abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149594384
Gefeliciteerd Phaidra! *O*
pi_149594457
Jeej Phaidra!!

Daar trek ik de gouden superbabyglittersticker weer eens voor uit de kast!

pi_149594471
Phaidra *O* Hoera! Gefeliciteerd! *O* Hopelijk heb je een goede bevalling gehad? Goede kraamtijd gewenst!
pi_149594475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:31 schreef Cholula het volgende:

Cholula, ik zou wel graag in de OP willen. UD staat nu op 3 oktober!

Ben gisteren weer wat dagen achteruitgezeten. Ging namelijk zelf van 28 september uit (op basis van ovulatietesten en moment van seks.) Nu dus 6w5d volgens de gyn. Maar ik verwacht dat dat nog veranderd n.a.v de volgende echo.
Gisteren echt even een een roesje geleefd. Voelt als zo bijzonder dat er gewoon een mensje in mij aan het groeien is dat leeft, dat zijn eigen hartje heeft. Ben zo blij en opgelucht na gistermorgen.
4 maart mogen we weer terugkomen. Dit keer niet bij de gyn, maar bij de klinisch verloskundige!
Onderdruk was gisteren goed (85) alleen de bovendruk nog hoog. Maar dat kan ik niet heel gek vinden met de spanning die ik voelde.

Vanaf vandaag een weekje vrij, do t/m di, heerlijk!

Zag veel nieuwe aanwas! Wat leuk!

Voor de rest ga ik vanaf nu echt proberen mee te lezen en te reageren, afgelopen dagen heb ik alles wel meegelezen maar reageren kwam er niet van. Zo moe 's avonds na het werk.. Dus daar geef ik mezelf maar aan toe, en slaap veel en doe het rustig aan (ook ivm de bloeddruk is dat wel geadviseerd).
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149594529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder wil ik ook wel in de OP, op 10 september uitgerekend.

Dat betekent dat ik nu 10 weken ben, dat vind ik een hele mijlpaal. 25% al achter de rug, en double digits!

Ik ben alleen sinds vanmorgen vroeg heel erg duizelig, vrij irritant..
Daar zat ik ook laatst aan te denken, nog 3 weken dan zit ik om 10 weken en dan zit je al op een kwart.
Soms lijkt de tijd voorbij te kruipen en denk dat de zwangerschap eeuwen duurt, maar als je dan bedenk dat je bijna op een kwart zit. Dat kijk je er opeens heel anders naar!

Vervelend van je duizeligheid.. Slaap je al wel weer beter?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149594640
Phaidra gefeliciteerd! 😊 Snel inderdaad!
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:19:44 #57
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_149594697
*O* Phaidra gefeliciteerd!! *O* Snel zeg! Blij dat je het thuis zo fijn vond! Geniet ze met z'n viertjes O+ .
pi_149594717
Phaidra, jij jongensmama... Hij is er al :o :o

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie A. *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_149594731
Tijd voor een bijleespost! :9
Alvast sorry voor iedereen die ik vergeet! :* Pregnancy brain enzo! ;)

Danaa, echt gek dat je al zo ver bent! :o Ik weet nog dat we bijna tegelijk posten in WOHTS en nu ben je er al bijna! O+

Snurkende vriend: check! Maar ik por 'm net zolang tot-ie stopt ~O>

Zelf roepen "ik ben niet ziek hoor": check! :@
Maar wat Mariposas zegt, het vershcilt ook gewoon zo sterk per persoon. Ik voel me ook prima, terwijl sommige mensen om me heen helemaal zenuwachtig worden als ik op een trapje sta te schilderen ofzo. Maar kan me voorstellen dat dat beter is dan wanneer je iets niet kunt en mensen begrijpen het niet :*

Spring, tsja bijzondere droom zullen we maar zeggen ;)

Luna, tof is dat hè, als de as. papa het ook kan voelen! O+

Selvaria, lijkt me toch maf om namen uit te zoeken en niet te weten welke je straks echt gaat gebruiken! Knap dat jullie kunnen wachten hoor :Y

J0ycie jeej kloppend hartje, wat goed! *O*

Lijnloos fijn van je bloeddruk :Y

FF wat fijn van de NIPT! *O*

En natuurlijk jompels all around voor de nieuwe zwangeren :D
Cassandra *O*
pinquit *O*
Mineola *O*
Aoraki *O*

DJMO jeetje wat schrikken! Hopelijk heeft-ie er niet al te veel last meer van!

LuDann, ik zou me vooral niet verplicht voelen om iets te doen omdat anderen dat misschien wel leuk vinden. Willen jullie het klein houden, dan hou je het gewoon klein! Hartstikke leuk als mensen spontaan willen komen, maar ze kunnen zelf vast ook een lunch/diner regelen bij jullie in de buurt ;)

Gevalletje, oei dat klinkt inderdaad niet lekker! Die man was vast bang dat je ter plekke aan het bevallen was ofzo! :P

Jagar die duizeligheid komt misschien door een lage bloeddruk? Heb ik in het begin ook gehad, heel irritant inderdaad! Vooral rustig aan doen met opstaan enzo, en regelmatig wat eten. Bij mij hielpen zoute dropjes en Dextro wel aardig.
Ging na een paar weken gelukkig al weer snel beter
pi_149594772
Cassandra, Joyce en Jagärtrut jullie staan erbij O+
pi_149594813
:o phaidra! Je baby is er al! Gefeliciteerd! *O* jij snelle. Toffe naam ook.

Je maakt me wel een beetje nerveus, je liep maar een week op me voor. :P
pi_149595027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:20 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra! *O*
Dat is snel gegaan! Mooie naam! Veel plezier zo als je oudste zoon thuiskomt, ben benieuwd hoe hij reageert!
Hij vond de baby eng _O-. Maar na 5 minuten wilde hij toch wel even kijken en hebben de broers elkaar een cadeautje gegeven O+.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:26 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra met je kleine A.! *O*
Wat bijzonder om zo met precies dezelfde termijn te bevallen.
Het scheelde niet veel of ze hadden ook nog hetzelfde tijdstip gehaald :D. 16.54 nu en 17.06 bij peuter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149595094
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hij vond de baby eng _O-. Maar na 5 minuten wilde hij toch wel even kijken en hebben de broers elkaar een cadeautje gegeven O+.

[..]

Het scheelde niet veel of ze hadden ook nog hetzelfde tijdstip gehaald :D. 16.54 nu en 17.06 bij peuter!
had je niet ff kunnen stoppen met persen dan? :o :+
wat heerlijk O+ gefeliciteerd nogmaals! hoe voel je je?
:)
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:42:42 #64
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149595209
Phaidra gefeliciteerd! *O* Dat is snel gegaan zeg! :o
Semper frakkin fi!
pi_149595238
Ik pass nog even voor die OP. Leuk, veel mensen rond dezelfde termijn!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:21 schreef twist02 het volgende:
Zelf roepen "ik ben niet ziek hoor": check! Maar wat Mariposas zegt, het vershcilt ook gewoon zo sterk per persoon. Ik voel me ook prima, terwijl sommige mensen om me heen helemaal zenuwachtig worden als ik op een trapje sta te schilderen ofzo. Maar kan me voorstellen dat dat beter is dan wanneer je iets niet kunt en mensen begrijpen het niet
En dit. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook heel vaak geroepen dat ik alleen maar zwanger was en niet ziek, voelde me prima en deed alles wat ik wilde, soms iets langzamer. Maar dat ligt gewoon voor iedereen anders. Lekker leven en laten leven, opmerkingen zijn vaak goedbedoeld :D

Maar soms heb je ook mensen die acht maanden terminaal zwanger zijn. En daarvan denk ik wel, maak het jezelf niet zo moeilijk, zo wordt het inderdaad een heel lange en zware zwangerschap. En andere mensen moeten juist weer wat ingedamd worden :)

Wat klinkt dat lief Phaidra, van die cadeautjes O+ En dat scheelt idd niet veel qua tijdstip! Echt bijzonder, dezelfde termijn!
pi_149595332
Gefeliciteerd Phaidra!!! *O* *O*
Tralalalaaa
pi_149595737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

had je niet ff kunnen stoppen met persen dan? :o :+
wat heerlijk O+ gefeliciteerd nogmaals! hoe voel je je?
Dat was schier onmogelijk geweest _O-. De weeën kwamen vanaf het eerste moment al direct om de 5 min en duurden zeker 45 sec. Ik had dus gelukkig snel door dat ik niet te lang moest wachten met bellen. Bij de eerste check zat ik op 5 cm en toen werden de weeën ook een stuk heftiger. Wel nog steeds met goede pauzes ertussen, waardoor het enigszins dragelijk bleef. Toen de persfase zich aandiende stond er nog een klein randje. Dit is bij een wee weggeduwd en 3 persweeën later was hij er! O+ Het had sneller gekund, maar voor het oprekken van het weefsel moest ik halverwege wee 2 stoppen :X :% :X. Resultaat is daardoor wel dat ik maar een minischeurtje heb opgelopen, was in 5 min gehecht. Nu wel veel last van naweeën, autsj! Maar ik voel me verder eigenlijk heel goed.

De nacht was wel enerverend, met 3 nieuwe pakjes Door overgeven, 2 roterende plasjes en 3x poep :9. En natuurlijk steeds als je net ligt :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149595847
Phaidra *O*
Gefeliciteerd en geweldige naam ook O+
Genieten!
pi_149596533
Gefeliciteerd Phaidra! Fijn dat het goed is gegaan! Veel geluk met je mannen!
pi_149596938
Phaidra! Wat doe je nu :D Gefeliciteerd!!
pi_149596948
Wauw, 3 nieuwe pakjes.. Dan stop ik nog wel een extra in mijn tas. :D
Klinkt verder heel top. Meteen in het diepe met die nacht.
pi_149597047
Phaidra, gefeliciteerd O+ *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 februari 2015 @ 12:11:23 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149597166
gefeliciteerd Phaidra!!!!

Vraagje: kan (de pijn van) bekkeninstabiliteit minder zijn als je stijf staat van de adrenaline? Gisterenavond wel wat last door het snelle rondje ziekenhuis, maar vandaag eigenlijk best een goede dag so far ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149597311
Gefeliciteerd Phaidra, heb je snel gedaan zeg! Veel geluk samen!
pi_149597332
_O- lekker meneertje meteen met zn kakjaplasjespuugjepakjes O+

@joycie: ovulatie en seks zeggen niet zoveel over je echte termijn, die is afhankelijk van het moment van innestelen en daar kan bijna een week tussen zitten! En dan nog de minieme meetfoutjes die een groot verschil maken met deze termijn...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')