Dat is toevallig!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
wij gebruiken ook Minion als werknaam![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:34 schreef Mineola het volgende:
Teeheehee, mineolabaarmoeders![]()
Ik verbaas me zo over het verschil tussen zwangerschap 1 en 2.
Die buik gaat écht sneller! Bij de eerste kon ik tot week 24 of zo nog mn eigen broeken aan (ok, niet ál mn broeken), zag je niks tot 18 weken of zo, maar nu had ik met week 5-6 al echt een buikje en heb ik zelfs die weken al wat positiebroeken aan gehad. Moest ook echt uitkijken wat ik aantrok, anders was het meteen duidelijk op mn werk. Inmiddels is het wat bijgetrokken en liggen de positiekleren weer in de kast.
En bij de oudste ging ik testen omdat ik niet meer op mn buik kon liggen van de zere tetten. Nog niks van gemerkt deze keer![]()
Nu heb ik het alleen maar koud, de vorige keer juist warm. Heel anders allemaal! Misschien is het et een meisje deze keer, we gaan het zien
Een meisjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef Skoap het volgende:
Gek he mineola, hoe dat kan verschillen! Dat is bij mij nu ook zo. Ook koud i.p.v warm, ben soms misselijk , dat ben ik bij Luc nooit geweest. En mijn huid ziet er niet uit, terwijl de vorige keer mijn huid er juist beter uit ging zien.
Zeg dat nou niet, ik wil een jongetje!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Een meisje![]()
Ik had bij beide meiden een enorm slechte huid, echt vreselijk
Pessie, gefeliciteerd!
Mijn huid is supergaaf sinds de zwangerschap en ik krijg een meisje. Dus het zegt niet zoveel hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, ik wil een jongetje!![]()
Hier ook een slechte huid dus. Sowieso erg het gevoel dat het een meisje is, moet me zelfs inhouden geen meisjeskleren te kopen. Maarja... we komen er pas achter bij de geboorte!
Dat ik een liever een jongetje krijg ligt trouwens aan het feit dat mijn genetische aandoening op jongens minder invloed heeft dan op meisjes, vandaar. Zonder dat zou het ons echt niets uitmaken.
Je hebt ook de chinese kalendermethode, Ramzi's theory en de Skulltheory... etc. etc. Ik vind het superleuk om te raden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef _happy_ het volgende:
Hier geen nachtmerries, soms wel heeeeele vage dromen. (Maar die had ik ook wel voordat ik zwanger was... levendige fantasie?)
Mijn huid is ook niet echt slechter of beter geworden, nog steeds gewoon... Mijn haar daarentegen is wel voller en minder snel vet...
Heb laatst een website opgezocht met van die fabeltjes waarop staat bij welke 'symptomen' je een jongetje krijgt en wanneer een meisje.
Stonden er 10, waarvan 5 bij mij op een meisje wezen en 5 een jongetje. Kan ik nog niks mee
Ik wist dus gewoon mijn laatste menstruatie enzo niet meer, dus ik kreeg vrijwel onmiddelijk een vroege echo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:46 schreef Risu het volgende:
Nice, over 2 weken al. Ik weet nog dat ik me expres een week later pas bij de vk heb gemeld want dan hoefde ik niet meer zo lang op een echo te wachten.![]()
Was gewoon kop in het zand techniek hoor.
Gaan jullie er achter komen met 20 weken ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ mineola
Dat is ook waar. Het ligt er ook maar aan wat voor kleren je normaal draagt.
Veel bovenkleding Kon ik ook nog lang aan en zelfs tot t eind, maar broeken niet.
Bij zoon was ik zo blij dat ik eindelijk eens vd pukkels af was.
Nu heb ik de 1 na de ander en wat vettige huid. Wie weet is teen meisje.
(ik zeg ook de hele tijd dat t een meisje is, maar mijn ouders denken nog een jongen)
Ja, maar hoe is je huid normaal gesproken dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:44 schreef Vlindur het volgende:
Mijn huid is net als altijd en ik krijg weer een jochie
Bij mij klopte de Chinese kalender, hartslag theorie en voorgevoel allemaal niet. De sukkel theorie wel. Maar wat is die Ramzi theorie dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mariposas het volgende:
Bij mij klopt de Chinese kalender en het voorgevoel. Helaas was de NUB nooit zichtbaar. En de Ramzi theorie heb ik ook niet kunnen toepassen want ik zag de placenta niet, en ik heb er ook niet naar gevraagd (is ook in 54% van de gevallen accuraat dus met gokken heb je vrijwel evenveel kans. Oh en volgens de skull theorie was het een meisje.
Huid gewoon goed en rustig net zoals altijd, geen misselijkheid gehad, wel gevoelige tetten. Tot zover mijn analyse en resultaat.
Ramzi Theoryquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:08 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Bij mij klopte de Chinese kalender, hartslag theorie en voorgevoel allemaal niet. De sukkel theorie wel. Maar wat is die Ramzi theorie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |