abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149603894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef FlyingFish het volgende:
Zojuist even de stad in geweest om een voedingskussen te kopen zodat ik hopelijk iets beter kan slapen, komen we op de baby-afdeling van de Hema m'n schoonmoeder tegen die door de babyspullen staat te neuzen. Ze wilde een kleinigheidje als kadootje kopen, maar voelde zich betrapt en is na een kort gesprekje snel met lege handen weggegaan. Toen we haar later met een prenatal tasje zagen lopen hebben we dus maar bewust geen gedag meer gezegd :D

En ik bedacht me net dat ik de hele zomer vrij ben *O*
Wat lief van je schoonmoeder zeg! O+

Lijkt me zo fijn als (schoon)familie dat voor je doet :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149603981
Phaidra, gefeliciteerd! *G* Toffe naam O+
Home is where the O+ is...
pi_149604202
Zo, poging tot bijleespost.

Phaidra had ik al gefeliciteerd maar nu maar even in de herhaling, en wat uitgebreider. Zat net op het werk.
*O* *O* *O* Gefeliciteerd. Mooie datum ook ;) Mooie naam en wat een vlotte bevalling. Lijkt me schitterend O+ eerste kennismaking tussen de broertjes O+

Gevalletje, brrr.. Leuk cadeautje zo die muizen.
Weet niet of het aan de kou ligt, hier geen last van gelukkig. Misschien vinden mijn katten mij niet lief genoeg voor cadeautjes :7

Jagar op een kwart! *O* Postte je niet gisteren nog mee in het wohts topic?

Joycie ook een oktoberkindje *; Raar gevoel lijkt mij, zo veel dagen teruggezet worden.
Vind het wel leuk dat we nog zo snel samen posten en uitgerekend zijn in dezelfde maand. Voorlopig dan, totdat ik ook word teruggezet :P
Geniet van je vrije weekje! En neem lekker je rust. Schijnt goed te zijn voor je ;)

Ik weet wanneer mijn ei net niet gesprongen was (30 januari was ie 18 mm), en ik weet wanneer we seks hebben gehad (was nl. maar 2 keer deze maand) en ik vermoed wanneer het effectief was :') Omdat er toen verdacht veel binnen bleef naderhand. Hoeveel dagen na innesteling moet je een tweede streepje kunnen zien? Ik heb vrij vroeg getest (al was het voor mijn doen laat, ik heb een erg korte LF en meestal na dag 24 spotting en na dag 27 echt bloedverlies, das ook mijn gemiddelde), toen ik op dag 33 nog steeds niks merkte wist ik genoeg :+

Hoe is je screeningsecho gegaan Fuente? Was net te laat om je succes te wensen.

FlyingFish wat lief van je schoonmoeder :) En yeah voor een hele zomer vrij *O* Lekker vooruitzicht

Nou over gisteren, we hebben ons geregistreerd partnerschap gehad, was echt geweldig. De positieve test was echt de kers op de taart. Ik ben erg vroeg in dit topic, maar voel me eigenlijk aan de ene kant vrij zeker. Ik vind het namelijk erg frappant dat we al een tijd proberen, het in het verleden niet al te makkelijk ging met mijn ex, zelfs een hele vruchtbare week in Praag nuttig besteed hebben van de zomer *) we nú een positieve test hadden. Conclusie: Die kleine gunde ons een heerlijke vakantie in Amerika zonder misselijkheid (afgelopen december, zwanger had ik niet in bepaalde gave attracties gewild), wilde de sleutel van onze nieuwe woning afwachten (eind januari), en besloot ons te verrassen op ons partnerschap.
Alsof het zo had moeten zijn.
Onzin natuurlijk.. En aan de ene kant ben ik zo onzeker als de pest, buikpijn, merk nog niet echt heel veel verschil, en de afscheiding voelt aan als een menstruatie die de hoek om komt kijken.
Maar aan de andere kant vind ik het wel een fijne gedachte, deze zwangerschap is zo welkom, en ik denk gewoon positief, hopen op een plakker!

Vanavond gaan O+ en ik de stad in, ik wil een negen maanden boek kopen (iemand nog tips?) en we gaan cadeautjes kopen voor de toekomstige opa's en oma's. Die wisten van onze onderzoeken in het ziekenhuis en we willen niet liegen als ze er om vragen, dus dan gaan we ze maar verrassen. Voor mijn ouders, en vooral vader, heb ik 'Vertel 's opa' gezien, lijkt me erg leuk! Hij houdt van schrijven en doet dat ook ontzettend leuk. Ik werd stiekem een beetje emotioneel toen ik t boekje doorbladerde. Morgen vertellen we t mijn ouders, en overmorgen O+ zijn ouders. Als het gaat zoals planning, dat weet je bij ons nooit :) We gaan morgen in ieder geval bij mijn ouders eten.
pi_149604278
FF O+

Vandaag wisseldag, 27 weken! *O* Derde trimester jonguh. :o :o :o
pi_149604338
Oeh, Vlindur, nog maar 10 weken! Je gaat snel :).

Cassandra: ik zoek ook nog een goede tip voor een 9 maandenboek. Ik hou niet zo van getuttel en degene die ik nu gezien heb, zijn me dus veel te tuttig. Misschien ga ik gewoon wel een heel mooi (notitie)boek kopen en zelf alles bijhouden. Maar mochten er mensen tips hebben, Cassandra en ik staan er voor open :).
pi_149604351
Wat mooi Cassandra! Hopelijk is het een plakker. :*
pi_149604358
*O* *G* voor alle wekenwissels!
pi_149604435
Onzin of niet Cassandra, het is een heel mooi idee. Zo mooi dat ik er hier stiekem van zit te huilen. Hormonen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149604446
*O* 27 weken voor Selvaria, hoezo is dat zo hard gegaan :o

Malteser, waar ik tussen twijfel is die van Pauline Oud, simpelweg omdat daar een hele serie van is, inclusief een boek voor opa en oma, en dat lijkt me wel heel tof voor de kleine.
Die van oei ik groei leek me wat hipper, en minder 'tuttig'
www.mijn9maandendagboek.nl stond ook op het lijstje, omdat je dat digitaal de eerste 12 maanden kunt aanpassen, de vormgeving kunt aanpassen, en uiteindelijk kunt laten afdrukken.
Is wel peperduur.. in vergelijking. Als ik vanavond nog wat tegen kom zal ik het laten weten
pi_149604462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:37 schreef Krisvc het volgende:
Onzin of niet Cassandra, het is een heel mooi idee. Zo mooi dat ik er hier stiekem van zit te huilen. Hormonen. :')
*;

Ik heb precies de zelfde hormonen. Tóch nog een zwangerschapssymptoom ontdekt :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:39:06 #112
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149604481
Ik heb een 9 maanden boek van de HEMA (heb m gehad). Die valt mee qua jeuk gehalte. Maar ik vind het alsnog pittig om m in te vullen, ik ben een erg rationeel persoon en geen zwijmel type. Concrete stats invullen kan ik wel, maar dingen als : wat voor moeder denk je te gaan worden' of 'dit vind ik van mijn lichaam' vind ik wat minder. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149604503
Om die reden heb ik geen 9 maanden boek. Ik vind de confrontatie dat ik er veel rationeler insta te groot.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149604582
Ik weet nog niet hoe rationeel ik ben. Mijn moeder heeft een boek, van haar zwangerschap en eerste jaar gecombineerd. Echt super mooi trouwens met ouderwetse prenten. Helaas heeft zij maar een paar pagina's ingevuld, en ontbreken de belangrijkste foto's. Ik wil graag een verzamelkistje maken voor ons kind, en bijv. geven als hij het huis uit gaat. Ofzo. Ik vind de herinneringen, vooral geschreven, met anekdotes, zo waardevol.
pi_149604834
Ik ben weer goedgekeurd! En ingedaald, zo fijn, hoef niet meer te gaan liggen in de supermarkt. 😊
pi_149605026
Iemand enig idee wat 3/4 nx is trouwens? De rest van de stats kan ik nog wel vertalen, maar deze snap ik niet. Staat hij 34 /35 cm, dat is de buik dacht ik van bovenaan baarmoeder tot schaambot?
pi_149605133
Ik had ook zo'n boek gekregen, maar stoorde me er ook aan dat ik de helft van de vragen niet kon invullen (of niet wilde, omdat ik ze stom vond).

Heb inderdaad een mooi notitieboek gekocht waarin ik regelmatig schrijf. Maar dan wanneer het mij uitkomt, en over dingen die mij op dat moment bezig houden. Ik denk dat ik dat na de geboorte ook nog wel even vol wil houden, zodat ons meisje straks inderdaad een mooie herinnering met leuke anekdotes en verhalen heeft :Y
pi_149605167
Ik had die van oei ik groei. Vond ik leuk en niet teveel getrut.

Heb na de bevalling drie baby's eerste jaar/vijf jaar boeken gekregen en had zelf al een one line a day diary. Voel me voorlopig vooral schuldig dat ik zo enorm achterloop met schrijven en foto's plakken, maar vier boeken is echt te veel... Dus ik kies er denk ik 1 uit.
Kwak
pi_149605274
Wat fijn ingee!

Hier ook geen zweefboek. Mijn lief kent me aardig, toen ik hem kreeg zei ie er al bij: ja euh, het zijn veel feitjes enzo, maar ik geloof niet dat ik bij jou aan hoef te komen met een boek vol suf gekeutel. En da's ook helemaal waar! :7

Ik heb nu "uw zwangerschap week na week" van Curtis en Schuler. Wat me alleen stoort is dat er door het hele boek staat dat je niet moet drinken en roken en kalm aan moet doen met cafeïne. We get it. Really. }:|

En de allereerste die we hebben verteld dat ik zwanger ben is..... de ober in een restaurant. (Verrassingsmenu). Maar goed ook, want het voorgerecht was een lading rauwe vis, en het hoofdgerecht rood/rosé vlees....
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:09:36 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149605277
quote:
12s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:12 screef Vlindur het volgende:
Ja, dames. Komt u maar 8-)

Even zwaaien!
:W

Ik heb al een tijd niet gepost binnen Fok! Was afgelopen zomer veel bezig met kinderen en het starten van ons bedrijf. Toen bleek ik opeens zwanger en nu ben ik dus al 28+6. Het derde trimester is dus al aangebroken.
Ik las dat Phaidra een 2de ventje heeft! En een grote broer is zo leuk! Als ik N zie met zn zusje, echt zo mooi om kinderen samen te zien opgroeien.
Dit is dus al mijn derde zwangerschap, en wordt ook het derde kindje in ons gezin. We hebben een zoon van 4.5 en een dochter die eind februari 2 wordt.
Vanmorgen hebben we een groei echo gehad (onze zoon was dysmatuur bij de geboorte, dus willen ze een beetje in de gaten houden hoe deze groeit) en alles leek prima!
Ik ben 1, 2 of 3 mei uitgerekend, al gaat de VK van 1 mei uit. :P
pi_149605312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef Sara82 het volgende:
Wat fijn ingee!

Hier ook geen zweefboek. Mijn lief kent me aardig, toen ik hem kreeg zei ie er al bij: ja euh, het zijn veel feitjes enzo, maar ik geloof niet dat ik bij jou aan hoef te komen met een boek vol suf gekeutel. En da's ook helemaal waar! :7

Ik heb nu "uw zwangerschap week na week" van Curtis en Schuler. Wat me alleen stoort is dat er door het hele boek staat dat je niet moet drinken en roken en kalm aan moet doen met cafeïne. We get it. Really. }:|

En de allereerste die we hebben verteld dat ik zwanger ben is..... de ober in een restaurant. (Verrassingsmenu). Maar goed ook, want het voorgerecht was een lading rauwe vis, en het hoofdgerecht rood/rosé vlees....
bij mij was het de tandarts!

Ik ga geen boek invullen. A, ga ik ontzettend achterlopen en me daar constant schuldig over voelen, en B ben ik net zo nuchter als Mariposas, en ga ik me ontzettend ergeren!
pi_149605527
Pessie :o van harte, 29 weken al!! *O* wat leuk!!

Zwangerboek van uitgeverij Snor lijkt me leuk, zal straks even zoeken en linkje posten. Ik heb zelf ook one line a day al, maar wel zo leuk voor babytwee ook een boek te hebben.

Herkenbaar trouwens, dat onbekenden het eerst weten van je zwangerschap, haha!
pi_149605558
Ik heb een kraamvisiteboek gekregen, maar vind hem eigenlijk helemaal niet leuk! Kan hem moeilijk niet neerleggen straks, dat is ook weer niet zo aardig tegenover de gevers :).

Pessie, ook al lekker onderweg :). Ach ja ik sloot pas aan in mijn verlof.
pi_149605587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb al een tijd niet gepost binnen Fok! Was afgelopen zomer veel bezig met kinderen en het starten van ons bedrijf. Toen bleek ik opeens zwanger en nu ben ik dus al 28+6. Het derde trimester is dus al aangebroken.
Ik las dat Phaidra een 2de ventje heeft! En een grote broer is zo leuk! Als ik N zie met zn zusje, echt zo mooi om kinderen samen te zien opgroeien.
Dit is dus al mijn derde zwangerschap, en wordt ook het derde kindje in ons gezin. We hebben een zoon van 4.5 en een dochter die eind februari 2 wordt.
Vanmorgen hebben we een groei echo gehad (onze zoon was dysmatuur bij de geboorte, dus willen ze een beetje in de gaten houden hoe deze groeit) en alles leek prima!
Welkom :W

Hier 28+3, ik was zooo dichtbij de top 10, klauter nu net zo hard weer naar terug -O-
pi_149605844
Ha Pessie! Wat leuk! :W *O* Weten jullie wat het is?
pi_149605916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:22 schreef Melliemuis het volgende:

[..]

Welkom :W

Hier 28+3, ik was zooo dichtbij de top 10, klauter nu net zo hard weer naar terug -O-
En dan dring ik straks ook nog voor :s) :D
pi_149606030
Phaidra gefeliciteerd!

Voor de rest bijgelezen maar door mijn snotterhoofd net zo snel ook weer alles kwijt! Op de lieve schoonmoeder van flyingfish na! 😉

Hier vanmorgen een telefoontje gemist van de VK. Toen ik net ein-de-lijk tijd had om terug te bellen kreeg ik de ander v/d twee aan de lijn. Die dus geen idee had waarom ik gebeld was (maar ik wel , want vorige week maandag combinatietest gehad en nog geen uitslag). Er nu maar even vanuitgaande dat het een goed teken is dat ze het er onderling niet over gehad hebben wacht ik de avond maar af.. Ze zou me tijdens spreekuur tussen zeven en tien laten terugbellen!
pi_149607202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Phaidra het volgende:
Wauw Mineola, gefeliciteerd.! *O*

Cassandra, pinquit Aoraki en HaagsKwartiertje ook welkom!

Ik meld mij met baby UIT de buik! :D Gistermiddag om 16.54 uur is onze tweede zoon geboren en hij heet A.rthur! De bevalling was heel snel en behoorlijk heftig (in 4 uur van eerste wee tot baby op de buik), maar verder helemaal perfect. Thuis gebleven en dat was zó fijn O+! Het is wel weer een ukkie, met zijn 2580 gram (maar dat is al 120 meer fan peuter bij dezelfde termijn). Hij heeft al een paar keer goed gedronken maar is ook misselijk. Straks komt grote broer thuis, ik kijk ernaar uit O+!

PS: op fb nog even stil graag
Van harte! Dat was een snelle bevalling zeg!
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:38:10 #129
259886 pessie
pi_149607234
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:33 schreef Limone het volgende:
Ha Pessie! Wat leuk! :W *O* Weten jullie wat het is?
Ja! Sinds vanochtend, 1 ding is zeker, er komt een meerderheid hier in huis :+ waarvan houden we nog even voor onszelf.

Mineola ook hier!!! Hoe ver ben je?

en bedankt voor het welkom iedereen.
pi_149607439
Hoi pessie, welkom! *O*

Volgens mij sta ik nu ook in de top 10, 31 weken vandaag! *O*

Wij hadden vanmiddag liggings-en groei echo en dat zag er allemaal goed uit. Meneer ligt keurig met z'n hoofd naar beneden en de metingen kwamen gemiddeld uit op 31.1w, mooi gemiddeld dus. Hij zou nu zo'n 1700 gram moeten wegen, al heel wat vond ik :D
Nu nog een week of 9 geduld hebben...
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:58:49 #131
259886 pessie
pi_149607798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef Fannetje het volgende:
Hoi pessie, welkom! *O*

Volgens mij sta ik nu ook in de top 10, 31 weken vandaag! *O*

Wij hadden vanmiddag liggings-en groei echo en dat zag er allemaal goed uit. Meneer ligt keurig met z'n hoofd naar beneden en de metingen kwamen gemiddeld uit op 31.1w, mooi gemiddeld dus. Hij zou nu zo'n 1700 gram moeten wegen, al heel wat vond ik :D
Nu nog een week of 9 geduld hebben...
Hoi! Jij ook hier! Zo leuk, we postten samen bij onze eersten en nu weer O+
pi_149607805
Pessie, welkom! Ga je ons hier ook vertellen of t een broertje of zusje wordt :P ? Edit: nee dus, ik typ langzaam op de ipad. Had al op fb gezien dat je t nog voor je houdt ;)

Verder: wij zijn blij! Vandaag nekplooimeting gehad, en uit de combitest bleek dat er geen verhoogde kans is op Down/ Edwards/ die derde waarvan ik de naam steeds vergeet *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door mousemicky op 12-02-2015 19:36:29 ]
pi_149608432
Pessie wat leuk *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149608454
MM wat fijn *O*
pi_149608462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef pessie het volgende:

[..]

Hoi! Jij ook hier! Zo leuk, we postten samen bij onze eersten en nu weer O+
Jaaaa, zo leuk! Volgens mij ben jij de enige van de mede 2010-lichting hier! Alleen heb jij tussendoor nog een 2013-er gekregen, die ontbreekt hier ;)
pi_149608944
Zo, badkamer is gepoetst, de kast leeggeruimd en de bovenverdieping is weer gezogen. Ik zeg toetje verdiend!
Ben ook serieus op mijn knietjes gegaan om onder de wasbak en de randjes van de douchebak te poetsen. Want ja, mensen zeggen wel dat ze best een keer willen helpen, maar ik kan ze toch zeker niet vragen om de doucherandjes te poetsen. Ranzige zooi. Maar, happy hormones, de badkamer is weer sprankelend en morgen heb ik vast spierpijn, maar vooralsnog heb ik het goed gedaan want bekken is minimaal belast. En nou kan het babybadje in een schone badkamer. *O*
Morgen onder het bed leegruimen, dan kan het bed in no time op klossen. Dat doe ik nog niet nu al hoor, dan kom ik niet meer in mijn bed. Ik moet toch naar het ziekenhuis.

Welkom pessie bij de zwangerenclub. Lekker ver al, zo is het net of je een deel overslaat. Maar dat heb je zelf natuurlijk niet.

Trouwens, ik heb heel de tijd gedacht, dat pas als Phaidra haar kindje krijgt, hoef ik pas aan de bevalling te denken, want die is gewoon een hele week voor me. En dan doet ze zoiets. :P haalt gewoon de hele boel in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 februari 2015 @ 19:31:24 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149609044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Trouwens, ik heb heel de tijd gedacht, dat pas als Phaidra haar kindje krijgt, hoef ik pas aan de bevalling te denken, want die is gewoon een hele week voor me. En dan doet ze zoiets. :P haalt gewoon de hele boel in.
dat heb ik een beetje met jou, op jouw UD is mijn jongste jarig en heb ik een afspraak in het ZH om de inleiding te bespreken :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:37:35 #138
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149609302
Nog over dat invulboek: m'n man vind het boek leuker dan ikzelf en spoort me af en toe echt aan om er wat in te vullen. Ik denk dat hij graag zo'n boek in een mannen versie zou willen invullen, als het bestaat. _O-

Welkom, Pessie!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef Sara82 het volgende:
En hoe reageerde de ober, was ie verrast, moest ie huilen? O+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef ingee het volgende:
Iemand enig idee wat 3/4 nx is trouwens? De rest van de stats kan ik nog wel vertalen, maar deze snap ik niet. Staat hij 34 /35 cm, dat is de buik dacht ik van bovenaan baarmoeder tot schaambot?
Dit vond ik er over, maar mignonne zal het vast beter nog kunnen uitleggen!
Fijn dat ie goed is ingedaald in elk geval!
pi_149609334
Welkom alle nieuwe zwangeren, wat leuk, wat leuk!

De echo was helemaal goed! alles zit waar het moet zitten O+
Het geslacht was ook te zien, ze heeft het op een briefje geschreven en daarna heeft onze oudste dit thuis voorgelezen en:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:40:48 #140
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149609428
Oh drie meiden wat leuk!!! O+

Ik ben zelf ook 1 van 3 meiden. O+
pi_149609484
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef mousemicky het volgende:
Pessie, welkom! Ga je ons hier ook vertellen of t een broertje of zusje wordt :P ? Edit: nee dus, ik typ langzaam op de ipad. Had al op fb gezien dat je t nog voor je houdt ;)

Verder: wij zijn blij! Vandaag nekplooimeting gehad, en uit de combitest bleek dat er geen verhoogde kans is op Down/ Edwards/ die derde waarvan ik de naam steeds vergeet *O*
Patau :)

Mooie uitslag, heerlijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149609515
Oh kijk nou, en die beentjes zo mooi gevouwen enzo. En meisjesboks! *O*
Fijn dat alles goed was.
pi_149609606
Fuente: nog een meid *O*

Uithuwelijken?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_149610080
Wat leuk drie meiden! Gefeliciteerd Fuente!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom Pessie! Maakte jij altijd buik foto's met de iPad?

*O* voor de goede uitslag van MM.

Verder ben ik alles vergeten en ben ik blij dat ik alleen nog morgen hoef te werken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 12-02-2015 23:36:29 ]
pi_149610225
Pessie :W

En nog een meisje voor Fuente O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149610424
Fuente O+
pi_149610438
McLaura, voor 3 kamelen? :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:06:45 #148
259886 pessie
pi_149610627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk drie meiden! Gefeliciteerd Fannetje!
SPOILER
Welkom Pessie! Maakte jij altijd buik foto's met de iPad?

*O* voor de goede uitslag van MM.

Verder ben ik alles vergeten en ben ik blij dat ik alleen nog morgen hoef te werken. :)
:D dat je dat weet! Maar dat deed ik inderdaad bij mijn dochter :P
Ben je iemand met een nieuwe foknaam?

Heej Skoap! en MM! En al die anderen die ik eerder elders getroffen heb!

Fuente, wat leuk! Gefeliciteerd!
MM, goed nieuws zeg!

Risu dat je dat red met je bekken. Ik ben sinds een week of 6 geveld met bekkenpijn. Gelukkig helpt de fysiotherapeut me erdoorheen, en voldoende rust afgewisseld met rustig bewegen. En heel veel dingen laten. Maar al met al lukt het met de nodige aanpassingen om gewoon voor de kinderen te zorgen. We maken er het beste van!
pi_149610802
Pessie ik postte toen in wohts en keek soms in het buikentopic en ik heb een talent voor het onthouden van onnodige details en dit was er dus 1 van. :@
pi_149611234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Zo, badkamer is gepoetst, de kast leeggeruimd en de bovenverdieping is weer gezogen. Ik zeg toetje verdiend!
Ben ook serieus op mijn knietjes gegaan om onder de wasbak en de randjes van de douchebak te poetsen. Want ja, mensen zeggen wel dat ze best een keer willen helpen, maar ik kan ze toch zeker niet vragen om de doucherandjes te poetsen. Ranzige zooi. Maar, happy hormones, de badkamer is weer sprankelend en morgen heb ik vast spierpijn, maar vooralsnog heb ik het goed gedaan want bekken is minimaal belast. En nou kan het babybadje in een schone badkamer. *O*
Was je verlof al begonnen? En mijn moeders plaatsvervangende hormonen zouden niet tot rust zijn gekomen als ze geen vieze randjes mocht poetsen, dus vooruit dan maar :).
pi_149611621
Ik heb al verlof sinds september 2013, want ik mocht niet bij mij baas blijven. Wat betreft bekken, ik vind het zelf ook opmerkelijk dat ik er nu weinig last van heb. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus heel voorzichtig aan het werk ben gegaan. Steeds de knieen uit elkaar gehouden, voeten bij elkaar. Bij het kleinste pijnscheutje het anders proberen aan te pakken. En tussen het stofzuigen en poetsen door nog een hele tijd gewoon rust gehouden.
Mijn moeder poetst hier niet, die kan zelf al vrij weinig helaas en ze woont ook nog eens erg ver. Schoonmoeder vraagt tot in treurnis of ze niet iets voor me kan doen, maar ik vind het belangrijk dat ik zelf ook dingen blijf doen. Anders word ik een couchpotato. Bovendien doet zij het nooit zo goed als ik dat doe natuurlijk :P haar poetsdrang mag ze dus in haar eigen huis loslaten. En als ik straks bevallen ben zal ze ook nog wel vaak langs komen en dingen voor me doen. Vooral als het toch een keizersnede word. (Vanwege stuit) en dan ben ik bang dat ik snel gek word van haar aanwezigheid, dus nog even uitstellen is niet erg.

Ben wel moe aan het worden trouwens, en dat is mooi, want ik slaap al 2 nachten slecht. Misschien ben ik nu eens moe genoeg om in slaap te vallen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:48:42 #152
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149612637
Phaidra gefeliciteerd!!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_149612752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:02 schreef Fuente het volgende:
McLaura, voor 3 kamelen? :P
Goed!
pi_149612928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Risu het volgende:
Ik heb al verlof sinds september 2013, want ik mocht niet bij mij baas blijven. Wat betreft bekken, ik vind het zelf ook opmerkelijk dat ik er nu weinig last van heb. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus heel voorzichtig aan het werk ben gegaan. Steeds de knieen uit elkaar gehouden, voeten bij elkaar. Bij het kleinste pijnscheutje het anders proberen aan te pakken. En tussen het stofzuigen en poetsen door nog een hele tijd gewoon rust gehouden.
Mijn moeder poetst hier niet, die kan zelf al vrij weinig helaas en ze woont ook nog eens erg ver. Schoonmoeder vraagt tot in treurnis of ze niet iets voor me kan doen, maar ik vind het belangrijk dat ik zelf ook dingen blijf doen. Anders word ik een couchpotato. Bovendien doet zij het nooit zo goed als ik dat doe natuurlijk :P haar poetsdrang mag ze dus in haar eigen huis loslaten. En als ik straks bevallen ben zal ze ook nog wel vaak langs komen en dingen voor me doen. Vooral als het toch een keizersnede word. (Vanwege stuit) en dan ben ik bang dat ik snel gek word van haar aanwezigheid, dus nog even uitstellen is niet erg.

Ben wel moe aan het worden trouwens, en dat is mooi, want ik slaap al 2 nachten slecht. Misschien ben ik nu eens moe genoeg om in slaap te vallen.
Oe dat is minder! Ik vind niet werken heerlijk in de zomer trouwens, maar nu komen de muren wel op me af.

Schoonmoeder wil hier ook heel graag en poetst wel perfect, maar dat gaat dan helaas niet zonder doorlopend commentaar erbij en daar kan ik toch wat minder goed tegen op het moment (heeeel kort lontje :)), dus dan ga ik maar bij gaat op visite ipv andersom :).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 februari 2015 @ 21:16:50 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149614097
ik denk dat gisteren toch meer impact op me heeft gehad dan ik wilde toegeven vandaag. Ben doodmoe en zit haast te slapen achter m'n computer. Zo peuter even overhevelen naar mijn bed en bij de kleuters kijken (jan heeft schoolvriendinnetje te logeren, morgen gaat hij bij haar slapen) en dan ga ik onherroepelijk plat ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149617408
Ik lees goede echo's, een mooie verrassing bij Pessie, een derde meisje voor Fuente en, en, en.... Zeef!

Hier vanavond intake en wederom een echo. Alles goed! Het bewoog al O+. En het heeft inmiddels ook armen O+. En er waren ook voetjes in omtwikkeling O+. Had ik al O+ gezegd?
Het lijkt echt drie keer scheepsrecht te worden O+!
pi_149617868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_149618323
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Mariposas het volgende:

Dit vond ik er over, maar mignonne zal het vast beter nog kunnen uitleggen!
Fijn dat ie goed is ingedaald in elk geval!
Dus m'n baarmoeder vult 3/4 van de buik zeg maar. Nou het zal wel goed zijn:).
pi_149618356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Malteser het volgende:
Ik lees goede echo's, een mooie verrassing bij Pessie, een derde meisje voor Fuente en, en, en.... Zeef!

Hier vanavond intake en wederom een echo. Alles goed! Het bewoog al O+. En het heeft inmiddels ook armen O+. En er waren ook voetjes in omtwikkeling O+. Had ik al O+ gezegd?
Het lijkt echt drie keer scheepsrecht te worden O+!
Fijn! Kind met onderdelen! :)
pi_149625097
Welkom pessie!
Goede nekplooi meeting voor mm *O*
Een meisje voor Fuente *O*
En heel erg *O* *O* *O* voor de goede echo van malteser (niet dat de rest minder *O* maar drie keer is hopelijk scheepsrecht)

Wij hebben gisteren het nieuws al aan mijn ouders verteld. Vandaag ga ik namelijk naar 50 shades. Was ik even vergeten. Ik had voor allebei een vertel s boek gekocht. Oh zegt mijn vader, wat leuk, vertel s opa,heeft dat een speciale reden? Dus wij lachen, ja zegt mijn vriend, we hebben een olifant gekocht, nou goed? Toen viel t kwartje en mijn moeder is mij om mijn nek gevlogen en mijn vader had de tranen in zijn ogen staan.
Verder had mijn moeder heel toevallig vorige maand een trapzak gezien in de vorm van een ptt postzak en die meegenomen, dus die gaf ze ook gelijk. Ik mocht pas na september bevallen want dan gingen ze naar Afrika :')

Vanochtend werd ik om vijf uur wakker om te plassen, Ruim twee uur vroeger als normaal. Blijft dat? :')
  vrijdag 13 februari 2015 @ 06:34:17 #161
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149625141
Wat fijn dat de echo weer goed was, Malteser!

Leuk om te vertellen he, Cassandra. O+
Het vroeg wakker worden duurde bij mij tot ongeveer 12 weken. Ik ben 's avonds een stuk minder gaan drinken, in elk geval 2 uur voordat ik ging slapen niets meer. Omdat ik ook steeds wakker werd om te pissen, terwijl ik dat echt nooit had. Gelukkig was ik in het 1e trimester niet moe, dat is nu net eigenlijk pas begonnen. Mijn lichaam luistert echt totaal niet naar de boekjes. :')
pi_149625536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:14 schreef Cassandra87 het volgende:

Vanochtend werd ik om vijf uur wakker om te plassen, Ruim twee uur vroeger als normaal. Blijft dat? :')
Ik hoop voor jou van niet maar wil je een eerlijk antwoord? Ik denk het wel. Niet-zwanger moest ik altijd al plassen 's nachts. In zwangere conditie minstens een keer of 3 :7.

Wat leuk om het te vertellen hè, daar zijn wij nu ook aan begonnen :).
pi_149625691
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat versta je dan onder 'terugzetten'? Ik lees dat als, bijvoorbeeld, van 1 februari uitgerekend naar 7 februari uitgerekend (van 8w0 terug naar 7w0). Dan is de bevruchting dus later (en je verlof ook).
Nee mijn uitgerekende datum kwam volgens mijn zeer regelmatige cyclus van 28 dagen uit op 29 juli. Maar volgens de meting bij de 12 weken echo kwam de uitgerekende datum op 25 juli uit. Dus is mijn uitgerekende datum terug gezet met 4 dagen. Dus mijn verlof begint 4 dagen eerder.
Maar qua termijn dat ik zwanger was werd ik inderdaad vooruit gezet.
Oost west, mij best.
pi_149625715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef FlyingFish het volgende:
...
En ik bedacht me net dat ik de hele zomer vrij ben *O*
Ik ook!!! *O*
Mijn verlof begint eind juni en half november ga ik terug beginnen. Heerlijke timing van onze minion! (Dat hebben we maar als werktitel in het leven geroepen)
Oost west, mij best.
pi_149625791
Phaidra *G* *G* Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon!
pi_149625838
Wat betreft plassen: Daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel last van tot nu toe. Ik dronk sowieso 's avonds altijd al heel weinig en dat helpt echt.
Zorg dat je overdag genoeg drinkt en 's avonds alles er uit plast en dan is het goed te doen. :)
Oost west, mij best.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:54:47 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149626115
Pfff die onzekerheid is echt killing he :') ik kon vannacht slecht slapen, mijn hoofd draait overuren. Stom zeg. En mn buik krampt steeds :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149626170
Malteser, leuk he als je beweging ziet op de echo. Wij mogen woensdag 😊

Cassandra, vertellen is leuk. Ik heb het nog steeds niet verteld aan collega's. Wel aan cliënten.. (zie collega's ook maar eens per maand en wacht nog steeds op m'n contract)

Plassen: Nu al 3 a 4 keer per nacht en mijn man wordt er wakker van.. En dan liggen we samen gezellig wakker in bed..

:?
pi_149626188
Ow en heb gister officieel 1 broek uit de kast gehaald. Ik kan m echt niet meer aan, maar de positiebroeken zitten nog erg los.
pi_149626563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:19 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik ook!!! *O*
Mijn verlof begint eind juni en half november ga ik terug beginnen. Heerlijke timing van onze minion! (Dat hebben we maar als werktitel in het leven geroepen)
wij gebruiken ook Minion als werknaam :D :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:23:37 #171
259886 pessie
pi_149626601
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
Malteser, leuk he als je beweging ziet op de echo. Wij mogen woensdag 😊

Cassandra, vertellen is leuk. Ik heb het nog steeds niet verteld aan collega's. Wel aan cliënten.. (zie collega's ook maar eens per maand en wacht nog steeds op m'n contract)

Plassen: Nu al 3 a 4 keer per nacht en mijn man wordt er wakker van.. En dan liggen we samen gezellig wakker in bed..

:?
Als je baarmoeder uit je bekken omhoog komt is er weer meer ruimte voor je blaas. Het wordt dus wel minder is mijn ervaring, dat wakker worden om te plassen. Waar je baarmoeder eerst een walnoot formaat had is hij nu meer mineola ( *) )

Gefeliciteerd met goede echo's!

En Cassandra, vertellen is zeker bij je eerste heel leuk!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:26:15 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149626653
Een walnootbaarmoeder lijkt me wel overdreven klein!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:27:26 #173
259886 pessie
pi_149626668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:26 schreef pinquit het volgende:
Een walnootbaarmoeder lijkt me wel overdreven klein!
Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nu ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:28:08 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149626683
Oh WOW ik heb net het updatetopic gelezen en ik liep nogal achter!!

Phaidra, gefeliciteerd met A!! *O* Klinkt goed allemaal, hopelijk ook een fijne periode in t vooruitzicht met al je eerdere ervaring!

En Mineola & de andere verse zwangeren! Tof!! *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:28:39 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149626696
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:27 schreef pessie het volgende:

[..]

Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nu ;)
Ongeveer vuistgrootte dacht ik.
pi_149626698
Bij zoon heb ik de hele zwangerschap zoveel geplast. Verschrikkelijk iritant.
pi_149626797
Teeheehee, mineolabaarmoeders :+

Ik verbaas me zo over het verschil tussen zwangerschap 1 en 2.

Die buik gaat écht sneller! Bij de eerste kon ik tot week 24 of zo nog mn eigen broeken aan (ok, niet ál mn broeken), zag je niks tot 18 weken of zo, maar nu had ik met week 5-6 al echt een buikje en heb ik zelfs die weken al wat positiebroeken aan gehad. Moest ook echt uitkijken wat ik aantrok, anders was het meteen duidelijk op mn werk. Inmiddels is het wat bijgetrokken en liggen de positiekleren weer in de kast.

En bij de oudste ging ik testen omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de zere tetten. Nog niks van gemerkt deze keer :o

Nu heb ik het alleen maar koud, de vorige keer juist warm. Heel anders allemaal! Misschien is het et een meisje deze keer, we gaan het zien :Y)
pi_149626877
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

wij gebruiken ook Minion als werknaam :D :D
Dat is toevallig!
En wij maar denken dat we origineel waren... :s) Haha.
Oost west, mij best.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:41:12 #179
259886 pessie
pi_149626913
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:34 schreef Mineola het volgende:
Teeheehee, mineolabaarmoeders :+

Ik verbaas me zo over het verschil tussen zwangerschap 1 en 2.

Die buik gaat écht sneller! Bij de eerste kon ik tot week 24 of zo nog mn eigen broeken aan (ok, niet ál mn broeken), zag je niks tot 18 weken of zo, maar nu had ik met week 5-6 al echt een buikje en heb ik zelfs die weken al wat positiebroeken aan gehad. Moest ook echt uitkijken wat ik aantrok, anders was het meteen duidelijk op mn werk. Inmiddels is het wat bijgetrokken en liggen de positiekleren weer in de kast.

En bij de oudste ging ik testen omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de zere tetten. Nog niks van gemerkt deze keer :o

Nu heb ik het alleen maar koud, de vorige keer juist warm. Heel anders allemaal! Misschien is het et een meisje deze keer, we gaan het zien :Y)
:D Ik vind het iedere keer toch weer anders. Ik heb bijvoorbeeld nooit zo lang mijn eigen broeken aan gehad als deze keer (9 weken zwangerschap), ik heb altijd veel last van opgeblazen darmen. Bij nummer 2 droeg ik in week 6 al geen eigen broek meer, daar werd ik echt misselijk van. Maar dat mijn buik al eerder uitgerekt is geweest valt wel echt te merken. Bij nummer 1 had ik veel meer last van jeuk omdat mijn vel uitgetrokken werd en dat is nu vele malen minder.
pi_149627068
@ mineola
Tot werk 24 bij de eerste? Knap!

Hier bij zoon met 10 weken de lossere broeken en pisitiebroeken met lage band.

Ben nu 9 weken ongeveer en weer kan ik niet alle broeken meer aan.
pi_149627512
Nou ja, knap... Mijn buik ging gewoon pas laat groeien en ik heb een nogal zwangerproof kledingcollectie blijkbaar. Ik heb dus heel veel eigen kleding gedragen tijdens mn zwangerschap, jurkjes en stretchrokjes rekken mee en ik vond dat ik ook lang mn gewone shirts aan kon houden (dat was achteraf bezien een minder goed idee, te korte shirts zien er echt niet uit, haha).

Maar achteraf gezien had ik mn eigen broeken best wat eerder weg kunnen mikken hoor. Ik vond die buikflappen van positiebroeken gewoon niet lekker zitten tot ik echt een fatsoenlijke buik had, en ik was te cheap 'om voor die korte periode' meer broeken te kopen, bv met een lage rand.
Ik had ook maar twee lange positiebroeken en één korte. Ik ga vooruit, nu heb ik er al vier en een rokje *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 13-02-2015 10:23:44 ]
pi_149627553
Gek he mineola, hoe dat kan verschillen! Dat is bij mij nu ook zo. Ook koud i.p.v warm, ben soms misselijk , dat ben ik bij Luc nooit geweest. En mijn huid ziet er niet uit, terwijl de vorige keer mijn huid er juist beter uit ging zien.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:16:40 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149627609
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef Skoap het volgende:
Gek he mineola, hoe dat kan verschillen! Dat is bij mij nu ook zo. Ook koud i.p.v warm, ben soms misselijk , dat ben ik bij Luc nooit geweest. En mijn huid ziet er niet uit, terwijl de vorige keer mijn huid er juist beter uit ging zien.
Een meisje :Y :+

Ik had bij beide meiden een enorm slechte huid, echt vreselijk ;(

Pessie, gefeliciteerd!
pi_149627719
Hoera voor al het goede nieuws! :)

@ 9maandenboekje: Niet gehad en mis het ook niet. Zou niet weten wat ik er in moet zetten... kan alleen opmerken dat de buik steeds groter wordt :P

@slaap: Gister na 12 uur pas naar bed. Voordeel: ik wordt niet om 4 uur wakker, nadeel: als om half 7 de wekker gaat heb ik nog niet genoeg geslapen. Het is ook nooit goed :D
Vanavond wordt sowieso weer een latertje, ga naar een optreden van m'n man (hij is gitarist). Gelukkig dicht bij huis en ik neem de auto mee dus kan naar huis wanneer ik wil. En morgen geen wekker!

Nog 2 weken werken en dan helemaal geen wekker meer, tot natuurlijk de bébé er is ;)
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:59 #185
409579 LuDann
All the way
pi_149628055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:16 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Een meisje :Y :+

Ik had bij beide meiden een enorm slechte huid, echt vreselijk ;(

Pessie, gefeliciteerd!
Zeg dat nou niet, ik wil een jongetje! ;(

Hier ook een slechte huid dus. Sowieso erg het gevoel dat het een meisje is, moet me zelfs inhouden geen meisjeskleren te kopen. Maarja... we komen er pas achter bij de geboorte!

Dat ik een liever een jongetje krijg ligt trouwens aan het feit dat mijn genetische aandoening op jongens minder invloed heeft dan op meisjes, vandaar. Zonder dat zou het ons echt niets uitmaken.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:39:55 #186
409579 LuDann
All the way
pi_149628112
Oh mén, herkent hier iemand nachtmerries? Ik had ze in het begin van mijn zwangerschap af en toe, maar nu is het standaard elke nacht. Het zijn echt vreselijke dromen waar ik vaak huilend van wakker wordt. Echt super vervelend, want zo'n rotgevoel blijft meestal tot zeker in de middag hangen.

Oh ja, ik heb nog geen wisselweken gevierd, maar deze voelt als een speciale om de een of andere reden. 15 weken vandaag. *O*
pi_149628148
@ mineola
Dat is ook waar. Het ligt er ook maar aan wat voor kleren je normaal draagt.
Veel bovenkleding Kon ik ook nog lang aan en zelfs tot t eind, maar broeken niet.

Bij zoon was ik zo blij dat ik eindelijk eens vd pukkels af was.
Nu heb ik de 1 na de ander en wat vettige huid. Wie weet is teen meisje.

(ik zeg ook de hele tijd dat t een meisje is, maar mijn ouders denken nog een jongen)
pi_149628161
Plassen 's nachts? Hoe kom je daar nou bij. :{w
Nee 3 keer per nacht is hier geen uitzondering. Maar ik ga nu ook gewoon altijd als ik wakker word, want anders krijg ik buikpijn. Overdag ook. De baby woelt echt met de billen in mijn blaas nu, dus ja.
Hier lijkt het verder alsof mij geen rustige nachten meer zijn gegund. Ook al ga ik moe naar bed, er spookt van alles door mijn hoofd nu en slapen gaat steeds slechter. Begint nou echt op laatste loodjes te lijken. Vind het vaak wakker worden nog niet eens zo erg, maar de dromen zijn gewoon bizar en ik word er naar wakker van. (Midden in de nacht behoefte om mijn vader te zien omdat ie net wat engs deed in de droom) Ook het draaien in bed doet me te zeer, in buik en bekken. Dan heb ik 100 keer liever wakker door hongerbaby naast me. Maw, het lijkt erop alsof ik mentaal klaar voor de bevalling aan het raken ben. Mocht wel een keer.
Ben het gegrinnik als ik de auto in of uit stap ook zat. Ja, ja het gaat lastig, nou weten we het wel.
Tijd voor een relaxdag. ^O^

2e zwangerschap, moet er nu nog niet aan denken, maar als alles omgedraaid is, dan zie ik er straks uit als een verlepte bloem, maar voel ik me juist supergoed en huppel ik overal doorheen. Zal mij benieuwen. :P
pi_149628212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:37 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, ik wil een jongetje! ;(

Hier ook een slechte huid dus. Sowieso erg het gevoel dat het een meisje is, moet me zelfs inhouden geen meisjeskleren te kopen. Maarja... we komen er pas achter bij de geboorte!

Dat ik een liever een jongetje krijg ligt trouwens aan het feit dat mijn genetische aandoening op jongens minder invloed heeft dan op meisjes, vandaar. Zonder dat zou het ons echt niets uitmaken.
Mijn huid is supergaaf sinds de zwangerschap en ik krijg een meisje. Dus het zegt niet zoveel hoor. ;)
De nachtmerries heb ik dus nu ook ja. Naar zijn die inderdaad. En zo overbodig ook.
pi_149628227
Mijn huid is net als altijd en ik krijg weer een jochie :P
pi_149628229
Ik heb over twee weken al een echo :o ff snel tussendoor. Ik weet dat ik mijn eisprong de 31e of 1e heb gehad , dus ik ben nu vier weken maar ondanks dat ze mijn cyclus met echos hebben gevolgd gaan zij ervan uit dat ik vijf weken ben , gebaseerd op de laatste menstruatie . Ook prima , scheelt een week spanning haha
pi_149628279
Nice, over 2 weken al. Ik weet nog dat ik me expres een week later pas bij de vk heb gemeld want dan hoefde ik niet meer zo lang op een echo te wachten. :')
Was gewoon kop in het zand techniek hoor.
pi_149628335
Hier geen nachtmerries, soms wel heeeeele vage dromen. (Maar die had ik ook wel voordat ik zwanger was... levendige fantasie? :D )
Mijn huid is ook niet echt slechter of beter geworden, nog steeds gewoon... Mijn haar daarentegen is wel voller en minder snel vet...

Heb laatst een website opgezocht met van die fabeltjes waarop staat bij welke 'symptomen' je een jongetje krijgt en wanneer een meisje.
Stonden er 10, waarvan 5 bij mij op een meisje wezen en 5 een jongetje. Kan ik nog niks mee :P
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149628457
Mennnn mijn gekke dromen komen ook terug. Vannacht gedroomd dat ik was bevallen, kind moest ff meegenomen worden voor checks en die zou ik later terug krijgen. Hiervoor moest ik naar een 'baby afhaalloket'. Maar toen gaven ze me een meisje. Er zat wel een post it note op met mijn naam en dat kind gezond was, maar ik zei 'is niet van mij'. Toen zeiden ze dat baby nog niet klaar was en ging ik maar een marathon lopen om de tijd te doden _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:54:17 #195
409579 LuDann
All the way
pi_149628467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef _happy_ het volgende:
Hier geen nachtmerries, soms wel heeeeele vage dromen. (Maar die had ik ook wel voordat ik zwanger was... levendige fantasie? :D )
Mijn huid is ook niet echt slechter of beter geworden, nog steeds gewoon... Mijn haar daarentegen is wel voller en minder snel vet...

Heb laatst een website opgezocht met van die fabeltjes waarop staat bij welke 'symptomen' je een jongetje krijgt en wanneer een meisje.
Stonden er 10, waarvan 5 bij mij op een meisje wezen en 5 een jongetje. Kan ik nog niks mee :P
Je hebt ook de chinese kalendermethode, Ramzi's theory en de Skulltheory... etc. etc. Ik vind het superleuk om te raden. :D

Mijn haar is juist superdroog en krijg heel snel klitten. Ben laatst maar naar de kapper geweest voor een klein stukje eraf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:46 schreef Risu het volgende:
Nice, over 2 weken al. Ik weet nog dat ik me expres een week later pas bij de vk heb gemeld want dan hoefde ik niet meer zo lang op een echo te wachten. :')
Was gewoon kop in het zand techniek hoor.
Ik wist dus gewoon mijn laatste menstruatie enzo niet meer, dus ik kreeg vrijwel onmiddelijk een vroege echo. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ mineola
Dat is ook waar. Het ligt er ook maar aan wat voor kleren je normaal draagt.
Veel bovenkleding Kon ik ook nog lang aan en zelfs tot t eind, maar broeken niet.

Bij zoon was ik zo blij dat ik eindelijk eens vd pukkels af was.
Nu heb ik de 1 na de ander en wat vettige huid. Wie weet is teen meisje.

(ik zeg ook de hele tijd dat t een meisje is, maar mijn ouders denken nog een jongen)
Gaan jullie er achter komen met 20 weken ofzo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef Vlindur het volgende:
Mijn huid is net als altijd en ik krijg weer een jochie :P
Ja, maar hoe is je huid normaal gesproken dan? :P
pi_149628695
Wij willen wel weten wat t geslacht is inderdaad, maar waarschijnlijk houden we dat wel voor onszelf :+ net als bij zoon (ik heb alleen m'n mond n keer voorbij gepraat destijds)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:04:35 #197
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149628729
Bij mij klopt de Chinese kalender en het voorgevoel. Helaas was de NUB nooit zichtbaar. En de Ramzi theorie heb ik ook niet kunnen toepassen want ik zag de placenta niet, en ik heb er ook niet naar gevraagd (is ook in 54% van de gevallen accuraat dus met gokken heb je vrijwel evenveel kans :'). Oh en volgens de skull theorie was het een meisje.
Huid gewoon goed en rustig net zoals altijd, geen misselijkheid gehad, wel gevoelige tetten. Tot zover mijn analyse en resultaat. :P
pi_149628780
Melliemuis _O-

Ik droomde vd week wel dat ik borstvoeding gaf en dat ik dat prettig vond. (ik zit juist te twijfelen om dit keer geen bv te geven..)
pi_149628832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Bij mij klopt de Chinese kalender en het voorgevoel. Helaas was de NUB nooit zichtbaar. En de Ramzi theorie heb ik ook niet kunnen toepassen want ik zag de placenta niet, en ik heb er ook niet naar gevraagd (is ook in 54% van de gevallen accuraat dus met gokken heb je vrijwel evenveel kans :'). Oh en volgens de skull theorie was het een meisje.
Huid gewoon goed en rustig net zoals altijd, geen misselijkheid gehad, wel gevoelige tetten. Tot zover mijn analyse en resultaat. :P
Bij mij klopte de Chinese kalender, hartslag theorie en voorgevoel allemaal niet. De sukkel theorie wel. Maar wat is die Ramzi theorie dan?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:10:06 #200
409579 LuDann
All the way
pi_149628859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef Melliemuis het volgende:

[..]

Bij mij klopte de Chinese kalender, hartslag theorie en voorgevoel allemaal niet. De sukkel theorie wel. Maar wat is die Ramzi theorie dan?
Ramzi Theory
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:13:32 #201
409579 LuDann
All the way
pi_149628949
Bij mij wijzen alle theorieen op een meisje trouwens. Mijn vriend denkt (of hoopt, ik weet het niet) nog altijd jongetje maar ik zou wel verbaasd zijn als dat zo zou zijn. Niet vanwege de bakerspraatjes, maar vanwege mijn voorgevoel. Maar goed, zoals ik al zei, liever een jongetje, dus ik zou voor deze ene keer ( :+ ) het absoluut niet vervelend vinden ernaast te zitten.

Wij hebben hier trouwens een potje waarin iedereen die op bezoek komt zijn eigen naam, het geslacht wat ze denken dat de baby zal hebben en de verwachte geboortedatum op een papiertje schrijft en erin doet. Dat potje gaat pas open na de geboort. Ik ben benieuwd wie er het dichtst bij zit!
pi_149629040
Skull: Meisje
Chinees: Meisje
Nub: Meisje
Huid: Meisje
Ramzi: ligt eraan of de echo gespiegeld was of niet
Hartslag: Jongen
Voorgevoel: Jongen

SEO:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')