Nee dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Webschip het volgende:
Ik wist niet dat Fylax moderator wilde worden.
Ik denk: goedemiddagquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij je eerste post nog?
Anders zoekt Henktown dit zo voor je op.
Nee hij praat daar niet graag over.quote:
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:42 schreef Webschip het volgende:
Ik wist niet dat Fylax moderator wilde worden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn wij gewoon.
Wel uitkijken voor LTKDV, die heeft een regenjas.
Jawel, iwant ik postte vanwege Corrie. Dus die zal wel geantwoord hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageren natuurlijk.
yokihenkquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [SC] Specularium had geen zin
Uccie heeft haar regenjas weer eens uitgeleend aan een ouwe viezerik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volwassen gewordenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uccie heeft haar regenjas weer eens uitgeleend aan een ouwe viezerik.Hoezo uitgeleend....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Precies.quote:
Je kan hem wel weer unblocken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zie die hele post van Yoki niet op deze pagina.
Rare bug weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |