelde dat het geen moord was en in die zaken zijn de bewijzen toevallig weer vernietigd door deze denkwijze.
Bij deze 'zaak' heb je ook dat je het denkt? Nou, wat een ijzersterke argumenten weer.quote:En bij deze zaak heb ik hetzelfde, teveel vragen, teveel toevalligheden zonder iemand te beschuldigen, begrijp me goed.
Dit had je hier niet moeten plaatsenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, je vraag was om af te leiden van dat domme gekakel. En dat ik laat zien hoe dom er gekakeld wordt. Dat je het niet gelezen hebt, geloof ik graag. Maar je kwekt er wel vrolijk over mee, als je geloofsgenootjes bijval nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh ik heb die onzin niet eens gelezen, maar dat was mijn vraag niet
Talitha 2013, amsterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:34 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Je denkt dat je ze kunt noemen, maar je doet het niet?
[..]
Bij deze 'zaak' heb je ook dat je het denkt? Nou, wat een ijzersterke argumenten weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |