Zo, moest weer flink wat bijlezen! Ga het proberen kort te houden..
Veel nieuwe zwangeren! Welkom Haags-kwartiertje, Cassandra, Pinquit, Mineola en Aoraki! Hoop dat ik zo iedereen heb, gefeliciteerd allen!

Goede echo's voor Starbuck, Joycie en Malteser, fijn! En leuke 3D-echo Klumsy

Zag een sticker voor Melliemuis! Helemaal niet teveel vruchtwater bij MwCactus (hopelijk daalt bloeddruk nu weer wat)! En een goede nipt voor Flying Fish, wat fijn!

Twist met blaasontsteking, goed dat je toch hebt laten checken dan, beterschap!
Haha Spring wat een droom!!
Ik droomde vannacht dat ik bij vk was. Ze zei "dat kan even wat gevoelig zijn" toen ze laag in m'n buik ging porren om te voelen hoe het hoofdje lag (zo ging het ook laatste keer). Dit keer waren ze echter met z'n 2-en en voelde ik zijn hoofd stevig vastzitten in m'n bekken, maar ze trokken aan m'n buik ofzo en voelde dat ze keihard het hoofdje uit m'n bekken trokken, deed flink pijn.. En was pissig omdat ik bang was dat ze m'n kind hadden verwond. Gelukkig maar een droom..
Ohh dat is naar DJMO!! Beterschap voor je zoontje! Werkt ook niet mee dat je dan heen en weer moet lopen terwijl je al veel pijn hebt..
Ondertrouw voor LuDann! Zou dat zaaltje ook laten zitten als je het liever niet doet en het klein wil houden. Het is jullie bruiloft