ik ben inquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Lopen misschien ook wel een paar geile anime kawaii smatjes rond ja toch.
Ja oké.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet vreemdgaan boys, dat is de moraal van het verhaal.
Dan hoef je ook de crazy side van je vriendin niet mee te maken
lol vet gezellig daar hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Oh god het aantal maagden dat daar rond gaat lopen
En Gustavo Fring.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
wat heb je daar nou aanquote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
Ik voel een nieuwe gymmeet aankomen, wie zet dit op touw.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Oh god het aantal maagden dat daar rond gaat lopen
Word.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanfucking ouwe homo
geef mij aemon maar, dat was een baas
kroon afgeslagen om maester te blijven
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
waarom ben ik nooit toegevoegd in de app??
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Of gewoon open relatie.
Hey Weissmessy.
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?
Oprechte interesse
Klinkt eigenlijk wel logisch ja. Nooit eerder bij stilgestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Nee dat is nog nooit gebeurt, omdat wij altijd met elkaar blijven praten. Of het nou positief of negatief is, we bespreken eigenlijk alles met elkaar. (oké niet tot in de kleinste details)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leestquote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dacht ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leest
gwn omdat je kklui bentquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de afgelopen 24 uur heb ik er 20 slapend doorgebracht. Misschien is de pfeiffer nog niet helemáál over
is ie echt goed? Of niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat American Sniper al in redelijke kwaliteit te downloaden is, maar nog niet in de Nederlandse bioscopen draait.
Dat wou ik even melden.
Gr gr
Moet ingelogd zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sapstengel
https://fetlife.com/groups/10246/group_posts/6512429
Voeg mij ook toe. Ben een rustige jongenquote:
Jupquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Een klootzak, hufter lief, egotripper enz.enz.?
Komt nulty toch nog eens in een vrouwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "laat ik eens een kop koffie doen in de ochtend". Ben er vrij zeker van dat er stukjes neger in zaten. Automaatkoffie.
jeetje... Rustige jongen...............quote:
Van z'n banketstaaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nulty ik krijg nog foto's van je.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
Ik zit eerder in deze categorie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
post jij ook ff pics dan kunnen we goed je progressie beoordelen
[ afbeelding ]
Fuck zeg, das echt lelijk als je die uitkleedt en er blijft bijna niks meer van overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/a/lXoqJ
Check vooral de sport-bh-tip. Knikkers erin om het echt te laten lijken
eens met stupidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
American Sniper lijkt me wel goed. Ik heb Fury ook net gezien, was tof. En John Wick is ook nice.
BEIDE BRAHquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De film of de downloadbare versie?
waarom is ie banned?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkr relaxed hierzo nu not1uknow opgekkt is
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit eerder in deze categorie.
[ afbeelding ]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.
C_c draagt geen hoofddoek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?
Oké.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daar heb ik t ook niet over vriend
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
.
Kksaai hier sinds bangate.
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.Doe eens linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor, dickpics horen in KPD, niet S&G.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Oh verdikke komt de lans der lansen weer aan hoor
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wanneer plaats jij progress pics van je z8e lichaam?
2 kilo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
6,3quote:
Wil 25.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??
Is het nog te vroeg om "dibs" te roepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee daar ga ik niet van uit. Misschien de boobs een beetje omhoog laten trekken, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan hangtieten.
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiserenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om 'dibs' te roepen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiseren.
En dan mag No1 als eerste.
No1
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |