Oh nee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel de weblog dus straks vol met shownieuws over Arianna Grande
GGMM is al voorzitter van de fanclub. Ik ben gewoon fan, dus lid van de fanclub.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.
Elflettering wil wel voorzitter zijn van je fanclub.
Droge oneliners onder nieuwsberichten plaatsen kan ook voldoende zijn om NWS-mod te worden hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.
Tekstjes schrijven voor de FP(Film&TV) en/of Weblog is leuk om te doen en ik denk ook iets om jezelf te bewijzen ofzo.
Alsof jij geen plakkerige poster aan je muur hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
Heel de weblog dus straks vol met shownieuws over Arianna Grande
Je moet even om zijn telefoonnummer vragen via DM.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
Maar Tim, laat me maar weten als je iemand zoekt voor Film&TV op de FP (of voor de hele FP, weet niet hoe dat precies in z'n werk gaat met die categorieën.) & voor de weblog.
Dat ik ontken ik dan ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij geen plakkerige poster aan je muur hebt.
Die heb ik allang.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet even om zijn telefoonnummer vragen via DM.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel weer van timmmmm.
Ik heb zijn nummer alweer verwijderd nadat ie zijn badfoto's ging sturenquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel weer van timmmmm.
Ik heb daar een speciaal mapje voor gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer alweer verwijderd nadat ie zijn badfoto's ging sturen
Ja, en iedereen bannen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Als FP-crew moet je toch ook de reacties modden?
Was een grapje hoor, gewone FP crew kan dat niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bohh dan ben ik toch nog een beetje mod als ik FP-crew zou worden![]()
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, gewone FP crew kan dat niet.
Moet je aan timmmm vragen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?
Ik heb alleen een mapje met de dikke billen van Fatimaquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb daar een speciaal mapje voor gemaakt.
Moet je het wel goed zeggen hequote:
Geschoren en ongeschoren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mapje met de dikke billen van Fatima
Alles jwzquote:
Als je er zo op zit te geilen, zet ik dat heel rap uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bannen niet nee, maar wel reacties deleten toch?
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t welquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je er zo op zit te geilen, zet ik dat heel rap uit.
Jaja...quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t wel
De Fylax wehrmachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoeld omdat iedereen altijd zegt dat... Nja je snapt t wel
Lees de PI...quote:
quote:
Wat heeft de PI met mijn vraag te maken?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft de PI met mijn vraag te maken?
Was gewoon normaal bedoeld. Hee, alles goed?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij wel lekker deleten?
Gewoon als een jurylid een bordje met een random cijfer omhoog houden joh!quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel me een ongenode gast bij een sollicitatiegesprek.
Misschien moet je er even een splitsquote in gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel me een ongenode gast bij een sollicitatiegesprek.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon als een jurylid een bordje met een random cijfer omhoog houden joh!
Wellicht heb je gelijk.quote:
Ik moet niks.quote:
Leuke letter.quote:
Ik hou meer van oneven.quote:
Eentje maar?quote:
Dat is één letter meer dan de topictitel.quote:
Ik houd het bij schrijven, kopiëren, knippen en plakken.quote:
quote:
quote:
quote:
Jammerquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
Nee natuurlijk niet, is dezelfde post.
Geef hem nou geen tipsquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
Nee natuurlijk niet, is dezelfde post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |