Tijd voor een bijleespost!
Alvast sorry voor iedereen die ik vergeet!
Pregnancy brain enzo! 
Danaa, echt gek dat je al zo ver bent!

Ik weet nog dat we bijna tegelijk posten in WOHTS en nu ben je er al bijna!

Snurkende vriend: check! Maar ik por 'm net zolang tot-ie stopt
Zelf roepen "ik ben niet ziek hoor": check!

Maar wat Mariposas zegt, het vershcilt ook gewoon zo sterk per persoon. Ik voel me ook prima, terwijl sommige mensen om me heen helemaal zenuwachtig worden als ik op een trapje sta te schilderen ofzo. Maar kan me voorstellen dat dat beter is dan wanneer je iets niet kunt en mensen begrijpen het niet

Spring, tsja bijzondere droom zullen we maar zeggen

Luna, tof is dat hè, als de as. papa het ook kan voelen!

Selvaria, lijkt me toch maf om namen uit te zoeken en niet te weten welke je straks echt gaat gebruiken! Knap dat jullie kunnen wachten hoor

J0ycie jeej kloppend hartje, wat goed!

Lijnloos fijn van je bloeddruk

FF wat fijn van de NIPT!

En natuurlijk jompels all around voor de nieuwe zwangeren

Cassandra

pinquit

Mineola

Aoraki

DJMO jeetje wat schrikken! Hopelijk heeft-ie er niet al te veel last meer van!
LuDann, ik zou me vooral niet verplicht voelen om iets te doen omdat anderen dat misschien wel leuk vinden. Willen jullie het klein houden, dan hou je het gewoon klein! Hartstikke leuk als mensen spontaan willen komen, maar ze kunnen zelf vast ook een lunch/diner regelen bij jullie in de buurt

Gevalletje, oei dat klinkt inderdaad niet lekker! Die man was vast bang dat je ter plekke aan het bevallen was ofzo!

Jagar die duizeligheid komt misschien door een lage bloeddruk? Heb ik in het begin ook gehad, heel irritant inderdaad! Vooral rustig aan doen met opstaan enzo, en regelmatig wat eten. Bij mij hielpen zoute dropjes en Dextro wel aardig.
Ging na een paar weken gelukkig al weer snel beter