Goed!quote:
Oe dat is minder! Ik vind niet werken heerlijk in de zomer trouwens, maar nu komen de muren wel op me af.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Risu het volgende:
Ik heb al verlof sinds september 2013, want ik mocht niet bij mij baas blijven. Wat betreft bekken, ik vind het zelf ook opmerkelijk dat ik er nu weinig last van heb. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus heel voorzichtig aan het werk ben gegaan. Steeds de knieen uit elkaar gehouden, voeten bij elkaar. Bij het kleinste pijnscheutje het anders proberen aan te pakken. En tussen het stofzuigen en poetsen door nog een hele tijd gewoon rust gehouden.
Mijn moeder poetst hier niet, die kan zelf al vrij weinig helaas en ze woont ook nog eens erg ver. Schoonmoeder vraagt tot in treurnis of ze niet iets voor me kan doen, maar ik vind het belangrijk dat ik zelf ook dingen blijf doen. Anders word ik een couchpotato. Bovendien doet zij het nooit zo goed als ik dat doe natuurlijkhaar poetsdrang mag ze dus in haar eigen huis loslaten. En als ik straks bevallen ben zal ze ook nog wel vaak langs komen en dingen voor me doen. Vooral als het toch een keizersnede word. (Vanwege stuit) en dan ben ik bang dat ik snel gek word van haar aanwezigheid, dus nog even uitstellen is niet erg.
Ben wel moe aan het worden trouwens, en dat is mooi, want ik slaap al 2 nachten slecht. Misschien ben ik nu eens moe genoeg om in slaap te vallen.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
Ik heb al een tijd niet gepost binnen Fok! Was afgelopen zomer veel bezig met kinderen en het starten van ons bedrijf. Toen bleek ik opeens zwanger en nu ben ik dus al 28+6. Het derde trimester is dus al aangebroken.
Ik las dat Phaidra een 2de ventje heeft! En een grote broer is zo leuk! Als ik N zie met zn zusje, echt zo mooi om kinderen samen te zien opgroeien.
Dit is dus al mijn derde zwangerschap, en wordt ook het derde kindje in ons gezin. We hebben een zoon van 4.5 en een dochter die eind februari 2 wordt.
Vanmorgen hebben we een groei echo gehad (onze zoon was dysmatuur bij de geboorte, dus willen ze een beetje in de gaten houden hoe deze groeit) en alles leek prima!
Ik ben 1, 2 of 3 mei uitgerekend, al gaat de VK van 1 mei uit.
Dus m'n baarmoeder vult 3/4 van de buik zeg maar. Nou het zal wel goed zijn:).quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Mariposas het volgende:
Dit vond ik er over, maar mignonne zal het vast beter nog kunnen uitleggen!
Fijn dat ie goed is ingedaald in elk geval!
Fijn! Kind met onderdelen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:28 schreef Malteser het volgende:
Ik lees goede echo's, een mooie verrassing bij Pessie, een derde meisje voor Fuente en, en, en.... Zeef!
Hier vanavond intake en wederom een echo. Alles goed! Het bewoog al. En het heeft inmiddels ook armen
. En er waren ook voetjes in omtwikkeling
. Had ik al
gezegd?
Het lijkt echt drie keer scheepsrecht te worden!
Ik hoop voor jou van niet maar wil je een eerlijk antwoord? Ik denk het wel. Niet-zwanger moest ik altijd al plassen 's nachts. In zwangere conditie minstens een keer of 3quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Vanochtend werd ik om vijf uur wakker om te plassen, Ruim twee uur vroeger als normaal. Blijft dat?
Nee mijn uitgerekende datum kwam volgens mijn zeer regelmatige cyclus van 28 dagen uit op 29 juli. Maar volgens de meting bij de 12 weken echo kwam de uitgerekende datum op 25 juli uit. Dus is mijn uitgerekende datum terug gezet met 4 dagen. Dus mijn verlof begint 4 dagen eerder.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder 'terugzetten'? Ik lees dat als, bijvoorbeeld, van 1 februari uitgerekend naar 7 februari uitgerekend (van 8w0 terug naar 7w0). Dan is de bevruchting dus later (en je verlof ook).
Ik ook!!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef FlyingFish het volgende:
...
En ik bedacht me net dat ik de hele zomer vrij ben
wij gebruiken ook Minion als werknaamquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:19 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik ook!!!![]()
Mijn verlof begint eind juni en half november ga ik terug beginnen. Heerlijke timing van onze minion! (Dat hebben we maar als werktitel in het leven geroepen)
Als je baarmoeder uit je bekken omhoog komt is er weer meer ruimte voor je blaas. Het wordt dus wel minder is mijn ervaring, dat wakker worden om te plassen. Waar je baarmoeder eerst een walnoot formaat had is hij nu meer mineola (quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
Malteser, leuk he als je beweging ziet op de echo. Wij mogen woensdag 😊
Cassandra, vertellen is leuk. Ik heb het nog steeds niet verteld aan collega's. Wel aan cliënten.. (zie collega's ook maar eens per maand en wacht nog steeds op m'n contract)
Plassen: Nu al 3 a 4 keer per nacht en mijn man wordt er wakker van.. En dan liggen we samen gezellig wakker in bed..
Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nuquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:26 schreef pinquit het volgende:
Een walnootbaarmoeder lijkt me wel overdreven klein!
Ongeveer vuistgrootte dacht ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Als er niets in zit? Ik dacht dat het dan toch vrij klein was. Misschien dan niet helemaal walnoot, maar in ieder geval een stuk kleiner dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |