Ik word waarschijnlijk niet kaal, boven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo begint het he. Voor je het weet ben je helemaal grijs (of kaal).
Want?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:53 schreef timmmmm het volgende:
van Rijn is dan ook een ongelooflijke klootzak, ik zeg niet snel van functionarissen dat ze maar beter kunnen stoppen, maar dat is dan écht iemand die beter zo ver mogelijk bij enige bevoegdheid vandaan kan blijven.
Mocht je toch kaal worden, dan alsjeblieft niet 1 sliertje over die kale kop kammen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk niet kaal, boven.
Ik heb je whatsapp, stuur zo wel even een foto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wil ik van hem niet weten hoor
Onder of boven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht je toch kaal worden, dan alsjeblieft niet 1 sliertje over die kale kop kammen.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb je whatsapp, stuur zo wel even een foto.
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zittenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Want?
Volgens mij doet hij het juist prima. En dat schijnt een redelijk breed gedeelde opvatting te zijn.
Ja, die wil ik best een kankerlul noemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zitten
Dat dekt de lading ook wel zo'n beetje wmb jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die wil ik best een kankerlul noemen.
Heeft ie wel een vriendin?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit Maxim thuis ook gewoon onder de plak met zijn grote bek.
Vindt het in zijn eentje veel leuker zo te horen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Maar als, dan zeker onder de plak.
Ja dat zeggen ze allemaal. Maar eigenlijk willen ze best wel graag een vriendin/vrouw.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt het in zijn eentje veel leuker zo te horen.
Alsof hij daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het hier over dezelfde man hè, de staatssecretaris die zijn bloedeigen moeder tot der enkels in de pis laat zitten
Niks mis mee. Het is het beste om overal zoveel mogelijk te etaleren wat een incompetente lulhannes Martin van Rijn is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof hij daar hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor is.
Het probleem met de verpleeghuiszorg is dat men in sommige tehuizen slecht presteert. In andere huizen hebben ze met hetzelfde budget de zorg wél goed op orde. Van Rijn is juist degene die beleid maakt om de zorg anders te organiseren, dichter bij de cliënt, met minder overhead en bureaucratie in de vorm van dure managers.
Je moet de privésituatie van Van Rijn los zien van welk beleid hij instelt als staatssecretaris. Maar goed, misschien is dit meer iets voor ergens in een NWS-topic, niet voor een SC. Specsavers zit al klaar om gifjes van dansende eenden te posten.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal. Maar eigenlijk willen ze best wel graag een vriendin/vrouw.
Gewoon doen joh, alle splitsquotes die je hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Maar goed, misschien is dit meer iets voor ergens in een NWS-topic, niet voor een SC. Specsavers zit al klaar om gifjes van dansende eenden te posten.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb jij grote oren?
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.quote:
Die is nu bezig met een hele lange post die niemand gaat lezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat elfletterig gevlucht is,
Ik ga even het interview bij Jinek kijken, in de herhaling. Laat ik het erop houden dat ik je kritiek op Van Rijn wat overtrokken vind.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat elfletterig gevlucht is, dus laat ik deze tirade afsluiten met de vurige wens dat dhr Martin van Rijn er zeer snel uitgetyft wordt en alleen nog maar als putjesschepper aan het werk kan. Hoewel ik moet bekennen dat ik zelfs moeite heb hem dat toe te vertrouwen, ik voorspel dan overstromingen.
En mocht ie morgen dood neervallen, zou ik daar toch een klein vreugdedansje aan wijden.
Weblog zou ik opzich wel kunnen, dat is toch gewoon beetje leuke filmpjes opzoeken en er een leuk tekstje bij zetten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.
Denk dat je dat wel leuk kan
Misschien kun je hem nog wat snoepjes aanbieden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo? Leuke stukjes voor de weblog zie ik je misschien zelfs nog eerder doen.
Denk dat je dat wel leuk kan
Ik heb dat hele interview bij Jinek niet gezien, zal ook wel geen kut aan zijn. Het is ook niet of hij ooit ergens stelling in durft te nemen ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga even het interview bij Jinek kijken, in de herhaling. Laat ik het erop houden dat ik je kritiek op Van Rijn wat overtrokken vind.
Zo lastig is dat allemaal niet joh. Als ik het kan, kan iedereen het. Als je de weblog serieus ziet zitten, zal ik eens de ER daar aan zijn jasje trekken. Die zijn hakse blij met je denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weblog zou ik opzich wel kunnen, dat is toch gewoon beetje leuke filmpjes opzoeken en er een leuk tekstje bij zetten?
Voor de FP zelf zou ik niet weten wat ik moet schrijven, alleen TV&Films boeit mij iets. Maar een artikel in je eigen woorden schrijven is nog best lastig toch? Of mag je ook kopieren en plakken
Weblog zou ik wel serieus zien zitten ja, lijkt me wel leuk opzich.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo lastig is dat allemaal niet joh. Als ik het kan, kan iedereen het. Als je de weblog serieus ziet zitten, zal ik eens de ER daar aan zijn jasje trekken. Die zijn hakse blij met je denk ik.
Kinderlokken als een baasquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog wat snoepjes aanbieden.
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weblog zou ik wel serieus zien zitten ja, lijkt me wel leuk opzich.
En Film/TV lijkt me ook wel tof om te doen als je daar mensen voor zoekt, ik hou van tv(series) en films
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je opstapje om een moderator te worden uiteindelijk.
Elflettering wil wel voorzitter zijn van je fanclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |