abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149611621
Ik heb al verlof sinds september 2013, want ik mocht niet bij mij baas blijven. Wat betreft bekken, ik vind het zelf ook opmerkelijk dat ik er nu weinig last van heb. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus heel voorzichtig aan het werk ben gegaan. Steeds de knieen uit elkaar gehouden, voeten bij elkaar. Bij het kleinste pijnscheutje het anders proberen aan te pakken. En tussen het stofzuigen en poetsen door nog een hele tijd gewoon rust gehouden.
Mijn moeder poetst hier niet, die kan zelf al vrij weinig helaas en ze woont ook nog eens erg ver. Schoonmoeder vraagt tot in treurnis of ze niet iets voor me kan doen, maar ik vind het belangrijk dat ik zelf ook dingen blijf doen. Anders word ik een couchpotato. Bovendien doet zij het nooit zo goed als ik dat doe natuurlijk :P haar poetsdrang mag ze dus in haar eigen huis loslaten. En als ik straks bevallen ben zal ze ook nog wel vaak langs komen en dingen voor me doen. Vooral als het toch een keizersnede word. (Vanwege stuit) en dan ben ik bang dat ik snel gek word van haar aanwezigheid, dus nog even uitstellen is niet erg.

Ben wel moe aan het worden trouwens, en dat is mooi, want ik slaap al 2 nachten slecht. Misschien ben ik nu eens moe genoeg om in slaap te vallen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:48:42 #152
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149612637
Phaidra gefeliciteerd!!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_149612752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:02 schreef Fuente het volgende:
McLaura, voor 3 kamelen? :P
Goed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149612928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Risu het volgende:
Ik heb al verlof sinds september 2013, want ik mocht niet bij mij baas blijven. Wat betreft bekken, ik vind het zelf ook opmerkelijk dat ik er nu weinig last van heb. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus heel voorzichtig aan het werk ben gegaan. Steeds de knieen uit elkaar gehouden, voeten bij elkaar. Bij het kleinste pijnscheutje het anders proberen aan te pakken. En tussen het stofzuigen en poetsen door nog een hele tijd gewoon rust gehouden.
Mijn moeder poetst hier niet, die kan zelf al vrij weinig helaas en ze woont ook nog eens erg ver. Schoonmoeder vraagt tot in treurnis of ze niet iets voor me kan doen, maar ik vind het belangrijk dat ik zelf ook dingen blijf doen. Anders word ik een couchpotato. Bovendien doet zij het nooit zo goed als ik dat doe natuurlijk :P haar poetsdrang mag ze dus in haar eigen huis loslaten. En als ik straks bevallen ben zal ze ook nog wel vaak langs komen en dingen voor me doen. Vooral als het toch een keizersnede word. (Vanwege stuit) en dan ben ik bang dat ik snel gek word van haar aanwezigheid, dus nog even uitstellen is niet erg.

Ben wel moe aan het worden trouwens, en dat is mooi, want ik slaap al 2 nachten slecht. Misschien ben ik nu eens moe genoeg om in slaap te vallen.
Oe dat is minder! Ik vind niet werken heerlijk in de zomer trouwens, maar nu komen de muren wel op me af.

Schoonmoeder wil hier ook heel graag en poetst wel perfect, maar dat gaat dan helaas niet zonder doorlopend commentaar erbij en daar kan ik toch wat minder goed tegen op het moment (heeeel kort lontje :)), dus dan ga ik maar bij gaat op visite ipv andersom :).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 februari 2015 @ 21:16:50 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149614097
ik denk dat gisteren toch meer impact op me heeft gehad dan ik wilde toegeven vandaag. Ben doodmoe en zit haast te slapen achter m'n computer. Zo peuter even overhevelen naar mijn bed en bij de kleuters kijken (jan heeft schoolvriendinnetje te logeren, morgen gaat hij bij haar slapen) en dan ga ik onherroepelijk plat ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149617408
Ik lees goede echo's, een mooie verrassing bij Pessie, een derde meisje voor Fuente en, en, en.... Zeef!

Hier vanavond intake en wederom een echo. Alles goed! Het bewoog al O+. En het heeft inmiddels ook armen O+. En er waren ook voetjes in omtwikkeling O+. Had ik al O+ gezegd?
Het lijkt echt drie keer scheepsrecht te worden O+!
pi_149617868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef pessie het volgende:

[..]

:W

Ik heb al een tijd niet gepost binnen Fok! Was afgelopen zomer veel bezig met kinderen en het starten van ons bedrijf. Toen bleek ik opeens zwanger en nu ben ik dus al 28+6. Het derde trimester is dus al aangebroken.
Ik las dat Phaidra een 2de ventje heeft! En een grote broer is zo leuk! Als ik N zie met zn zusje, echt zo mooi om kinderen samen te zien opgroeien.
Dit is dus al mijn derde zwangerschap, en wordt ook het derde kindje in ons gezin. We hebben een zoon van 4.5 en een dochter die eind februari 2 wordt.
Vanmorgen hebben we een groei echo gehad (onze zoon was dysmatuur bij de geboorte, dus willen ze een beetje in de gaten houden hoe deze groeit) en alles leek prima!
Ik ben 1, 2 of 3 mei uitgerekend, al gaat de VK van 1 mei uit. :P
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_149618323
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Mariposas het volgende:

Dit vond ik er over, maar mignonne zal het vast beter nog kunnen uitleggen!
Fijn dat ie goed is ingedaald in elk geval!
Dus m'n baarmoeder vult 3/4 van de buik zeg maar. Nou het zal wel goed zijn:).
pi_149618356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Malteser het volgende:
Ik lees goede echo's, een mooie verrassing bij Pessie, een derde meisje voor Fuente en, en, en.... Zeef!

Hier vanavond intake en wederom een echo. Alles goed! Het bewoog al O+. En het heeft inmiddels ook armen O+. En er waren ook voetjes in omtwikkeling O+. Had ik al O+ gezegd?
Het lijkt echt drie keer scheepsrecht te worden O+!
Fijn! Kind met onderdelen! :)
pi_149625097
Welkom pessie!
Goede nekplooi meeting voor mm *O*
Een meisje voor Fuente *O*
En heel erg *O* *O* *O* voor de goede echo van malteser (niet dat de rest minder *O* maar drie keer is hopelijk scheepsrecht)

Wij hebben gisteren het nieuws al aan mijn ouders verteld. Vandaag ga ik namelijk naar 50 shades. Was ik even vergeten. Ik had voor allebei een vertel s boek gekocht. Oh zegt mijn vader, wat leuk, vertel s opa,heeft dat een speciale reden? Dus wij lachen, ja zegt mijn vriend, we hebben een olifant gekocht, nou goed? Toen viel t kwartje en mijn moeder is mij om mijn nek gevlogen en mijn vader had de tranen in zijn ogen staan.
Verder had mijn moeder heel toevallig vorige maand een trapzak gezien in de vorm van een ptt postzak en die meegenomen, dus die gaf ze ook gelijk. Ik mocht pas na september bevallen want dan gingen ze naar Afrika :')

Vanochtend werd ik om vijf uur wakker om te plassen, Ruim twee uur vroeger als normaal. Blijft dat? :')
  vrijdag 13 februari 2015 @ 06:34:17 #161
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149625141
Wat fijn dat de echo weer goed was, Malteser!

Leuk om te vertellen he, Cassandra. O+
Het vroeg wakker worden duurde bij mij tot ongeveer 12 weken. Ik ben 's avonds een stuk minder gaan drinken, in elk geval 2 uur voordat ik ging slapen niets meer. Omdat ik ook steeds wakker werd om te pissen, terwijl ik dat echt nooit had. Gelukkig was ik in het 1e trimester niet moe, dat is nu net eigenlijk pas begonnen. Mijn lichaam luistert echt totaal niet naar de boekjes. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149625536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:14 schreef Cassandra87 het volgende:

Vanochtend werd ik om vijf uur wakker om te plassen, Ruim twee uur vroeger als normaal. Blijft dat? :')
Ik hoop voor jou van niet maar wil je een eerlijk antwoord? Ik denk het wel. Niet-zwanger moest ik altijd al plassen 's nachts. In zwangere conditie minstens een keer of 3 :7.

Wat leuk om het te vertellen hè, daar zijn wij nu ook aan begonnen :).
pi_149625691
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat versta je dan onder 'terugzetten'? Ik lees dat als, bijvoorbeeld, van 1 februari uitgerekend naar 7 februari uitgerekend (van 8w0 terug naar 7w0). Dan is de bevruchting dus later (en je verlof ook).
Nee mijn uitgerekende datum kwam volgens mijn zeer regelmatige cyclus van 28 dagen uit op 29 juli. Maar volgens de meting bij de 12 weken echo kwam de uitgerekende datum op 25 juli uit. Dus is mijn uitgerekende datum terug gezet met 4 dagen. Dus mijn verlof begint 4 dagen eerder.
Maar qua termijn dat ik zwanger was werd ik inderdaad vooruit gezet.
Oost west, mij best.
pi_149625715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef FlyingFish het volgende:
...
En ik bedacht me net dat ik de hele zomer vrij ben *O*
Ik ook!!! *O*
Mijn verlof begint eind juni en half november ga ik terug beginnen. Heerlijke timing van onze minion! (Dat hebben we maar als werktitel in het leven geroepen)
Oost west, mij best.
pi_149625791
Phaidra *G* *G* Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon!
pi_149625838
Wat betreft plassen: Daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel last van tot nu toe. Ik dronk sowieso 's avonds altijd al heel weinig en dat helpt echt.
Zorg dat je overdag genoeg drinkt en 's avonds alles er uit plast en dan is het goed te doen. :)
Oost west, mij best.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:54:47 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149626115
Pfff die onzekerheid is echt killing he :') ik kon vannacht slecht slapen, mijn hoofd draait overuren. Stom zeg. En mn buik krampt steeds :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149626170
Malteser, leuk he als je beweging ziet op de echo. Wij mogen woensdag 😊

Cassandra, vertellen is leuk. Ik heb het nog steeds niet verteld aan collega's. Wel aan cliënten.. (zie collega's ook maar eens per maand en wacht nog steeds op m'n contract)

Plassen: Nu al 3 a 4 keer per nacht en mijn man wordt er wakker van.. En dan liggen we samen gezellig wakker in bed..

:?
pi_149626188
Ow en heb gister officieel 1 broek uit de kast gehaald. Ik kan m echt niet meer aan, maar de positiebroeken zitten nog erg los.
pi_149626563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:19 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik ook!!! *O*
Mijn verlof begint eind juni en half november ga ik terug beginnen. Heerlijke timing van onze minion! (Dat hebben we maar als werktitel in het leven geroepen)
wij gebruiken ook Minion als werknaam :D :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:23:37 #171
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149626601
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
Malteser, leuk he als je beweging ziet op de echo. Wij mogen woensdag 😊

Cassandra, vertellen is leuk. Ik heb het nog steeds niet verteld aan collega's. Wel aan cliënten.. (zie collega's ook maar eens per maand en wacht nog steeds op m'n contract)

Plassen: Nu al 3 a 4 keer per nacht en mijn man wordt er wakker van.. En dan liggen we samen gezellig wakker in bed..

:?
Als je baarmoeder uit je bekken omhoog komt is er weer meer ruimte voor je blaas. Het wordt dus wel minder is mijn ervaring, dat wakker worden om te plassen. Waar je baarmoeder eerst een walnoot formaat had is hij nu meer mineola ( *) )

Gefeliciteerd met goede echo's!

En Cassandra, vertellen is zeker bij je eerste heel leuk!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:26:15 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149626653
Een walnootbaarmoeder lijkt me wel overdreven klein!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:27:26 #173
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149626668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:26 schreef pinquit het volgende:
Een walnootbaarmoeder lijkt me wel overdreven klein!
Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nu ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:28:08 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149626683
Oh WOW ik heb net het updatetopic gelezen en ik liep nogal achter!!

Phaidra, gefeliciteerd met A!! *O* Klinkt goed allemaal, hopelijk ook een fijne periode in t vooruitzicht met al je eerdere ervaring!

En Mineola & de andere verse zwangeren! Tof!! *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:28:39 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149626696
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:27 schreef pessie het volgende:

[..]

Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nu ;)
Ongeveer vuistgrootte dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')