quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
Ik zit eerder in deze categorie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
post jij ook ff pics dan kunnen we goed je progressie beoordelen
[ afbeelding ]
Fuck zeg, das echt lelijk als je die uitkleedt en er blijft bijna niks meer van overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/a/lXoqJ
Check vooral de sport-bh-tip. Knikkers erin om het echt te laten lijken
eens met stupidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
American Sniper lijkt me wel goed. Ik heb Fury ook net gezien, was tof. En John Wick is ook nice.
BEIDE BRAHquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De film of de downloadbare versie?
waarom is ie banned?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkr relaxed hierzo nu not1uknow opgekkt is
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit eerder in deze categorie.
[ afbeelding ]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.
C_c draagt geen hoofddoek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |