abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149597404
Gefeliciteerd met je zoon Phaidra *O* Fijn dat alles goed (en snel!) is gegaan. Hele fijne kraamtijd gewenst :*
pi_149597478
Phaidra van harte gefeliciteerd met A! *O* Prachtige naam O+
pi_149597540
Phaidra, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_149597719
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
_O- lekker meneertje meteen met zn kakjaplasjespuugjepakjes O+

@joycie: ovulatie en seks zeggen niet zoveel over je echte termijn, die is afhankelijk van het moment van innestelen en daar kan bijna een week tussen zitten! En dan nog de minieme meetfoutjes die een groot verschil maken met deze termijn...

Dus eigenlijk moet je pas tellen vanaf de innesteling. En niet vanaf de ovulatie. Dan kan het inderdaad wel kloppen. Verder maakt het ook niet uit hoor.. Die onregelmatige cyclus maakt het er natuurlijk ook niet makkelijk op om de termijn te bepalen. We zien het over 3 weken wel wel wat voor termijn ze er dan van maken ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149597831
Phaidra! Wooooow dat ging opeens rap? O+ Ik vind het een te gekke naam ook! Gefeliciteerd O+
pi_149598052
Phaidra gefeliciteerd! *O* Geniet van je mooie gezin!
pi_149598375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef DJMO het volgende:
gefeliciteerd Phaidra!!!!

Vraagje: kan (de pijn van) bekkeninstabiliteit minder zijn als je stijf staat van de adrenaline? Gisterenavond wel wat last door het snelle rondje ziekenhuis, maar vandaag eigenlijk best een goede dag so far ...
Adrenaline zorgt ervoor dat je beter tegen pijn (in het algemeen) kan. Dus dan ook tegen pijn van BI.
pi_149599197
Ook even bijgelezen....
Allereerst gefeliciteerd voor Phaidra!!! *O*
Dat is snel gegaan!

En ook welkom aan de nieuwe zwangeren en een jompel voor goede echo's, kloppende hartjes en goede test-uitslagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet je pas tellen vanaf de innesteling. En niet vanaf de ovulatie. Dan kan het inderdaad wel kloppen. Verder maakt het ook niet uit hoor.. Die onregelmatige cyclus maakt het er natuurlijk ook niet makkelijk op om de termijn te bepalen. We zien het over 3 weken wel wel wat voor termijn ze er dan van maken ;)
Ik had er eerst ook moeite mee dat ze mijn termijn verzet hadden. Zeker als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je precies wanneer de eerste dag is geweest van je laatste menstruatie. En dat was voor mij het begin van de telling. Maar ik ben 4 dagen terug gezet. Als je dan terug gaat tellen dan klopt het begin van je zwangerschap voor je gevoel niet. Maar het gaat inderdaad om de innesteling en de groei van je kindje.
Ik heb het gewoon zo bekeken: Dan begint ook mijn zwangerschapsverlof ook eerder. :)
Oost west, mij best.
pi_149599236
Phaidra, wat leuk. *O*
Gefeliciteerd met je tweede zoon. Stoere naam O+
pi_149599335
Van harte gefeliciteerd Phaidra! Wat een leuke naam! Geniet!
pi_149599341
Van harte gefeliciteerd Phaidra *O* O+ en wat een mooie naam O+

Welkom voor alle nieuwe zwangeren :W
pi_149599386
Ahh, wel schattig dat ie z'n broertje even een beetje eng vond Phaidra! Leuk van de cadeautjes! En echt bijna dezelfde termijn zeg!

Denk ook dat dat wel kan DJMO. Merkte na een tijdje met dansen dat sommige bewegingen moeilijker gingen of wat pijnlijk werden. In de les deed ik die dan maar half of niet meer. Vooral 1 stukje waar we wat door onze knieën moeten en dan weer omhoog, dat was al tijden terug bijna onmogelijk geworden. Toch heb ik een kleine maand geleden nog opgetreden met een paar dansjes, zonder pijn en ook dat "onmogelijke" stukje deed ik gewoon! Ook zonder na 1 dans kapot te zijn, zoals in de les. Moet echt door de spanning/adrenaline komen lijkt me!

Had vannacht muizenvalletje gezet, is dus het stukje brood eruit, de val dicht, maar geen muis. :') Beest is nog slim ook!
pi_149600080
Leuk nieuwe mensen in de OP! :D Voel me opeens een heel stuk verder in mijn zwangerschap, haha.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, wist ook alleen de datum waarop we seks hadden gehad met een sterk vermoeden van de datum van ovulatie, ook met een onregelmatige cyclus en geen idee van de laatste menstruatie. Achteraf gezien, als we afgaan op de datum die er bij de termijn echo uitkwam, is de innesteling 4 dagen daarna geweest. Er is in ieder geval gerekend dat ik op die dag ben bevrucht. :+

@Zomerzon: ik voelde me ook een beetje ''genaaid'', haha. Ik was eerst op 31 juli gezet, en daarna helemaal naar 7 augustus. :o Nu had ik zelf al uitgerekend dat 3 augustus de meest waarschijnlijke uitgerekende datum was, maar een hele week terug, pfoe! :D
pi_149600111
Nog bedankt voor het advies en de tips mbt ons huwelijk iedereen, stel ik erg op prijs. :)
pi_149600160
Phaidra, van harte gefeliciteerd! Jongetjes zijn leuk! *O* *O* *O*

Ik ben vandaag 28 weken zwanger, nog 10 te gaan! ^O^ *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149600206
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef Mineola het volgende:

Maar soms heb je ook mensen die acht maanden terminaal zwanger zijn. En daarvan denk ik wel, maak het jezelf niet zo moeilijk, zo wordt het inderdaad een heel lange en zware zwangerschap.
Ik weet dat je dit vast niet verkeerd bedoelt, maar ik ben dus in principe wel iemand die zo ongeveer 7 maanden ''terminaal zwanger'' is. Dat komt in mijn geval dan vooral door een chronische aandoening, maar dat zal voor meer mensen gelden die dus terminaal zwanger zijn. Zwanger zijn is gewoon best een aanslag op mijn lichaam, ik merk dat ik nu bij bijna 15 weken echt al een stuk minder kan en het gewoon rustig aan moet doen.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2015 @ 14:11:24 #92
70532 loveli
N
pi_149600344
Gefeliciteerd, Phaidra! En tof dat alles goed werkt ;)
crap in = crap out
pi_149600654
Phaidra van harte gefeliciteerd! Wat een toffe naam O+

Ik heb om 15:30 een screeningsecho. Behoorlijk zenuwachtig aan het worden, maar we gaan er vanuit dat alles goed is en goed blijft gaan :Y
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:33:48 #94
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149600939
Wat is een screeningsecho, Fuente? Toch niet de SEO? Succes in elk geval!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149601082
Wow Phaidra, wat snel!! Gefeliciteerd met A.!! *O*

Succes bij de echo straks, Fuente!! :D

Hier vanochtend een half uur moeten rijden voor 5 minuutjes bloedprikken :') Maar ik had wel 'juicy veins' vandaag _O-
pi_149601131
Mariposa, nee, ik ben nu 16 weken en krijg nu een screeningsecho om vast te kijken hoe alles zit (ivm mogelijk genetische afwijking van grote zus). Met 20 weken een SEO (hoewel dat afhankelijk van vandaag ook een GUO kan worden). En dan rond 26 weken een groei-/meetecho. Daarna (als alles goed zit) gewoon reguliere controles.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_149601585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ook even bijgelezen....
Allereerst gefeliciteerd voor Phaidra!!! *O*
Dat is snel gegaan!

En ook welkom aan de nieuwe zwangeren en een jompel voor goede echo's, kloppende hartjes en goede test-uitslagen.

[..]

Ik had er eerst ook moeite mee dat ze mijn termijn verzet hadden. Zeker als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je precies wanneer de eerste dag is geweest van je laatste menstruatie. En dat was voor mij het begin van de telling. Maar ik ben 4 dagen terug gezet. Als je dan terug gaat tellen dan klopt het begin van je zwangerschap voor je gevoel niet. Maar het gaat inderdaad om de innesteling en de groei van je kindje.
Ik heb het gewoon zo bekeken: Dan begint ook mijn zwangerschapsverlof ook eerder. :)
Wat versta je dan onder 'terugzetten'? Ik lees dat als, bijvoorbeeld, van 1 februari uitgerekend naar 7 februari uitgerekend (van 8w0 terug naar 7w0). Dan is de bevruchting dus later (en je verlof ook).
pi_149601593
Gefeliciteerd Phaidra!!! Wat een timing!
pi_149603064
Zojuist even de stad in geweest om een voedingskussen te kopen zodat ik hopelijk iets beter kan slapen, komen we op de baby-afdeling van de Hema m'n schoonmoeder tegen die door de babyspullen staat te neuzen. Ze wilde een kleinigheidje als kadootje kopen, maar voelde zich betrapt en is na een kort gesprekje snel met lege handen weggegaan. Toen we haar later met een prenatal tasje zagen lopen hebben we dus maar bewust geen gedag meer gezegd :D

En ik bedacht me net dat ik de hele zomer vrij ben *O*
pi_149603106
Wat schattig, die schoonmoeder van jou! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')