quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De sex die wij gaan hebben gaat echt episch zijn. Zaad overal. Zelfs in je recederende haarlijn
.
Je komt nogal behoeftig over.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, ik kan pijpen als een reiger. Geen gagreflex, gewoon erin rammen. Je weet niet wat je overkomt.
M.a.w.: je wil maar al te graag.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef Champy het volgende:
Sinds ray weg is gaat het echt bergafwaarts met dit topic
Nog nooit meer dan 25 euro kwijt geweest bij de kapper.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking in
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?quote:
PM met piemels naar smegmanus gestuurdquote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
En wat de neuk heeft Klokov gedaan dat hij geband is?
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?
Dat zou toch geen probleem moeten zijn?
Ok, ok. Een +1 naļef dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.
Het voetbaltopic is een paar deuren verderop, bro.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef seto het volgende:
RIP NO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixed.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Al snak ik stiekem wel non-stop naar piemel natuurlijk. Dat wel.
40+ ookquote:Op maandag 9 februari 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het voetbaltopic is een paar deuren verderop, bro.
Ik post hier geen off-topic 40+ diarree, jij wel v.w.b. voetbal.quote:
ik betuig gewoon mijn steun voor een gewaardeerde user en tevens rustige jongen uit deze reeks die verbannen isquote:Op maandag 9 februari 2015 13:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik post hier geen off-topic 40+ diarree, jij wel v.w.b. voetbal.
Ik snap niet waarom die steunbetuiging in dit topic gepaard moet gaan met voetbaldiarree.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef seto het volgende:
[..]
ik betuig gewoon mijn steun voor een gewaardeerde user en tevens rustige jongen uit deze reeks die verbannen is
ik zou hetzelfde voor jou doen
ok misschien ook niet, maar je snapt wat ik bedoel
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef fathank het volgende:
Wie maakt er ff een weekoverzicht van de bans?
Ben jij mijn moeder?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.
Klokov
JaqenHghar
Montelly
Awesome_
Sapstengel
Dimachaerus
Weissman
McNulty
No1uknow
Hey Smeg, je moeder (heeft die de telling nog bijgehouden?)
Echt voor schut.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.
Klokov
JaqenHghar
Montelly
Awesome_
Sapstengel
Dimachaerus
Weissman
McNulty
No1uknow
Hey Smeg, je moeder (heeft die de telling nog bijgehouden?)
Nee, want ik zet geen lelijke parasieten op de wereld. Ren maar gauw weer verder kloonturkje van een andere moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, stuur het hoofd maar.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:31 schreef Deuce92 het volgende:
Kun je het hoofd van c_c op dat van Remy Lacroix shoppen? Bvd.
ga er vnv ff op fappenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Staat in het userfoto's topic.
US / Userfoto's #331
lkr hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
hey cc heb nog banketstaaf voor je niet banketstaaf maar iets anders snap je
Kom maar brengen. Heeft hij ook een lekker romige vulling?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
hey cc heb nog banketstaaf voor je niet banketstaaf maar iets anders snap je
lol de pecs van die neger, daar kun je gewoon een Airbus A380 op laten landenquote:
Even compleet offtopic, maar dat is echt het geilste vliegtuig waar ik ooit in heb gevlogenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol de pecs van die neger, daar kun je gewoon een Airbus A380 op laten landen
Wat heb jij een lief snoetje, dat daar zulke vunzigheid uitkomt steedsquote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Heeft hij ook een lekker romige vulling?![]()
lkkr bolle hamsterwangetjesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat heb jij een lief snoetje, dat daar zulke vunzigheid uitkomt steeds
Ben je piloot ja?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even compleet offtopic, maar dat is echt het geilste vliegtuig waar ik ooit in heb gevlogen.
ja heerlyk combineert het beste met chocoladequote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Heeft hij ook een lekker romige vulling?![]()
kijk die tren look (in ze oge)quote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die zwartjoekel zit onder de anabolen man je ziet het an zen ogen
Oh misschien was dat awesome danquote:Op maandag 9 februari 2015 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie pinda
ik ben roomblank
als een echte arier zoals geert W het graag ziet
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat heb jij een lief snoetje, dat daar zulke vunzigheid uitkomt steeds
Nee, maar heb wel een pilotenfetish en vlieg nogal graagquote:
ik ben valyrisch manquote:Op maandag 9 februari 2015 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wit haar blauwe ogen
100% WP EVE NEOPHYTE RTC LONSDALE KALE VANDALE RTC
Jammer dat ze geen tieten heeft wel. Zou het helemaal afmaken.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kapot lkkr he deuce
goede statsquote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Volgensmij mis ik heel wat hier
toch dat sprookjeshuwelijk hequote:
vind die platte tietjes wel llkkr bij haarquote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tieten heeft wel. Zou het helemaal afmaken.
Wat.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Never stick your dick in crazy...
[ afbeelding ]
zoeen verdient hetquote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 iemand van reddit/4chan gaat haar opzoeken en echt rapen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens voorquote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
Inb4 iemand van reddit/4chan gaat haar opzoeken en echt rapen.
Jawel, gewoon zorgen dat ze verder niet weet waar je woont, wat je adres of volledige naam is.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste klinkt als persoonlijke ervaringquote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zorgen dat ze verder niet weet waar je woont, wat je adres of volledige naam is.
Oh, en niet je jas daar achterlaten
Na een relatie van twee jaar, staat er. Knap als je dat allemaal zo lang kunt verbergen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zorgen dat ze verder niet weet waar je woont, wat je adres of volledige naam is.
Oh, en niet je jas daar achterlaten
Hey Sapstengel.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Oh god het aantal maagden dat daar rond gaat lopen
ik ben inquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Lopen misschien ook wel een paar geile anime kawaii smatjes rond ja toch.
Ja oké.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet vreemdgaan boys, dat is de moraal van het verhaal.
Dan hoef je ook de crazy side van je vriendin niet mee te maken
lol vet gezellig daar hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
En Gustavo Fring.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
wat heb je daar nou aanquote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
Ik voel een nieuwe gymmeet aankomen, wie zet dit op touw.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Word.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanfucking ouwe homo
geef mij aemon maar, dat was een baas
kroon afgeslagen om maester te blijven
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
waarom ben ik nooit toegevoegd in de app??
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Of gewoon open relatie.
Hey Weissmessy.
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?
Oprechte interesse
Klinkt eigenlijk wel logisch ja. Nooit eerder bij stilgestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Nee dat is nog nooit gebeurt, omdat wij altijd met elkaar blijven praten. Of het nou positief of negatief is, we bespreken eigenlijk alles met elkaar. (oké niet tot in de kleinste details)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leestquote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dacht ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leest
gwn omdat je kklui bentquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de afgelopen 24 uur heb ik er 20 slapend doorgebracht. Misschien is de pfeiffer nog niet helemįįl over
is ie echt goed? Of niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat American Sniper al in redelijke kwaliteit te downloaden is, maar nog niet in de Nederlandse bioscopen draait.
Dat wou ik even melden.
Gr gr
Moet ingelogd zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sapstengel
https://fetlife.com/groups/10246/group_posts/6512429
Voeg mij ook toe. Ben een rustige jongenquote:
Jupquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Een klootzak, hufter lief, egotripper enz.enz.?
Komt nulty toch nog eens in een vrouwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "laat ik eens een kop koffie doen in de ochtend". Ben er vrij zeker van dat er stukjes neger in zaten. Automaatkoffie.
jeetje... Rustige jongen...............quote:
Van z'n banketstaaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nulty ik krijg nog foto's van je.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
Ik zit eerder in deze categorie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
post jij ook ff pics dan kunnen we goed je progressie beoordelen
[ afbeelding ]
Fuck zeg, das echt lelijk als je die uitkleedt en er blijft bijna niks meer van overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/a/lXoqJ
Check vooral de sport-bh-tip. Knikkers erin om het echt te laten lijken
eens met stupidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
American Sniper lijkt me wel goed. Ik heb Fury ook net gezien, was tof. En John Wick is ook nice.
BEIDE BRAHquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De film of de downloadbare versie?
waarom is ie banned?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkr relaxed hierzo nu not1uknow opgekkt is
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit eerder in deze categorie.
[ afbeelding ]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.
C_c draagt geen hoofddoek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?
Oké.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daar heb ik t ook niet over vriend
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
.
Kksaai hier sinds bangate.
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.Doe eens linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor, dickpics horen in KPD, niet S&G.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Oh verdikke komt de lans der lansen weer aan hoor
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wanneer plaats jij progress pics van je z8e lichaam?
2 kilo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
6,3quote:
Wil 25.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??
Is het nog te vroeg om "dibs" te roepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee daar ga ik niet van uit. Misschien de boobs een beetje omhoog laten trekken, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan hangtieten.
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiserenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om 'dibs' te roepen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiseren.
En dan mag No1 als eerste.
No1
.
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk deze boy snel in de GYM posten. Denkt zeker dat hij nu ook naar de orgie mag komen.
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijn
Even een leuke opmerking maken achter de rug van je wingman
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.
Wellicht wel óver je rug.
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?quote:
Nou ik werd anders ook gelift hoor!quote:
Ehm, reverse cowboy neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
Uh. Ja. Oke. In mijn geval welquote:
gast echt kankerquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?
Ik hoor iig veel verschillende meningen wat betreft de film.
Rot op met je kanker.quote:
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rot op met je kanker.
See below how much fucks I give:
Doe niet zo homofoob, mietjequote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
waar zie je me dat doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.
Same thing dude. Rot de fuck op.
Heb ik ook wel eens in de wandelgangen gehoord eroverquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
Ik heb een gay bff.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
"Van horen zeggen" m;n reet! (toepasselijk)
Clumsy Clown taking it up the poopshute!
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.quote:
Ik vind zo'n uitbarsting af en toe echt heerlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
Poeh en dat voor iemand die geen fucks zou geven op de vroege woensdagochtend
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
Oh vandaar, ik denk al waar haal je de kracht vandaan, lig nog als een mol naar m'n laptopscherm te kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.
Dus fuck off met je double standards. Als je met twee maten gaat meten dan pak die maten maar om dat pikkie van je op te meten, maar daar heb je er overduidelijk maar 1 voor nodig met dit debiele macho homofobe compensatiegedrag.
En nou opzouten.
T gaat al weken/maanden prima hier maar elke keer als jij op de proppen komt dan komt dit weer naar boven. Blijf toch weg. Sneue neanderthaler.
Zo. Fitty gehad. Kan ik afvinken voor deze dag en rustig slapen,![]()
Peace 'n love to all.
Ik maak me niet druk. Dit soort neanderthaalbash posts zijn heerlijk om de stoom van t drukke leven hier af te blazen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]onze homo is weer op zijn pikkie getrapt
Het ging inderdaad goed tot jij weer kwam posten.
Daarnaast is chick posten iets heel anders dan braggen over je kontsex.
Maar goed, whatever floats your boat. Ga je anders op vakantie druk maken over een quasi trollende rant.
Want je baan is enkel interessant als je in Singapore zit. Dat is nieuw.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Dit soort neanderthaalbash posts zijn heerlijk om de stoom van t drukke leven hier af te blazen.Ze zijn juist een vorm van ontspanning. Niet inspanning.
En ik ben niet op vakantie. Sommige mensen hebben gewoonweg interessante banen.
Dit is een koe-stier en koffer-pak redenatie. Neanderthaler.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want je baan is enkel interessant als je in Singapore zit. Dat is nieuw.
hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.
Dus fuck off met je double standards. Als je met twee maten gaat meten dan pak die maten maar om dat pikkie van je op te meten, maar daar heb je er overduidelijk maar 1 voor nodig met dit debiele macho homofobe compensatiegedrag.
En nou opzouten.
T gaat al weken/maanden prima hier maar elke keer als jij op de proppen komt dan komt dit weer naar boven. Blijf toch weg. Sneue neanderthaler.
Peace 'n love to all.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef kaasplankje het volgende:
haha die angel komt niet uit de kast maar hij zit erop
Ben meer team Evans, maar denk wel dat Pratt een leuker karakter heeft, meer humor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRSbrown
http://m.imgur.com/gallery/Wqvav
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben meer team Evans, maar denk wel dat Pratt een leuker karakter heeft, meer humor.
Maarja karakter schmarakter ja toch
All time favorite is nog steeds HemsworthEens met de golden girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ovaries.gif
[ Bericht 62% gewijzigd door JackieBrown op 11-02-2015 12:41:18 ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
http://simplychrishemsworth.tumblr.com/
http://dailychrisevans.tumblr.comHNNNNNNNG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ovaries.gif
nee die butthurt kastpoot moet weer overdreven opkomen voor zijn rechten. Heeft niet door dat hij zichzelf volledig buitenspel zet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha wat doe je agressief. Ga je de volgende zijn?
Hey DeucEikoquote:I have yet to see such exotic pussy lips on a woman. Truly one of a kind.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word niet warm van schaamlippen. Zie liever een flinke pik op een vrouw. Maar goed, je moet ook iets neuken, en niet iedereen doet anaal.
Beter /r/bigboobsgwquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef Champy het volgende:
moet je r/curvygonewild eens proberen
Goede demonstratie van hoe je iedereen gelijk behandeltquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
Uh ik ben een hetero chick en ik moet geile gespierde mannen posten en roepen over overies. Rot de fuck op.
dan hoor je hier niet thuis vriend deze topic is alleen voor mesnen die liftenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik bench en deadlift ook niet. Je zou dus kunnen zeggen dat ik helemaal niet lift.
Net als 90% van de mensen in dit topic haha ja tog laters.
LOL GET REKT ETHA.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou opzouten.
Peace 'n love to all.
betere wingman kan je niet hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:50 schreef seto het volgende:
gaan ze de kant van die flikker kiezen
beta as fuck
is toch niks manquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet dat ik het vaker heb gezegd maarIF
.
Wat een epische eetmethode is dat
hele tijd met een homo rondlopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
betere wingman kan je niet hebben
hey seto
ik niet hoor. vond wel dat etha goed punt maaktequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:50 schreef seto het volgende:
gaan ze de kant van die flikker kiezen
beta as fuck
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch niks man
doe gewoon wat cardio als je af wil vallen
ga je zelf niet uithongeren iedere ochtend
IF is idd goed als je een dikke endo bent en niet meer dan 2200 kcal wil innemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger heb. Tegen de tijd dat ik denk "nu wil ik eten" is het 12 uur-> start eating window. Het helpt vooral om 's avonds niet te kanen. Eindelijk iets gevonden wat tegen de eetverslaving werkt
.
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger heb. Tegen de tijd dat ik denk "nu wil ik eten" is het 12 uur-> start eating window. Het helpt vooral om 's avonds niet te kanen. Eindelijk iets gevonden wat tegen de eetverslaving werkt
.
Nee. En neem het me eens kwalijk, met die geilheid die eraf spat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?
haha goeiequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?
Wat een kutverhaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet vreemdgaan boys, dat is de moraal van het verhaal.
Dan hoef je ook de crazy side van je vriendin niet mee te maken
Waarom zijn flikkers altijd zo snel op hun pik getrapt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou opzouten.
Peace 'n love to all.
3600 Cc 97 pkquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
realxte wagen dit man
http://link.marktplaats.nl/m893587761
Zit mobiel,quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Niet eens een multiquote, wat ia er gebeurd hier
Naar het aantal pk kijken bij een klassiekerquote:
T blijft Amerikaanse prulquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Naar het aantal pk kijken bij een klassieker
Dat was de verhouding van die tijd, niet te vergelijken met nuquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
T blijft Amerikaanse prul
Het gaat om de verhouding
In de USA wel ja, in Europa niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat was de verhouding van die tijd, niet te vergelijken met nu
Mja in USA is de verhouding nog steeds een beetje zoek wat dat betreft, qua efficiėntie en uitstoot ed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
In de USA wel ja, in Europa niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |