Zo, poging tot bijleespost.
Phaidra had ik al gefeliciteerd maar nu maar even in de herhaling, en wat uitgebreider. Zat net op het werk.

Gefeliciteerd. Mooie datum ook

Mooie naam en wat een vlotte bevalling. Lijkt me schitterend

eerste kennismaking tussen de broertjes

Gevalletje, brrr.. Leuk cadeautje zo die muizen.
Weet niet of het aan de kou ligt, hier geen last van gelukkig. Misschien vinden mijn katten mij niet lief genoeg voor cadeautjes
Jagar op een kwart!

Postte je niet gisteren nog mee in het wohts topic?
Joycie ook een oktoberkindje

Raar gevoel lijkt mij, zo veel dagen teruggezet worden.
Vind het wel leuk dat we nog zo snel samen posten en uitgerekend zijn in dezelfde maand. Voorlopig dan, totdat ik ook word teruggezet

Geniet van je vrije weekje! En neem lekker je rust. Schijnt goed te zijn voor je

Ik weet wanneer mijn ei net niet gesprongen was (30 januari was ie 18 mm), en ik weet wanneer we seks hebben gehad (was nl. maar 2 keer deze maand) en ik vermoed wanneer het effectief was

Omdat er toen verdacht veel binnen bleef naderhand. Hoeveel dagen na innesteling moet je een tweede streepje kunnen zien? Ik heb vrij vroeg getest (al was het voor mijn doen laat, ik heb een erg korte LF en meestal na dag 24 spotting en na dag 27 echt bloedverlies, das ook mijn gemiddelde), toen ik op dag 33 nog steeds niks merkte wist ik genoeg

Hoe is je screeningsecho gegaan Fuente? Was net te laat om je succes te wensen.
FlyingFish wat lief van je schoonmoeder

En yeah voor een hele zomer vrij

Lekker vooruitzicht
Nou over gisteren, we hebben ons geregistreerd partnerschap gehad, was echt geweldig. De positieve test was echt de kers op de taart. Ik ben erg vroeg in dit topic, maar voel me eigenlijk aan de ene kant vrij zeker. Ik vind het namelijk erg frappant dat we al een tijd proberen, het in het verleden niet al te makkelijk ging met mijn ex, zelfs een hele vruchtbare week in Praag nuttig besteed hebben van de zomer

we nú een positieve test hadden. Conclusie: Die kleine gunde ons een heerlijke vakantie in Amerika zonder misselijkheid (afgelopen december, zwanger had ik niet in bepaalde gave attracties gewild), wilde de sleutel van onze nieuwe woning afwachten (eind januari), en besloot ons te verrassen op ons partnerschap.
Alsof het zo had moeten zijn.
Onzin natuurlijk.. En aan de ene kant ben ik zo onzeker als de pest, buikpijn, merk nog niet echt heel veel verschil, en de afscheiding voelt aan als een menstruatie die de hoek om komt kijken.
Maar aan de andere kant vind ik het wel een fijne gedachte, deze zwangerschap is zo welkom, en ik denk gewoon positief, hopen op een plakker!
Vanavond gaan

en ik de stad in, ik wil een negen maanden boek kopen (iemand nog tips?) en we gaan cadeautjes kopen voor de toekomstige opa's en oma's. Die wisten van onze onderzoeken in het ziekenhuis en we willen niet liegen als ze er om vragen, dus dan gaan we ze maar verrassen. Voor mijn ouders, en vooral vader, heb ik 'Vertel 's opa' gezien, lijkt me erg leuk! Hij houdt van schrijven en doet dat ook ontzettend leuk. Ik werd stiekem een beetje emotioneel toen ik t boekje doorbladerde. Morgen vertellen we t mijn ouders, en overmorgen

zijn ouders. Als het gaat zoals planning, dat weet je bij ons nooit

We gaan morgen in ieder geval bij mijn ouders eten.