Nou vooruit dan:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:
Het is Valentijnsdag waar blijft verdorie mn ontbijt op bed???!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:27 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:
http://3.bp.blogspot.com/(...)5-03+om+13.43.28.png
Nou touché !quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef kuil het volgende:
[..]
Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen?
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een gezellige boel vannacht.
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:40 schreef agter het volgende:
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.
Af en toe is het diep triestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een gezellige boel vannacht.
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:
Je hebt mensen die met de aanwijzingen die er zijn denken aan verdwalen en mensen die denken aan een misdrijf.
Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?
Gisteren zei je, dat je het liefst op een forum zou zitten met mensen die uitgaan van een misdrijf. Over de vraag of die aanname terecht is, hoeft het wat jouw betreft dus niet over te gaan. Dat zou betekenen dat jij hier zo'n 90% van de tijd, met tegenzin, je uitgangspunt aan de man, aan de vrouw, en aan het poekje te brengen.
Dat lijkt me een kwelling, en ik gun je van harte je forum alleen voor medestanders, waar twijfel uitgebannen wordt. Bij dezen, mijn volledige steun. Niet om Valentijnsdag, of omdat ik de naam heb zo negatief te zijn, maar puur om het idee zelf: Hulde!![]()
![]()
![]()
O ja, en veel![]()
![]()
![]()
Daar zit natuurlijk wat in: aanwijzingen dienen zich niet altijd zomaar aan, sommige vind je alleen als je ernaar zoekt. Peter Air zei het ook vaak. Maar wanneer ging Peter op zoek? Als er al aanwijzingen waren, maar niet genoeg. Je gaat ook niet als Shell overal boren, toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nou touché !
Als je iets niet onderzoekt kun je dat ook niet weten.
Als er dan maar geen Jackie 2.0 opstaat in dat forum, die alleen wil praten met mensen die de gestoorde deadbeat-dad (volgens een anonieme blogger) als dader zien. Of alleen orgaanhandel als motief. Een sub-forum, dat via dromen de waarheid wil achterhalen kan misschien nog net.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen!
En dan natuurlijk met 1 moderator, en als je er niet hetzelfde over denkt als die moderator, dan word je er uitgekickt.![]()
EDIT:quote:dat zal stormlopen!
Het is gewoon één grote uitputtingsslag. Straks blijft er nog maar 1 poster over, en die roept dan: "zie je wel, ik heb gelijk, niemand spreekt mij tenslotte tegen."quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.
Zelf volg ik dit topic ook alleen nog maar vanwege JustinCase; ik ben fan.
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.quote:En wat me ook behoorlijk begint te irriteren zijn de kloons en de anonimiteit die hier mag.
Ik weet het, het zijn de regels van FOK maar ik vind het persoonlijk veel prettiger om te praten, of discussieren ,met mensen waarvan ik de identiteit ken.
Veel transparanter, veel prettiger.
Als er zo'n forum zou bestaan over dit onderwerp dan ben ik de eerste die zich aanmeld.
O jee.. als er meer komen pak ik echt de spuitbus. En ook één is een probleem, want dan kan ik Brian's woorden niet meer gebruiken:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.
Ja, dat heb je al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.
Justin en Agter tijd dat jullie je oogkleppen afdoen
Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:
[..]
Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Je zei vrij duidelijk iets anders over dat "alle gedachten". Veel maakt het niet uit, als gedachten er wel mogen, maar erkend moeten worden als oogkleppen dragen, komt dat op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.
Justin en Agter tijd dat jullie je oogkleppen afdoen
Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
Of die nou groter zijn, kleiner of gelijk, bij wat er nu gebeurt is er een extra probleem: de hoofdmoot van wat de crime-promotors doen, is de niet overtuigden ook tot hun conclusie te laten komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).
Toch blijft het onbevredigend dat er geen betrouwbare reconstructie kan plaatsvinden van wat er is gebeurd.
Idem. Plus ik houd wel van wat al dan niet onbedoelde humor op zijn tijd van mensen die zichzelf en hun queeste veel te serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 04:31 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt wel een mooie soap zo:
[i]
El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30.
Welkom terugquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum.![]()
Echt tof dat ik naast Mata nu ook Domni en JC ben. Goede keuze, blij mee. Bedankt mensen.
Schuschuho, een 4e mogelijkheid naast "verdwalen, misdrijf of gescheiden raken" dus. Goeie keus.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:10 schreef schuschuho het volgende:
En toch weet ik het "zeker".....Kris is in een diepe afgrond gevallen..Lisanne gaat op zoek naar een manier om bij haar te komen. Nadat ze Kris heeft gevonden daar gebleven omdat het hartstikke eng is om alleen verder te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |