ik ben inquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Lopen misschien ook wel een paar geile anime kawaii smatjes rond ja toch.
Ja oké.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet vreemdgaan boys, dat is de moraal van het verhaal.
Dan hoef je ook de crazy side van je vriendin niet mee te maken
lol vet gezellig daar hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Oh god het aantal maagden dat daar rond gaat lopen
En Gustavo Fring.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
wat heb je daar nou aanquote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja je kan Grand Maester Pycelle ontmoeten. Joepie.
Ik voel een nieuwe gymmeet aankomen, wie zet dit op touw.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
FES / DUTCH COMIC CON
Oh god het aantal maagden dat daar rond gaat lopen
Word.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanfucking ouwe homo
geef mij aemon maar, dat was een baas
kroon afgeslagen om maester te blijven
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
waarom ben ik nooit toegevoegd in de app??
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Of gewoon open relatie.
Hey Weissmessy.
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds niet vreemdgaan, want dan maak je alsnog de feeks/bitch/duivelin in me wakker. En dat wil je echt niet. En ja je kan nog steeds vreemdgaan, mocht je soms zo simpel denken.
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wanneer is het dan vreemdgaan en wanneer valt het binnen de grenzen van de open relatie?
Oprechte interesse
Klinkt eigenlijk wel logisch ja. Nooit eerder bij stilgestaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je intiem contact met iemand hebt en vervolgens niets verteld aan je partner, dan is dat dus gewoon vreemdgaan. Verzwijgen en liegen is ook in een open relatie funest. En dan breekt echt de hel los als je partner dat ontdekt. Eerlijkheid, openheid en communicatie, zonder dat is geen enkele relatie goed, ook geen open relatie.
Nee dat is nog nooit gebeurt, omdat wij altijd met elkaar blijven praten. Of het nou positief of negatief is, we bespreken eigenlijk alles met elkaar. (oké niet tot in de kleinste details)quote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat ooit gebeurd tussen weiss en jou of is dat een ongewenste vraag?
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leestquote:Op maandag 9 februari 2015 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dacht ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leest
gwn omdat je kklui bentquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de afgelopen 24 uur heb ik er 20 slapend doorgebracht. Misschien is de pfeiffer nog niet helemáál over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |