abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149605916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:22 schreef Melliemuis het volgende:

[..]

Welkom :W

Hier 28+3, ik was zooo dichtbij de top 10, klauter nu net zo hard weer naar terug -O-
En dan dring ik straks ook nog voor :s) :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149606030
Phaidra gefeliciteerd!

Voor de rest bijgelezen maar door mijn snotterhoofd net zo snel ook weer alles kwijt! Op de lieve schoonmoeder van flyingfish na! 😉

Hier vanmorgen een telefoontje gemist van de VK. Toen ik net ein-de-lijk tijd had om terug te bellen kreeg ik de ander v/d twee aan de lijn. Die dus geen idee had waarom ik gebeld was (maar ik wel , want vorige week maandag combinatietest gehad en nog geen uitslag). Er nu maar even vanuitgaande dat het een goed teken is dat ze het er onderling niet over gehad hebben wacht ik de avond maar af.. Ze zou me tijdens spreekuur tussen zeven en tien laten terugbellen!
pi_149607202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:56 schreef Phaidra het volgende:
Wauw Mineola, gefeliciteerd.! *O*

Cassandra, pinquit Aoraki en HaagsKwartiertje ook welkom!

Ik meld mij met baby UIT de buik! :D Gistermiddag om 16.54 uur is onze tweede zoon geboren en hij heet A.rthur! De bevalling was heel snel en behoorlijk heftig (in 4 uur van eerste wee tot baby op de buik), maar verder helemaal perfect. Thuis gebleven en dat was zó fijn O+! Het is wel weer een ukkie, met zijn 2580 gram (maar dat is al 120 meer fan peuter bij dezelfde termijn). Hij heeft al een paar keer goed gedronken maar is ook misselijk. Straks komt grote broer thuis, ik kijk ernaar uit O+!

PS: op fb nog even stil graag
Van harte! Dat was een snelle bevalling zeg!
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:38:10 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149607234
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:33 schreef Limone het volgende:
Ha Pessie! Wat leuk! :W *O* Weten jullie wat het is?
Ja! Sinds vanochtend, 1 ding is zeker, er komt een meerderheid hier in huis :+ waarvan houden we nog even voor onszelf.

Mineola ook hier!!! Hoe ver ben je?

en bedankt voor het welkom iedereen.
pi_149607439
Hoi pessie, welkom! *O*

Volgens mij sta ik nu ook in de top 10, 31 weken vandaag! *O*

Wij hadden vanmiddag liggings-en groei echo en dat zag er allemaal goed uit. Meneer ligt keurig met z'n hoofd naar beneden en de metingen kwamen gemiddeld uit op 31.1w, mooi gemiddeld dus. Hij zou nu zo'n 1700 gram moeten wegen, al heel wat vond ik :D
Nu nog een week of 9 geduld hebben...
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:58:49 #131
259886 pessie
pi_149607798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef Fannetje het volgende:
Hoi pessie, welkom! *O*

Volgens mij sta ik nu ook in de top 10, 31 weken vandaag! *O*

Wij hadden vanmiddag liggings-en groei echo en dat zag er allemaal goed uit. Meneer ligt keurig met z'n hoofd naar beneden en de metingen kwamen gemiddeld uit op 31.1w, mooi gemiddeld dus. Hij zou nu zo'n 1700 gram moeten wegen, al heel wat vond ik :D
Nu nog een week of 9 geduld hebben...
Hoi! Jij ook hier! Zo leuk, we postten samen bij onze eersten en nu weer O+
pi_149607805
Pessie, welkom! Ga je ons hier ook vertellen of t een broertje of zusje wordt :P ? Edit: nee dus, ik typ langzaam op de ipad. Had al op fb gezien dat je t nog voor je houdt ;)

Verder: wij zijn blij! Vandaag nekplooimeting gehad, en uit de combitest bleek dat er geen verhoogde kans is op Down/ Edwards/ die derde waarvan ik de naam steeds vergeet *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door mousemicky op 12-02-2015 19:36:29 ]
pi_149608432
Pessie wat leuk *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149608454
MM wat fijn *O*
pi_149608462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef pessie het volgende:

[..]

Hoi! Jij ook hier! Zo leuk, we postten samen bij onze eersten en nu weer O+
Jaaaa, zo leuk! Volgens mij ben jij de enige van de mede 2010-lichting hier! Alleen heb jij tussendoor nog een 2013-er gekregen, die ontbreekt hier ;)
pi_149608944
Zo, badkamer is gepoetst, de kast leeggeruimd en de bovenverdieping is weer gezogen. Ik zeg toetje verdiend!
Ben ook serieus op mijn knietjes gegaan om onder de wasbak en de randjes van de douchebak te poetsen. Want ja, mensen zeggen wel dat ze best een keer willen helpen, maar ik kan ze toch zeker niet vragen om de doucherandjes te poetsen. Ranzige zooi. Maar, happy hormones, de badkamer is weer sprankelend en morgen heb ik vast spierpijn, maar vooralsnog heb ik het goed gedaan want bekken is minimaal belast. En nou kan het babybadje in een schone badkamer. *O*
Morgen onder het bed leegruimen, dan kan het bed in no time op klossen. Dat doe ik nog niet nu al hoor, dan kom ik niet meer in mijn bed. Ik moet toch naar het ziekenhuis.

Welkom pessie bij de zwangerenclub. Lekker ver al, zo is het net of je een deel overslaat. Maar dat heb je zelf natuurlijk niet.

Trouwens, ik heb heel de tijd gedacht, dat pas als Phaidra haar kindje krijgt, hoef ik pas aan de bevalling te denken, want die is gewoon een hele week voor me. En dan doet ze zoiets. :P haalt gewoon de hele boel in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 februari 2015 @ 19:31:24 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149609044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Trouwens, ik heb heel de tijd gedacht, dat pas als Phaidra haar kindje krijgt, hoef ik pas aan de bevalling te denken, want die is gewoon een hele week voor me. En dan doet ze zoiets. :P haalt gewoon de hele boel in.
dat heb ik een beetje met jou, op jouw UD is mijn jongste jarig en heb ik een afspraak in het ZH om de inleiding te bespreken :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:37:35 #138
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149609302
Nog over dat invulboek: m'n man vind het boek leuker dan ikzelf en spoort me af en toe echt aan om er wat in te vullen. Ik denk dat hij graag zo'n boek in een mannen versie zou willen invullen, als het bestaat. _O-

Welkom, Pessie!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:09 schreef Sara82 het volgende:
En de allereerste die we hebben verteld dat ik zwanger ben is..... de ober in een restaurant. (Verrassingsmenu). Maar goed ook, want het voorgerecht was een lading rauwe vis, en het hoofdgerecht rood/rosé vlees....
En hoe reageerde de ober, was ie verrast, moest ie huilen? O+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:59 schreef ingee het volgende:
Iemand enig idee wat 3/4 nx is trouwens? De rest van de stats kan ik nog wel vertalen, maar deze snap ik niet. Staat hij 34 /35 cm, dat is de buik dacht ik van bovenaan baarmoeder tot schaambot?
Dit vond ik er over, maar mignonne zal het vast beter nog kunnen uitleggen!
Fijn dat ie goed is ingedaald in elk geval!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149609334
Welkom alle nieuwe zwangeren, wat leuk, wat leuk!

De echo was helemaal goed! alles zit waar het moet zitten O+
Het geslacht was ook te zien, ze heeft het op een briefje geschreven en daarna heeft onze oudste dit thuis voorgelezen en:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:40:48 #140
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149609428
Oh drie meiden wat leuk!!! O+

Ik ben zelf ook 1 van 3 meiden. O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149609484
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef mousemicky het volgende:
Pessie, welkom! Ga je ons hier ook vertellen of t een broertje of zusje wordt :P ? Edit: nee dus, ik typ langzaam op de ipad. Had al op fb gezien dat je t nog voor je houdt ;)

Verder: wij zijn blij! Vandaag nekplooimeting gehad, en uit de combitest bleek dat er geen verhoogde kans is op Down/ Edwards/ die derde waarvan ik de naam steeds vergeet *O*
Patau :)

Mooie uitslag, heerlijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149609515
Oh kijk nou, en die beentjes zo mooi gevouwen enzo. En meisjesboks! *O*
Fijn dat alles goed was.
pi_149609606
Fuente: nog een meid *O*

Uithuwelijken?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149610080
Wat leuk drie meiden! Gefeliciteerd Fuente!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom Pessie! Maakte jij altijd buik foto's met de iPad?

*O* voor de goede uitslag van MM.

Verder ben ik alles vergeten en ben ik blij dat ik alleen nog morgen hoef te werken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 12-02-2015 23:36:29 ]
pi_149610225
Pessie :W

En nog een meisje voor Fuente O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149610424
Fuente O+
pi_149610438
McLaura, voor 3 kamelen? :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:06:45 #148
259886 pessie
pi_149610627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk drie meiden! Gefeliciteerd Fannetje!
SPOILER
Welkom Pessie! Maakte jij altijd buik foto's met de iPad?

*O* voor de goede uitslag van MM.

Verder ben ik alles vergeten en ben ik blij dat ik alleen nog morgen hoef te werken. :)
:D dat je dat weet! Maar dat deed ik inderdaad bij mijn dochter :P
Ben je iemand met een nieuwe foknaam?

Heej Skoap! en MM! En al die anderen die ik eerder elders getroffen heb!

Fuente, wat leuk! Gefeliciteerd!
MM, goed nieuws zeg!

Risu dat je dat red met je bekken. Ik ben sinds een week of 6 geveld met bekkenpijn. Gelukkig helpt de fysiotherapeut me erdoorheen, en voldoende rust afgewisseld met rustig bewegen. En heel veel dingen laten. Maar al met al lukt het met de nodige aanpassingen om gewoon voor de kinderen te zorgen. We maken er het beste van!
pi_149610802
Pessie ik postte toen in wohts en keek soms in het buikentopic en ik heb een talent voor het onthouden van onnodige details en dit was er dus 1 van. :@
pi_149611234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Risu het volgende:
Zo, badkamer is gepoetst, de kast leeggeruimd en de bovenverdieping is weer gezogen. Ik zeg toetje verdiend!
Ben ook serieus op mijn knietjes gegaan om onder de wasbak en de randjes van de douchebak te poetsen. Want ja, mensen zeggen wel dat ze best een keer willen helpen, maar ik kan ze toch zeker niet vragen om de doucherandjes te poetsen. Ranzige zooi. Maar, happy hormones, de badkamer is weer sprankelend en morgen heb ik vast spierpijn, maar vooralsnog heb ik het goed gedaan want bekken is minimaal belast. En nou kan het babybadje in een schone badkamer. *O*
Was je verlof al begonnen? En mijn moeders plaatsvervangende hormonen zouden niet tot rust zijn gekomen als ze geen vieze randjes mocht poetsen, dus vooruit dan maar :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')