Hoe groot zijn jouw oren?quote:
Ik heb kleine oren dus die hypothese kan wel kloppen.quote:
Dat snap ik helemaal, is ook niet grappig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus totaal niet grappig.
Jouw idee van humor is sowieso een beetje.... apart.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus totaal niet grappig.
Jij hebt een kleine penis?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb kleine oren dus die hypothese kan wel kloppen.
Beetje ordinair, dit.quote:
Neen, anders zou Marianne niet met hem zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij Waaghals nou een kleine penis?
quote:
quote:
Gelukkig zit Maxim bij die geile Jinek op de bank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Late night is me een gierende kutshow vandaag joh
Ik ben maar lekker overgeschakeld ja, maar dit is tot nu toe ook niets om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig zit Maxim bij die geile Jinek op de bank.
Dit kende ik al, maar toch bedankt. Mensen die zich negatief uitlaten over Jessica Alba kan ik niet helemaal serieus nemen.quote:
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Eerst het zuur dan het zoet, zoals JP altijd zei.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben maar lekker overgeschakeld ja, maar dit is tot nu toe ook niets om over naar huis te schrijven
Dan ga ik maar even poepenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst het zuur dan het zoet, zoals JP altijd zei.
Wel een drama dat het over 50 shades of grey gaatquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik schakel net in (heb even better call saul gekeken) en hoor Maxim zeggen: vrouwen zijn slimquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Corrie is ook fan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een drama dat het over 50 shades of grey gaat
Hoe was het? Ik moet de eerste aflevering nog kijken maar ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schakel net in (heb even better call saul gekeken) en hoor Maxim zeggen: vrouwen zijn slimNet op tijd ingeschakeld dus.
Nee man, boek niet gelezen en die film wil ik echt niet zien. Stom gedoe.quote:
Heb net alle twee de afleveringen gekeken en vond het leuk. Was wel bang dat het zou tegenvallen gezien de hype, maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik moet de eerste aflevering nog kijken maar ik ben wel benieuwd.
Ik heb het niet gezien, maar het was een slappe zak volgens maxim dus is dat zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het regent weer berichten over #Jinek op Twitter. Kennelijk heeft ze een tenenkrommend interview gehouden met Van Rijn, die naar verluidt kalm en rustig bleef?
De enige 50 shades of grey hier zitten denk ik in mijn haarquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat over 50 shades of grey, corry heeft haar broek al uit
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige 50 shades of grey hier zitten denk ik in mijn haar
Ja zo begint het he. Voor je het weet ben je helemaal grijs (of kaal).quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst grijze baardharen. Boven.
Ik word waarschijnlijk niet kaal, boven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo begint het he. Voor je het weet ben je helemaal grijs (of kaal).
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef timmmmm het volgende:
van Rijn is dan ook een ongelooflijke klootzak, ik zeg niet snel van functionarissen dat ze maar beter kunnen stoppen, maar dat is dan écht iemand die beter zo ver mogelijk bij enige bevoegdheid vandaan kan blijven.
Mocht je toch kaal worden, dan alsjeblieft niet 1 sliertje over die kale kop kammen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk niet kaal, boven.
Ik heb je whatsapp, stuur zo wel even een foto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wil ik van hem niet weten hoor
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht je toch kaal worden, dan alsjeblieft niet 1 sliertje over die kale kop kammen.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb je whatsapp, stuur zo wel even een foto.
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zittenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Want?
Volgens mij doet hij het juist prima. En dat schijnt een redelijk breed gedeelde opvatting te zijn.
Ja, die wil ik best een kankerlul noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zitten
Dat dekt de lading ook wel zo'n beetje wmb jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die wil ik best een kankerlul noemen.
Heeft ie wel een vriendin?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit Maxim thuis ook gewoon onder de plak met zijn grote bek.
Vindt het in zijn eentje veel leuker zo te horen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Maar als, dan zeker onder de plak.
Ja dat zeggen ze allemaal. Maar eigenlijk willen ze best wel graag een vriendin/vrouw.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt het in zijn eentje veel leuker zo te horen.
Alsof hij daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zitten
Niks mis mee. Het is het beste om overal zoveel mogelijk te etaleren wat een incompetente lulhannes Martin van Rijn is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof hij daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor is.
Het probleem met de verpleeghuiszorg is dat men in sommige tehuizen slecht presteert. In andere huizen hebben ze met hetzelfde budget de zorg wél goed op orde. Van Rijn is juist degene die beleid maakt om de zorg anders te organiseren, dichter bij de cliënt, met minder overhead en bureaucratie in de vorm van dure managers.
Je moet de privésituatie van Van Rijn los zien van welk beleid hij instelt als staatssecretaris. Maar goed, misschien is dit meer iets voor ergens in een NWS-topic, niet voor een SC. Specsavers zit al klaar om gifjes van dansende eenden te posten.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal. Maar eigenlijk willen ze best wel graag een vriendin/vrouw.
Gewoon doen joh, alle splitsquotes die je hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Maar goed, misschien is dit meer iets voor ergens in een NWS-topic, niet voor een SC. Specsavers zit al klaar om gifjes van dansende eenden te posten.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb jij grote oren?
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.quote:
Die is nu bezig met een hele lange post die niemand gaat lezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat elfletterig gevlucht is,
Ik ga even het interview bij Jinek kijken, in de herhaling. Laat ik het erop houden dat ik je kritiek op Van Rijn wat overtrokken vind.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat elfletterig gevlucht is, dus laat ik deze tirade afsluiten met de vurige wens dat dhr Martin van Rijn er zeer snel uitgetyft wordt en alleen nog maar als putjesschepper aan het werk kan. Hoewel ik moet bekennen dat ik zelfs moeite heb hem dat toe te vertrouwen, ik voorspel dan overstromingen.
En mocht ie morgen dood neervallen, zou ik daar toch een klein vreugdedansje aan wijden.
Weblog zou ik opzich wel kunnen, dat is toch gewoon beetje leuke filmpjes opzoeken en er een leuk tekstje bij zetten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.
Denk dat je dat wel leuk kan
Misschien kun je hem nog wat snoepjes aanbieden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.
Denk dat je dat wel leuk kan
Ik heb dat hele interview bij Jinek niet gezien, zal ook wel geen kut aan zijn. Het is ook niet of hij ooit ergens stelling in durft te nemen ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga even het interview bij Jinek kijken, in de herhaling. Laat ik het erop houden dat ik je kritiek op Van Rijn wat overtrokken vind.
Zo lastig is dat allemaal niet joh. Als ik het kan, kan iedereen het. Als je de weblog serieus ziet zitten, zal ik eens de ER daar aan zijn jasje trekken. Die zijn hakse blij met je denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weblog zou ik opzich wel kunnen, dat is toch gewoon beetje leuke filmpjes opzoeken en er een leuk tekstje bij zetten?
Voor de FP zelf zou ik niet weten wat ik moet schrijven, alleen TV&Films boeit mij iets. Maar een artikel in je eigen woorden schrijven is nog best lastig toch? Of mag je ook kopieren en plakken
Weblog zou ik wel serieus zien zitten ja, lijkt me wel leuk opzich.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo lastig is dat allemaal niet joh. Als ik het kan, kan iedereen het. Als je de weblog serieus ziet zitten, zal ik eens de ER daar aan zijn jasje trekken. Die zijn hakse blij met je denk ik.
Kinderlokken als een baasquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog wat snoepjes aanbieden.
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weblog zou ik wel serieus zien zitten ja, lijkt me wel leuk opzich.
En Film/TV lijkt me ook wel tof om te doen als je daar mensen voor zoekt, ik hou van tv(series) en films
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.
Elflettering wil wel voorzitter zijn van je fanclub.
Oh nee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel de weblog dus straks vol met shownieuws over Arianna Grande
GGMM is al voorzitter van de fanclub. Ik ben gewoon fan, dus lid van de fanclub.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.
Elflettering wil wel voorzitter zijn van je fanclub.
Droge oneliners onder nieuwsberichten plaatsen kan ook voldoende zijn om NWS-mod te worden hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.
Tekstjes schrijven voor de FP(Film&TV) en/of Weblog is leuk om te doen en ik denk ook iets om jezelf te bewijzen ofzo.
Alsof jij geen plakkerige poster aan je muur hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel de weblog dus straks vol met shownieuws over Arianna Grande
Je moet even om zijn telefoonnummer vragen via DM.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
Maar Tim, laat me maar weten als je iemand zoekt voor Film&TV op de FP (of voor de hele FP, weet niet hoe dat precies in z'n werk gaat met die categorieën.) & voor de weblog.
Dat ik ontken ik dan ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij geen plakkerige poster aan je muur hebt.
Die heb ik allang.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet even om zijn telefoonnummer vragen via DM.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel weer van timmmmm.
Ik heb zijn nummer alweer verwijderd nadat ie zijn badfoto's ging sturenquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel weer van timmmmm.
Ik heb daar een speciaal mapje voor gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer alweer verwijderd nadat ie zijn badfoto's ging sturen
Ja, en iedereen bannen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Als FP-crew moet je toch ook de reacties modden?
Was een grapje hoor, gewone FP crew kan dat niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bohh dan ben ik toch nog een beetje mod als ik FP-crew zou worden![]()
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, gewone FP crew kan dat niet.
Moet je aan timmmm vragen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?
Ik heb alleen een mapje met de dikke billen van Fatimaquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal mapje voor gemaakt.
Moet je het wel goed zeggen hequote:
Geschoren en ongeschoren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mapje met de dikke billen van Fatima
Alles jwzquote:
Als je er zo op zit te geilen, zet ik dat heel rap uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t welquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je er zo op zit te geilen, zet ik dat heel rap uit.
Jaja...quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t wel
De Fylax wehrmachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t wel
Lees de PI...quote:
quote:
Wat heeft de PI met mijn vraag te maken?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft de PI met mijn vraag te maken?
Was gewoon normaal bedoeld. Hee, alles goed?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij wel lekker deleten?
Gewoon als een jurylid een bordje met een random cijfer omhoog houden joh!quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel me een ongenode gast bij een sollicitatiegesprek.
Misschien moet je er even een splitsquote in gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel me een ongenode gast bij een sollicitatiegesprek.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon als een jurylid een bordje met een random cijfer omhoog houden joh!
Wellicht heb je gelijk.quote:
Ik moet niks.quote:
Leuke letter.quote:
Ik hou meer van oneven.quote:
Eentje maar?quote:
Dat is één letter meer dan de topictitel.quote:
Ik houd het bij schrijven, kopiëren, knippen en plakken.quote:
quote:
quote:
quote:
Jammerquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
Nee natuurlijk niet, is dezelfde post.
Geef hem nou geen tipsquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
Nee natuurlijk niet, is dezelfde post.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 12 februari 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je nu al benoemd dan? Zo ja, wat vindt timmmmm ervan?
Oh Tim heeft nog geen antwoord gegeven over of ik Redactie Frontpage en/of Weblogger kan/mag wordenquote:
Ik denk dat je het wel goed gaat doen op de weblog, dus ik heb de ER's van de weblog getipt. Even afwachten dus of zij het ook zien zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh Tim heeft nog geen antwoord gegeven over of ik Redactie Frontpage en/of Weblogger kan/mag worden
Tof!quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weblog zou ik wel serieus zien zitten ja, lijkt me wel leuk opzich.
En Film/TV lijkt me ook wel tof om te doen als je daar mensen voor zoekt, ik hou van tv(series) en films
Dat zien wequote:Op donderdag 12 februari 2015 08:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed gaat doen op de weblog, dus ik heb de ER's van de weblog getipt. Even afwachten dus of zij het ook zien zitten.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Peunage het volgende:
Er zit echt een viesdik wijf naast mij in de trein.
Hij wordt eindbaas.quote:
Die ligt gewoon in bed met zijn Ariana Grande sportsok.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef timmmmm het volgende:
Zal je altijd zien he, zit dat hommeltje nu net op school een beetje niks te doen ipv hier JUICHEN
Bedanktquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed gaat doen op de weblog, dus ik heb de ER's van de weblog getipt. Even afwachten dus of zij het ook zien zitten.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:11 schreef Specularium het volgende:
Nu is het nog maar een kleine stap tot moderator van TV.
Is Drugshond ontploft?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker in Barcelona
Kan wel, ook al is dit niet feedback.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:03 schreef Reya het volgende:
NWS / Afwijzing in talentenjacht leidt tot radicalisering
Zou 'afzijwing' in 'afwijzing' gewijzigd kunnen worden?
Mijn verontschuldiging.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel, ook al is dit niet feedback.
Als je dan toch hier feedback behandelt: het topic kan dicht, want het bestaat al:quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel, ook al is dit niet feedback.
Ik geef hier nooit feedback.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Antoine dit elke dag moeten zeggen.
Leuk. Uit de tijd dat UB40 nog goede muziek maakte en 8 singles van één album (Labour Of Love II) uitbracht.quote:
quote:
Dus dat!quote:
Ook fijnquote:
Mee eens hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Uit de tijd dat UB40 nog goede muziek maakte en 8 singles van één album (Labour Of Love II) uitbracht.
De 8 singles:
"Homely Girl"
"Here I Am (Come and Take Me)"
"Kingston Town"
"Wear You to the Ball"
"The Way You Do the Things You Do"
"Impossible Love"
"Groovin'"
"Tears From My Eyes"
En tussen de bedrijven door kwam ook nog deze single, samen met Robert Palmer, uit:
Ookquote:
Ga ik later ff beluisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas is er nu weinig meer over van UB40. Het meest recente album is niet veel soeps. Ali Campbell heeft recent een plaat uitgebracht samen met twee andere ex-leden van UB40. Ook niet heel bijzonder, maar een stuk beter dan de meest recente UB40-plaat:
'Rat in my kitchen' vind ik ook dope.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
De 8 singles:
"Homely Girl"
"Here I Am (Come and Take Me)"
"Kingston Town"
"Wear You to the Ball"
"The Way You Do the Things You Do"
"Impossible Love"
"Groovin'"
"Tears From My Eyes"
Moet je je keuken een keer opruimen. Hahahaha!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
'Rat in my kitchen' vind ik ook dope.
Graag, maar dan wel in een betoog van minstens 2500 woordenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je keuken een keer opruimen. Hahahaha!
Zal ik hem even uitleggen?
Wel een uitdaging, een oneliner van 2500 woorden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag, maar dan wel in een betoog van minstens 2500 woorden
Elf zou het doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel een uitdaging, een oneliner van 2500 woorden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen daar gifjes in dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
Zal ik ook een eigen glossy maken?
Kan niet achterblijven nu.
Oeh ja, met van die ribbeltjes waar je zo'n herrie mee kunt maken als je met je nagels eroverheen gaatquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van die hologramplaatjes,.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
Zal ik ook een eigen glossy maken?
Kan niet achterblijven nu.
Wanneer is het grote moment? Ik maak alvast een sticky topic.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu niet vergeten wie je groot gemaakt heeft hè?
Wat een rare zin timmmmm.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook wel, gezien de leeftijd van Fylaxquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde er ook iets van zeggen maar dan wordt het weer zo'n adjetopic.
Die humor. Onnavolgbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn binnen 24 uur gepieptquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer is het grote moment? Ik maak alvast een sticky topic.
Ik zal dit nooit vergeten. Ik heb net al tegen Paxcon gezegd dat jij degene bent die mij heeft voorgedragenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoorde dat timmmm die hele Paxcon maar een flapdrol vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten. Ik heb net al tegen Paxcon gezegd dat jij degene bent die mij heeft voorgedragen
Oh echt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat timmmm die hele Paxcon maar een flapdrol vindt.
Stadskanoal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een kopie was genoeg geweestquote:
Het is timmmmm, niet timmmm.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, Henk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is timmmmm, niet timmmm.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, Henk.
Wel een aantrekkelijke vrouwquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
Evi Hanssen praat precies zoals Marianne.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, Henk.
Ik denk dat ze dezelfde zijn, ik heb ze ook nog nooit samen gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
Evi Hanssen praat precies zoals Marianne.
Hey Fokkie!quote:
Kon wel eens heel lang duren, maar fijn dat jullie mij willen opvangenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon hier tot je moeder terug is.
Zo zijn wij gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kon wel eens heel lang duren, maar fijn dat jullie mij willen opvangen
Ben wel wat gewendquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn wij gewoon.
Wel uitkijken voor LTKDV, die heeft een regenjas.
Ga je schamenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
Maar vandaag zat ik ook al in OUD, dus het gaat niet zo goed met me
Weet jij je eerste post nog?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
Ik ben hier ook ooit per ongeluk binnengevallen.
Nee dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Webschip het volgende:
Ik wist niet dat Fylax moderator wilde worden.
Ik denk: goedemiddagquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij je eerste post nog?
Anders zoekt Henktown dit zo voor je op.
Nee hij praat daar niet graag over.quote:
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Webschip het volgende:
Ik wist niet dat Fylax moderator wilde worden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn wij gewoon.
Wel uitkijken voor LTKDV, die heeft een regenjas.
Jawel, iwant ik postte vanwege Corrie. Dus die zal wel geantwoord hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageren natuurlijk.
yokihenkquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Specularium had geen zin
Uccie heeft haar regenjas weer eens uitgeleend aan een ouwe viezerik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volwassen gewordenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uccie heeft haar regenjas weer eens uitgeleend aan een ouwe viezerik.Hoezo uitgeleend....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Precies.quote:
Je kan hem wel weer unblocken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zie die hele post van Yoki niet op deze pagina.
Rare bug weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |