abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149658240
Goedemorgen allemaal!
Ik krijg het gevoel dat bepaalde mensen die denken aan verdwalen steeds gefrustreerder worden.
Nergens voor nodig.
Je hebt mensen die met de aanwijzingen die er zijn denken aan verdwalen en mensen die denken aan een misdrijf.

Het is Valentijnsdag waar blijft verdorie mn ontbijt op bed???!
pi_149658924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:

Het is Valentijnsdag waar blijft verdorie mn ontbijt op bed???!
Nou vooruit dan:
http://3.bp.blogspot.com/(...)5-03+om+13.43.28.png
pi_149659205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:50 schreef kuil het volgende:

[..]

Er is helemaal niets dat wijst op eventuele manipulatie, dus waarom zou het NFI daar onderzoek naar moeten doen?
Nou touché !
Als je iets niet onderzoekt kun je dat ook niet weten.
pi_149660414
Dat was een gezellige boel vannacht :') .
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
pi_149660502
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Heb geen zin om te vegen dus ik hou het hierbij: on topic posten en de persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.
Make my day!
pi_149661036
quote:
Op zaterdag 14 februari 2015 12:40 schreef agter het volgende:
Ja, het niveau is steeds lager aan het worden, helaas.
Er zijn inmiddels al flink wat lurkers afgehaakt.

Zelf volg ik dit topic ook alleen nog maar vanwege JustinCase; ik ben fan. :@
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:33:35 #258
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149661892
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
Af en toe is het diep triest :{

De fans van Natalee kunnen hier hun hart ophalen:
NWS / Natalee Holloway (in the rebound)

Dan kunnen wij weer on topic verder :)
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_149662142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef jackie12 het volgende:
Je hebt mensen die met de aanwijzingen die er zijn denken aan verdwalen en mensen die denken aan een misdrijf.
Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?

Gisteren zei je, dat je het liefst op een forum zou zitten met mensen die uitgaan van een misdrijf. Over de vraag of die aanname terecht is, hoeft het wat jouw betreft dus niet over te gaan. Dat zou betekenen dat jij hier zo'n 90% van de tijd, met tegenzin, je uitgangspunt aan de man, aan de vrouw, en aan het poekje te brengen.

Dat lijkt me een kwelling, en ik gun je van harte je forum alleen voor medestanders, waar twijfel uitgebannen wordt. Bij dezen, mijn volledige steun. Niet om Valentijnsdag, of omdat ik de naam heb zo negatief te zijn, maar puur om het idee zelf: Hulde! w/ w/ w/

O ja, en veel *O* *O* *O* *O*
pi_149662193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Net zoals vroeger, toen alles nog simpel was: gelovigen en goddelozen. Wat is toch je probleem met mensen die daar niet tussen wensen te kiezen? Omdat ze dat uitsluiten geen goed idee vinden?

Gisteren zei je, dat je het liefst op een forum zou zitten met mensen die uitgaan van een misdrijf. Over de vraag of die aanname terecht is, hoeft het wat jouw betreft dus niet over te gaan. Dat zou betekenen dat jij hier zo'n 90% van de tijd, met tegenzin, je uitgangspunt aan de man, aan de vrouw, en aan het poekje te brengen.

Dat lijkt me een kwelling, en ik gun je van harte je forum alleen voor medestanders, waar twijfel uitgebannen wordt. Bij dezen, mijn volledige steun. Niet om Valentijnsdag, of omdat ik de naam heb zo negatief te zijn, maar puur om het idee zelf: Hulde! w/ w/ w/

O ja, en veel *O* *O* *O* *O*
Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen! _O-
En dan natuurlijk met 1 moderator, en als je er niet hetzelfde over denkt als die moderator, dan word je er uitgekickt. :7 dat zal stormlopen!
Make my day!
pi_149662237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nou touché !
Als je iets niet onderzoekt kun je dat ook niet weten.
Daar zit natuurlijk wat in: aanwijzingen dienen zich niet altijd zomaar aan, sommige vind je alleen als je ernaar zoekt. Peter Air zei het ook vaak. Maar wanneer ging Peter op zoek? Als er al aanwijzingen waren, maar niet genoeg. Je gaat ook niet als Shell overal boren, toch?
pi_149662366
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef agter het volgende:

[..]

Een forum met mensen die er allemaal hetzelfde over denken, dat zal de zaak snel oplossen! _O-
En dan natuurlijk met 1 moderator, en als je er niet hetzelfde over denkt als die moderator, dan word je er uitgekickt. :7
Als er dan maar geen Jackie 2.0 opstaat in dat forum, die alleen wil praten met mensen die de gestoorde deadbeat-dad (volgens een anonieme blogger) als dader zien. Of alleen orgaanhandel als motief. Een sub-forum, dat via dromen de waarheid wil achterhalen kan misschien nog net.
quote:
dat zal stormlopen!
EDIT:

Ik ga er wel vanuit, dat Jackie zijn vurigste bewonderaars meeneemt.
Op WS wilde iemand de ongelovigen eruit gooien, mdg als argument, dat het daar een crime-sleuthing forum is. Het werd niet opgepikt, maar in principe had die roeper gelijk. Probleem is dan wel, dat alle topics over gevallen zonder concrete aanwijzingen voor een misdrijf dan off-topic zijn, en gesloten moeten worden. Jackie was toen nog geen user daar.

[ Bericht 11% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 14:09:38 ]
pi_149662367
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Het is gewoon één grote uitputtingsslag. Straks blijft er nog maar 1 poster over, en die roept dan: "zie je wel, ik heb gelijk, niemand spreekt mij tenslotte tegen."
Make my day!
pi_149662835
quote:
En wat me ook behoorlijk begint te irriteren zijn de kloons en de anonimiteit die hier mag.
Ik weet het, het zijn de regels van FOK maar ik vind het persoonlijk veel prettiger om te praten, of discussieren ,met mensen waarvan ik de identiteit ken.
Veel transparanter, veel prettiger.

Als er zo'n forum zou bestaan over dit onderwerp dan ben ik de eerste die zich aanmeld.
Ik quote mezelf maar even over wat ik gisteren zei.
Justin en Agter tijd dat jullie je oogkleppen afdoen

Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
pi_149662850
quote:

[..]

O jee.. als er meer komen pak ik echt de spuitbus. En ook één is een probleem, want dan kan ik Brian's woorden niet meer gebruiken:

pi_149662930
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik zou, nogmaals, gtaag op een forum zitten die overdit onderwerp gaat met alle gedachtes maar waar niemand anoniem is.
Ja, dat heb je al vaker gezegd.
Maar wat maakt het uit, of er iemand een kloon is? Ik maak me daar niet zo druk over.
Het gaat om de kwaliteit van je argumenten. De rest is ruis.
Make my day!
pi_149662976
Justin misschien tijd dat je gaat slapen en jezelf de konende tijd even wat rust gaat geven
pi_149663134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 02:25 schreef kuil het volgende:

[..]

Bij de verdwijning van Kris en Lisanne is er nooit een serieuze verdachte in beeld geweest. Er is nooit iemand aangehouden op verdenking van betrokkenheid. De enige verdachten zitten in de hoofden (fantasie) van de mensen die hier posten. Alle vondsten die vanaf juni zijn gedaan wijzen er sterk op een noodlottige verdwaling waarbij geen derden betrokken waren. Er is geen enkel bewijs voor het feit dat hun verdwaling geënsceneerd zou zijn. Als je je gezond verstand gebruikt kun je dit allemaal zelf wel bedenken. Je kunt hier alleen een moordzaak in zien als je sterk af gaat op een onderbuikgevoel dat niet door feiten wordt ondersteund.
Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).
Toch blijft het onbevredigend dat er geen betrouwbare reconstructie kan plaatsvinden van wat er is gebeurd.
pi_149663157
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Je zei vrij duidelijk iets anders over dat "alle gedachten". Veel maakt het niet uit, als gedachten er wel mogen, maar erkend moeten worden als oogkleppen dragen, komt dat op hetzelfde neer.

Ik zie wel één voordeel (naast nadelen) van 'niemand anoniem' misschien bedenken mensen zich dan, voor ze er een gewoonte van maken om een gids te beschuldigen van een misdrijf: medeplichtigheid door de dader te beschermen tegen vervolging.
pi_149664117
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:19 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn geen sterke feitelijke aanwijzingen voor een misdrijf. Er zijn wel problemen bij het construeren van een volledig scenario van ongeval/verdwaling. De problemen met het construeren van een misdrijfscenario zijn echter vele malen groter (althans in geloofwaardige/waarschijnlijke varianten).
Toch blijft het onbevredigend dat er geen betrouwbare reconstructie kan plaatsvinden van wat er is gebeurd.
Of die nou groter zijn, kleiner of gelijk, bij wat er nu gebeurt is er een extra probleem: de hoofdmoot van wat de crime-promotors doen, is de niet overtuigden ook tot hun conclusie te laten komen.
Stel, dat dat lukt. Dan is er een conclusie, dat er een misdrijf geweest is. Zoiets kan, ook zonder verdachten in beeld te hebben, bijv. met statistiek. Een reisverzekering waar een spreiding zit in het geclaimde bedrag bij diefstal, met een piek vlak onder de 500 euro, net toevallig de drempel waarboven altijd een onderzoek komt. Die weten dat ze getild worden, alleen niet door wie. Of pieken in het aantal gestolen (en verzekerde) iPhones, als er net een nieuwe uitgekomen is. Niks op tegen, zoiets in beeld te brengen, zolang je niet beschuldigt. Want bij die iPhone-bezitters die in zo'n piek een diefstal (of ander soort verlies) aangeven, zijn een heleboel echt bestolen, met hun telefoon in het water gevallen enz.

Maar dat gaat om geld, bij grote bedrijven als verzekeraars, zelf niet vies van de werkelijkheid verfraaien in hun reclame, kleine lettertjes waar je een microscoop bij moet pakken enz. Die het verlies nog doorberekenen ook. En het wordt onderzocht op hun verzoek.
Heel anders dus, dan het ongevraagd en in het openbaar gaan concluderen (als! het idd. valide conclusie zou zijn) dat met naam en toenaam bekende personen door een misdrijf zijn omgekomen. En vervolgens niet te kunnen zeggen wie het gedaan heeft, net zoals bij die verzekeringsfraude.

EDIT: Als je echt denkt voor zoiets gevoeligs steekhoudend bewijs te hebben, geeft dat een verantwoordelijkheid. In wezen dezelfde als wanneer je een misdrijf hebt zien gebeuren. Dan ga je naar de politie, desnoods bel je anoniem als er meer bewijs te vinden is. Heb je daarvoor te weinig, dan geeft dat ook een verantwoordelijkheid. Vind ik althans.

[ Bericht 7% gewijzigd door JustinCase op 14-02-2015 15:06:02 ]
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:58:02 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149664137
quote:

Idem. Plus ik houd wel van wat al dan niet onbedoelde humor op zijn tijd van mensen die zichzelf en hun queeste veel te serieus nemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149664168
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 04:31 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt wel een mooie soap zo:
[i]
El_Matador die niet in Colombia maar in Barcelona mag ik mijn adres dan, graag? woont, is de vriend van Ingrid L. Zijn klonen JustinCase en Domnivoor zijn dat dus ook. veel plezier, jongens Met de hulp van Betsy P. is dit drietal aan klonen met nog een vierde opgeluisterd; 11en30.
Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum. :')
Echt tof dat ik naast Mata nu ook Domni en JC ben. Goede keuze, blij mee. Bedankt mensen. ^O^
  zaterdag 14 februari 2015 @ 15:07:42 #273
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149664384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:59 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Altijd fijn om te lezen dat ik nog ergens relevant ben, al is het als kloon op een gekkiesforum. :')
Echt tof dat ik naast Mata nu ook Domni en JC ben. Goede keuze, blij mee. Bedankt mensen. ^O^
Welkom terug :)
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_149664463
En toch weet ik het "zeker".....Kris is in een diepe afgrond gevallen..Lisanne gaat op zoek naar een manier om bij haar te komen. Nadat ze Kris heeft gevonden daar gebleven omdat het hartstikke eng is om alleen verder te gaan.
pi_149664546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:10 schreef schuschuho het volgende:
En toch weet ik het "zeker".....Kris is in een diepe afgrond gevallen..Lisanne gaat op zoek naar een manier om bij haar te komen. Nadat ze Kris heeft gevonden daar gebleven omdat het hartstikke eng is om alleen verder te gaan.
Schuschuho, een 4e mogelijkheid naast "verdwalen, misdrijf of gescheiden raken" dus. Goeie keus.

Waar zou die kloof zich ongeveer moeten bevinden; wanneer gebeurde dit ongeveer tijdens de dagen van verdwijning?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')