quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef seto het volgende:
american sniper is, zoals je al kan verwachten van de naam, bijzonder matig
dude die goed kan schieten wordt boos na 9/11 omdat hij in 'the greatest country on earth' leeft en gaat vervolgens mannen, vrouwen en kinderen dood schieten. dat is de hele film. karakterontwikkeling? lol!
voeg daarbij nog een suf subplot toe over een duel met een fictieve syrische sniper en een zeurende vrouw die verder niks toevoegt
enige pluspuntjes zijn het R rated geweld en dat je bradley cooper deadlifts ziet doen vanaf een paar boxes
Ik zit eerder in deze categorie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
post jij ook ff pics dan kunnen we goed je progressie beoordelen
[ afbeelding ]
Fuck zeg, das echt lelijk als je die uitkleedt en er blijft bijna niks meer van overquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/a/lXoqJ
Check vooral de sport-bh-tip. Knikkers erin om het echt te laten lijken
eens met stupidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
American Sniper lijkt me wel goed. Ik heb Fury ook net gezien, was tof. En John Wick is ook nice.
BEIDE BRAHquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De film of de downloadbare versie?
waarom is ie banned?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkr relaxed hierzo nu not1uknow opgekkt is
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit eerder in deze categorie.
[ afbeelding ]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bohhhh, ja. Kom maar met die pics hoor.
C_c draagt geen hoofddoek.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Probeer jij nu mensen te onthoofddoeken?
Oké.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daar heb ik t ook niet over vriend
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
.
Kksaai hier sinds bangate.
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Genoeg tijd om zonder afleiding lekkere pics te maken dus.
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi, ik hou de mannen S&G open, kom maar op met die pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van jou, bijdehandje.Doe eens linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee hoor, dickpics horen in KPD, niet S&G.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Oh verdikke komt de lans der lansen weer aan hoor
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wanneer plaats jij progress pics van je z8e lichaam?
2 kilo?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra er progress is. Die paar kilo die er nu af is merk je niet op foto's.
6,3quote:
Wil 25.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
deze zomer rocksolide?? hoeveel kgs moet je droppen??
Is het nog te vroeg om "dibs" te roepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee daar ga ik niet van uit. Misschien de boobs een beetje omhoog laten trekken, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan hangtieten.
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiserenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om 'dibs' te roepen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik m'n streef haal hoef je geen dibs te roepen, dan doe ik een gym-orgie organiseren.
En dan mag No1 als eerste.
No1
.
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk deze boy snel in de GYM posten. Denkt zeker dat hij nu ook naar de orgie mag komen.
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijn
Even een leuke opmerking maken achter de rug van je wingman
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.
Wellicht wel óver je rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |