dacht ik ookquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volkomen logisch eigenlijk als je het zo leest
gwn omdat je kklui bentquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de afgelopen 24 uur heb ik er 20 slapend doorgebracht. Misschien is de pfeiffer nog niet helemáál over
is ie echt goed? Of niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is trouwens echt belachelijk dat American Sniper al in redelijke kwaliteit te downloaden is, maar nog niet in de Nederlandse bioscopen draait.
Dat wou ik even melden.
Gr gr
Moet ingelogd zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sapstengel
https://fetlife.com/groups/10246/group_posts/6512429
Voeg mij ook toe. Ben een rustige jongenquote:
Jupquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Een klootzak, hufter lief, egotripper enz.enz.?
Komt nulty toch nog eens in een vrouwquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "laat ik eens een kop koffie doen in de ochtend". Ben er vrij zeker van dat er stukjes neger in zaten. Automaatkoffie.
jeetje... Rustige jongen...............quote:
Van z'n banketstaaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nulty ik krijg nog foto's van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |