Hoe groot zijn jouw oren?quote:
Ik heb kleine oren dus die hypothese kan wel kloppen.quote:
Dat snap ik helemaal, is ook niet grappig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus totaal niet grappig.
Jouw idee van humor is sowieso een beetje.... apart.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus totaal niet grappig.
Jij hebt een kleine penis?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb kleine oren dus die hypothese kan wel kloppen.
Beetje ordinair, dit.quote:
Neen, anders zou Marianne niet met hem zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem jij Waaghals nou een kleine penis?
quote:
quote:
Gelukkig zit Maxim bij die geile Jinek op de bank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Late night is me een gierende kutshow vandaag joh
Ik ben maar lekker overgeschakeld ja, maar dit is tot nu toe ook niets om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig zit Maxim bij die geile Jinek op de bank.
Dit kende ik al, maar toch bedankt. Mensen die zich negatief uitlaten over Jessica Alba kan ik niet helemaal serieus nemen.quote:
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Eerst het zuur dan het zoet, zoals JP altijd zei.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben maar lekker overgeschakeld ja, maar dit is tot nu toe ook niets om over naar huis te schrijven
Dan ga ik maar even poepenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst het zuur dan het zoet, zoals JP altijd zei.
Wel een drama dat het over 50 shades of grey gaatquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik schakel net in (heb even better call saul gekeken) en hoor Maxim zeggen: vrouwen zijn slimquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Corrie is ook fan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een drama dat het over 50 shades of grey gaat
Hoe was het? Ik moet de eerste aflevering nog kijken maar ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schakel net in (heb even better call saul gekeken) en hoor Maxim zeggen: vrouwen zijn slimNet op tijd ingeschakeld dus.
Nee man, boek niet gelezen en die film wil ik echt niet zien. Stom gedoe.quote:
Heb net alle twee de afleveringen gekeken en vond het leuk. Was wel bang dat het zou tegenvallen gezien de hype, maar dat was dus niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik moet de eerste aflevering nog kijken maar ik ben wel benieuwd.
Ik heb het niet gezien, maar het was een slappe zak volgens maxim dus is dat zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het regent weer berichten over #Jinek op Twitter. Kennelijk heeft ze een tenenkrommend interview gehouden met Van Rijn, die naar verluidt kalm en rustig bleef?
De enige 50 shades of grey hier zitten denk ik in mijn haarquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat over 50 shades of grey, corry heeft haar broek al uit
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige 50 shades of grey hier zitten denk ik in mijn haar
Ja zo begint het he. Voor je het weet ben je helemaal grijs (of kaal).quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst grijze baardharen. Boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |